Gevoelig type? 

Onderwerp van Dorien

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik zou de medewerker van het tankstation er op aanspreken.

    Dat is ook nog een goeie
  2. cootje
    Alsjestilbenthoorjemeer

    Toon alleen de berichten van cootje
    quote:
    Dit schreef Dorien

    Tis daar het goedkoopste. Langs de snelweg ook nog, kom er altijd langs als ik naar werk of vriendin rijd, en ik moet vaak tanken (elke 330 km)

    Zou toch in het dorp eens kijken en beter plannen. Tankstations aan de snelweg zijn meestal duurder.Smile
  3. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Ik zou de tankstation medewerker hierop aanspreken en natuurlijk bij voorkeur degene die daar de leiding heeft. Laten zij regelen dat dit niet langer een parkeerplaats is.
    Ik vind ook dat een tankstation in eerste instantie er is om te tanken (kernactiviteit) en die restaurantfunctie is maar bijzaak.

    En zoek ze anders op op FB en zet daar een stukje neer over het parkeerbeleid van dat tankstation.

    Ik zou er eigenlijk niet meer willen tanken. Dat ze daar goedkoper zijn is natuurlijk mooi, maar de winst zou ik aan de hoofdpijnpoeders kwijt zijn.

    Die vent met zijn broodje is een Johnny waar je geen gesprek mee kan voeren. Volgende keer moet ie gewoon een broodje carbid bestellen.

    23 apr '19 - 09:19:18 / 23 apr '19 - 09:33:02
  4. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    Ik denk dat deze meneer het verschil tussen tankplaats en parkeerplaats kwijt was en jij de druk van de tijd bij je had. Het tankstation kan daar in sturen.
  5. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty
    Sinds wanneer heeft het je uitspreken over onbeschoft gedrag te maken met gevoeligheid?
  6. Yvonne-
    svp niet Quoten

    Toon alleen de berichten van Yvonne-
    quote:
    Dit schreef Dianaa
    Ik vind dat ook asociaal gedrag
    Dus weet niet of jij gevoelig bent

    Ik kan me ook dood ergeren aan dit soort gedrag
    Laatst parkeerde zo'n blingbling pick up dubbel op 2 invalide parkeerplaatsen. Dan houd ik mij niet stil en zeg "u staat dubbel h?? Er kan niemand naast" Mens (jaar of 70) haalt haar schouders op en loopt weg. Pas daarna zag ik dat ze niet eens een invaliden kaart hadden. Niet te filmen....


    Maar parkeren op invalide parkeerplek vind ik ook helemaal asociaal. Ik sprak er ook iemand op aan...ja..zei tie er is toch niemand die hier wil staan nu en ben zo weer weg ...duh..tja omdat u er staat kan er nu ook niemand staan, zei ik.....en het raampje ging weer dicht...zucht...


  7. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    quote:
    Dit schreef Sissi


    Maar parkeren op invalide parkeerplek vind ik ook helemaal asociaal. Ik sprak er ook iemand op aan...ja..zei tie er is toch niemand die hier wil staan nu en ben zo weer weg ...duh..tja omdat u er staat kan er nu ook niemand staan, zei ik.....en het raampje ging weer dicht...zucht...





    380 euri.
  8. Marianne-b
    en dan is er koffie ☕️

    Toon alleen de berichten van Marianne-b
    quote:
    Dit schreef MarjanvanE

    Ik vrees dat je met die reactie wat uitlokte. Ik zou er wellicht een geintje van hebben gemaakt...in de trant van 'ik pas wel even op je broodje terwijl jij je auto wegzet' met een smile erbij Smile dan heb je een andere toon.

    Smile goede openingszin voor een praatje zou ik denken Smile
  9. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    Ik lees asociaal gedrag van de meneer en ik lees een aantal vooroordelen en een reactie aan jouw kant. Kwestie van actie-reactie.

    Ik maak mij niet (meer) druk om dit soort dingen. Is mijn tijd en energie niet waard. Ik was bij de andere plek gaan wachten of naar een ander tankstation gereden.
  10. Ik vind je eerder ge?rriteerd dan overgevoelig.
  11. Marianne-b
    en dan is er koffie ☕️

    Toon alleen de berichten van Marianne-b
    JUe hebt gedaan wat je op dat moment goed vond, dat is toch altijd goed? Smile
    Ik zou dit draadje op tijd sluiten als ik jou was.
  12. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    quote:
    Dit schreef cootje

    Zou toch in het dorp eens kijken en beter plannen. Tankstations aan de snelweg zijn meestal duurder.Smile

    Nee heus. Scheelt 3 cent per liter met het dorp.
Terug naar de lijst