Organisatorische tips gezocht.

Organisatorische tips gezocht. 

Onderwerp van Liek

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. happy-56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van happy-56
    quote:
    Dit schreef Liek


    Dit moet ik inderdaad nog uitzoeken.


    Heb zelf nog complicaties en burn-out etc naast mijn handicap.
    Nu contact met WMO-loket gehad.. Duurt heel lang voor ze op gesprek komen en eea besloten wordt .
    Daarnaast nemen ze aan dat je kids boven een bepaalde leeftijd helpen, hetzelfde geldt voor familie in de redelijke nabijheid
  2. Bindi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Bindi
    Plannen. Kijken wie van de kinderen wil helpen,
    met ze om de tafel zitten en een schema opstellen.
    Eventueel per week, wat moet die week gedaan worden.
  3. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Liek


    Ik heb een hond en vier katten.
    Stofzuigen is echt wel noodzakelijk Smile



    RobotstofzuigerSmile

    Boodschappen laten bezorgen.
  4. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    Stel van tevoren prioriteiten. Gooi iig het ramen zemen over boord voor 6 weken. zorg dat je vriezer vol zit, laat boodschappen bezorgen en maak een schema met je kinderen.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef maartje



    RobotstofzuigerSmile

    Boodschappen laten bezorgen.

    Idd robot is erg handig, ook als je wel weer mag stofzuigen Smilemaar wel even pittige uitgave. Ik kan niet meer zonder.
  6. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Idd robot is erg handig, ook als je wel weer mag stofzuigen Smilemaar wel even pittige uitgave. Ik kan niet meer zonder.



    Die van mij was niet duur, maar kwam goed uit de test.
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef maartje



    Die van mij was niet duur, maar kwam goed uit de test.

    Welke heb je? En ben je zelf ook tevreden over het resultaat. 'beste uit de test' meldingen van de consumentenbond vind ik soms nogal discutabel.
  8. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Welke heb je? En ben je zelf ook tevreden over het resultaat. 'beste uit de test' meldingen van de consumentenbond vind ik soms nogal discutabel.



    Ik heb de Dirt Devil spider, ik kijk altijd op kieskeurig.nl producten te vergelijken. Ik vind het een handig ding.

    Nu ff meer tips verzinnen voor Liek
  9. AnnemiekH
    I'm back

    Toon alleen de berichten van AnnemiekH
    quote:
    Dit schreef Liek


    Mijn kinderen gaan zeker helpen maar wil zoveel mogelijk zelluf regelen Smile

    Tja als je 6 weken moet overbruggen zul je wat hulp moeten accepteren en aannemen en vragen
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Misschien is douchen zwaar, je zou een kunststof tuinstoel in de douche kunnen zetten.
  11. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Niet mogen tillen is erg subjectief. Ik heb een aantal operaties gehad waarbij ik niet mocht tillen.

    Eigenlijk mocht ik het meeste wel tillen als ik het maar met beleid deed. Ja geen heel zware dingen maar dat zijn dingen die je best zes weken kunt vermijden.

    Bed verschonen gaat ook heus wel en anders vraag je dat even aan je bezoek. Je krijgt vast wel eens per twee weken bezoek, vermoedelijk zelfs vaker. Ramen zemen... Kan ook rustig 3 maanden niet, boeiend .

    Maar ik begrijp uit je vraagstelling dat het geen echt hoogst noodzakelijke operatie is en dat je de keuze hebt. Op praktische en organisatorische redenen zou ik het niet laten afhangen. Kijk vooral naar wat de uitkomst je gaat brengen.
  12. meeuw
    druk met leven

    Toon alleen de berichten van meeuw
    nu al dubbele hoeveelheden koken van bijv. pastasaus en die invriezen

    een advertentie ophangen voor scholier / kind dat wil helpen de hond uit te laten


    als bukken ook lastig is, instappers of slippers

    En inderdaad de hulp van je kinderen niet afwijzen.......
Terug naar de lijst