Organisatorische tips gezocht.

Organisatorische tips gezocht. 

Onderwerp van Liek

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Liek


    Mijn kinderen gaan zeker helpen maar wil zoveel mogelijk zelluf regelen Smile


    Wanneer je zorg aanvraagt bij de WMO, wordt eerst gekeken naar wat kinderen, familie of partner kan doen. Daarna pas evt hulp
  2. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Wanneer heb je die operatie Liek? Ik wil heel graag een dag naar je toe komen. Dat wilde ik zowiezo een keertje plannen dit jaar. Het is immers eeuwen geleden dat ik je voor het laatst heb gezien.
  3. Lallebal
    Anemoontjes

    Toon alleen de berichten van Lallebal
    Schoonmaakstudent; ?11 per uur
    >>LINK<<
  4. Petrie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Petrie
    Als je een gladde vloer hebt is swifferen misschien een idee.
    Laken onder je dekbed overtrek minder lastig te verschonen ...
    Doe 3 hoeslakens over je matras haal er iedere 2 weken 1 af 😀
    Boodschappen in een boodschappen wagentje zorg dat je zware dingen al in voorraad hebt

    Daarnaast accepteer hulp en verleen hulp als je zelf weer 100% kan

    Heel veel succes met alles wat komen gaat en een spoedig herstel toegewenst
  5. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    quote:
    Dit schreef Liek


    Mijn kinderen gaan zeker helpen maar wil zoveel mogelijk zelluf regelen Smile



    En dat is je valkuil, zelluf willen doen ;-)

    Je moet 6 weken kalm aan doen. Accepteer de hulp die je kunt krijgen, vraag er ook om (mensen kunnen geen gedachten lezen ;-) ). Het is moeilijk, ik weet het, maar het is maar zes weken ;-)
  6. franky
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van franky
    sterkte met je operatie! heftig voor je.
    Word snel beter!

    Maar wat is het probleem die dingen doe ik ook niet. haha
  7. Liek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liek

    quote:
    Dit schreef scar
    Niet mogen tillen is erg subjectief. Ik heb een aantal operaties gehad waarbij ik niet mocht tillen.

    Eigenlijk mocht ik het meeste wel tillen als ik het maar met beleid deed. Ja geen heel zware dingen maar dat zijn dingen die je best zes weken kunt vermijden.

    Bed verschonen gaat ook heus wel en anders vraag je dat even aan je bezoek. Je krijgt vast wel eens per twee weken bezoek, vermoedelijk zelfs vaker. Ramen zemen... Kan ook rustig 3 maanden niet, boeiend <not>.

    Maar ik begrijp uit je vraagstelling dat het geen echt hoogst noodzakelijke operatie is en dat je de keuze hebt. Op praktische en organisatorische redenen zou ik het niet laten afhangen. Kijk vooral naar wat de uitkomst je gaat brengen.


    Er worden een paar wervels aan elkaar geschroefd, er wordt wat gebeiteld en gebikt. Ik mag niet zwaarder tillen dan 5 kilo. Veel dingen mogen echt niet.

    De ramen boeien me ook niet echt, stofzuigen in verband met de dieren wel en een schoon bed stel ik ook echt op prijs.
  8. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Dan mag en kan je ook niet bukken, heb je al een grijper?

  9. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Liek
    Er worden een paar wervels aan elkaar geschroefd, er wordt wat gebeiteld en gebikt. Ik mag niet zwaarder tillen dan 5 kilo. Veel dingen mogen echt niet.

    De ramen boeien me ook niet echt, stofzuigen in verband met de dieren wel en een schoon bed stel ik ook echt op prijs.
    me daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Niet echt een keuze trouwens toch Liek? Die operatie bieden ze niet zomaar aan.

    Die lakens over elkaar vond ik een heel goede tip trouwens.

    Stofzuigen klinkt essentieel, daar kan je vast wel hulp voor vinden. Zemen hoeft niet die weken. Boodschappen kan je gelukkig tegenwoordig bestellen en vooruit koken kan ik je ook aanbevelen.
  10. Liek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liek

    quote:
    Dit schreef scar
    me daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Niet echt een keuze trouwens toch Liek? Die operatie bieden ze niet zomaar aan.

    Die lakens over elkaar vond ik een heel goede tip trouwens.

    Stofzuigen klinkt essentieel, daar kan je vast wel hulp voor vinden. Zemen hoeft niet die weken. Boodschappen kan je gelukkig tegenwoordig bestellen en vooruit koken kan ik je ook aanbevelen.


    Het is wel een keuze maar inderdaad bieden ze het niet voor de fun aan.
    Ik mag nog een week nadenken.

    Appie bezorgt hier niet, maar de Plus wel.
  11. Liek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liek

    quote:
    Dit schreef maartje
    Dan mag en kan je ook niet bukken, heb je al een grijper?



    Cool dingetje... Smile
  12. DianneE
    Gewoon mezelf

    Toon alleen de berichten van DianneE
    Wat hier allemaal al gezegd wordt, maar de tip is denk ik vooral accepteren dat anderen wat voor je doen.
    Informeer de mensen in je omgeving en stel een hulpschema op.
    Succes met beslissen op dit moment.
Terug naar de lijst