Kleding lange dunne puber

Kleding lange dunne puber 

Onderwerp van Suzette

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    Asos
  2. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    Even een ander geluid ... hij wil deze kledingstijl, dan kun je de vraag ook spiegelen in plaats van invullen.
    Leg het bij zoon, hij wil deze kleding toch dragen? Prima! Laat hem zelf maar bedenken waar, hoezo, waarom, hoeveel en zo :)
  3. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef Caroline
    Asos


    Dank je, geef ik ook door! Smile
  4. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef Joy
    Even een ander geluid ... hij wil deze kledingstijl, dan kun je de vraag ook spiegelen in plaats van invullen.
    Leg het bij zoon, hij wil deze kleding toch dragen? Prima! Laat hem zelf maar bedenken waar, hoezo, waarom, hoeveel en zo :)


    Ik snap wat je zegt hoor, heb het in eerste instantie bij hem gelaten. Maar, hij is al tijden het internet aan het afspeuren en is al wezen winkelen in Leiden, Hoofddorp en Amsterdam. Het is allemaal lang genoeg maar 3x zo breed als hij, of smal genoeg maar tot zijn navel. Vandaar dat ik hem gezegd heb hier de vraag ook neer te leggen. Als er dan nog niets uit komt wat hem bevalt, dan is het aan hem om toch maar voor een wat bravere stijl te gaan (wat ik helemaal niet erg zou vinden, maar dat terzijde)
  5. Flair
    Lente

    Toon alleen de berichten van Flair
    Kijk eens bij Beloki Shirts, speciaal voor lange tieners
  6. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef Joy
    Even een ander geluid ... hij wil deze kledingstijl, dan kun je de vraag ook spiegelen in plaats van invullen.
    Leg het bij zoon, hij wil deze kleding toch dragen? Prima! Laat hem zelf maar bedenken waar, hoezo, waarom, hoeveel en zo :)

    Ik snap dat je dit schrijft, maar het is onwijs moeilijk kleding te vinden voor een lange dunne jongen/man. Dus wat hulp kunnen ze daar wel bij gebruiken. Het is nl niet zo dat je even naar een winkel kunt gaan of op een willekeurige site online kunt bestellen.

    Mijn zoon kan nergens broeken vinden die passen. Een paar jaar geleden hadden ze op zalando 1 broek die hem paste. Nu 0. Om maar even een voorbeeld te noemen. Bovendien houdt hij helemaal niet van allerlei modeverschijnselen, maar wil gewoon rechte spijkerbroeken zonder te veel poespas.
    In winkels en online kan hij nergens slagen. Als het gaat om taille heeft hij vrouwenmaat 27,28. Lengtemaat moet minimaal 36 zijn. Voor zijn bijbaan bij Mcdonalds draagt hij dan ook de vrouwenbroeken, die er gelukkig ook in de lange maat zijn.

    Vorig jaar waren we o.a. in Italië op vakantie en daar heeft hij uiteindelijk wel broeken kunnen kopen. Hij heeft er gelijk 6 gekocht, ook nog eens allemaal verschillend. Dus hij was erg blij, want had hoognodig nieuwe broeken nodig.

    Dus bij zulke afwijkende maten kan een kind wel wat hulp gebruiken en hoef je hem echt niet helemaal aan zijn eigen lot over te laten. Bovendien is het toch altijd fijn om af en toe eens hulp te krijgen bij wat dan ook. 2 weten meer dan 1.

  7. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef Flair
    Kijk eens bij Beloki Shirts, speciaal voor lange tieners


    Dank je, heb het doorgegeven
  8. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef Erna

    Ik snap dat je dit schrijft, maar het is onwijs moeilijk kleding te vinden voor een lange dunne jongen/man. Dus wat hulp kunnen ze daar wel bij gebruiken. Het is nl niet zo dat je even naar een winkel kunt gaan of op een willekeurige site online kunt bestellen.

    Mijn zoon kan nergens broeken vinden die passen. Een paar jaar geleden hadden ze op zalando 1 broek die hem paste. Nu 0. Om maar even een voorbeeld te noemen. Bovendien houdt hij helemaal niet van allerlei modeverschijnselen, maar wil gewoon rechte spijkerbroeken zonder te veel poespas.
    In winkels en online kan hij nergens slagen. Als het gaat om taille heeft hij vrouwenmaat 27,28. Lengtemaat moet minimaal 36 zijn. Voor zijn bijbaan bij Mcdonalds draagt hij dan ook de vrouwenbroeken, die er gelukkig ook in de lange maat zijn.

    Vorig jaar waren we o.a. in Italië op vakantie en daar heeft hij uiteindelijk wel broeken kunnen kopen. Hij heeft er gelijk 6 gekocht, ook nog eens allemaal verschillend. Dus hij was erg blij, want had hoognodig nieuwe broeken nodig.

    Dus bij zulke afwijkende maten kan een kind wel wat hulp gebruiken en hoef je hem echt niet helemaal aan zijn eigen lot over te laten. Bovendien is het toch altijd fijn om af en toe eens hulp te krijgen bij wat dan ook. 2 weten meer dan 1.



    Dit dus, het is echt heel lastig. Als je een doorsnee smaak hebt dan is het met het nodige zoeken nog wel te vinden (zolang de voorraad strekt), maar als je een niet-doorsnee smaak hebt dan is het helemáál een gedoe. Mijn zoon heeft echt zijn best gedaan om zelf te zoeken, hij heeft er al de nodige energie in gestoken. Hier geldt dat wij ons best voor elkaar doen als diegene zelf ook zijn best doet, dus doe ik mijn best voor hem omdat hij zijn best doet. Het was anders geweest als hij achterover was gaan hangen, dan had ik dat ook gedaan. Smile

    Tip trouwens: De extra lange T-shirts van de Action (per stuk in plastic verpakt) passen heel goed, zijn dus niet te breed en lang genoeg, blijven mooi in vorm en kosten geen drol. Verder zijn de jeans met 36 inch lengte vaak pas vanaf maat 30 verkrijgbaar. Cars heeft maat 29 ook in 36 inch lengte en als je de skinny versie neemt dan zakt hij met maat 27/28 niet van de kont. Er zijn echt leuke modellen voor de jeugd en verschillende kleuren Smile
  9. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Mijn puber heeft nu een gangbare maat, maar tussen zijn 8e & 14e was het een ramp, alles zakte van zijn kont af en met moeite kon ik wat voor hem vinden.
    Hij is nog steeds erg smal, maar niet zo lang en houdt wat meer van smallere broeken( geen skinny). Dus met een riem lukt het wel. Maar ik weet hoe lastig het kan zijn iets betaalbaars te vinden wat ook nog leuk is.
    Succes
  10. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    Ik hoop dat die van mij nog wat in de breedte groeit, zou stuk makkelijker zijnSmile
  11. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef Suzette

    Knip

    Cars heeft maat 29 ook in 36 inch lengte en als je de skinny versie neemt dan zakt hij met maat 27/28 niet van de kont. Er zijn echt leuke modellen voor de jeugd en verschillende kleuren Smile


    @Erna: ik zie net dat winkels zoals Jeanscentre alleen de gangbare maten van Cars verkopen. Wij shoppen altijd bij Henny's Rits voor de jeans, die hebben de minder gangbare maten ook (en ze hebben geregeld shirts die langer en smaller zijn). Hierbij de vestigingen:
    Plaatje
  12. Mariek-e
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mariek-e

    Dailypaperclothing ( Nederlands merk!)
Terug naar de lijst