Office programma

Office programma 

Onderwerp van Dingetje

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    Goed dat ik deze nog even las. Heb meteen de windows 10 installatie erbij gekocht, om mijn desktop zo lang mogelijk in leven te houden. Dan zet ik office op de laptop en kan gup de desktop gaan gebruiken.

  2. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    @scar: Mag ik nog even een digibetenvraag stellen? Als ik die Office-versie koop, wat gebeurt er met mijn huidige bestanden van Office 365? Kan ik die nog gebruiken?
  3. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik weet niet wat voor o365 abonnement je nu hebt.

    Er bestaat ook gratis onedrive maar die heeft "beperkte" schijfruimte; ik weet niet hoe groot die ruimte is. Zorg dus dat je je bestanden in ieder geval veilig stelt door een backup zodat je er nog bijkunt.

    Als je nu al gebruik maakt van de gratis onedrive lijkt me dat geen probleem, dan verandert er niets.

    Maar nogmaals, voor je eigen geruststelling, stel je bestanden even veilig.

    O365 en MS office bestanden zijn 100% uitwisselbaar qua software.
  4. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    quote:
    Dit schreef scar
    Ik weet niet wat voor o365 abonnement je nu hebt.

    Er bestaat ook gratis onedrive maar die heeft "beperkte" schijfruimte; ik weet niet hoe groot die ruimte is. Zorg dus dat je je bestanden in ieder geval veilig stelt door een backup zodat je er nog bijkunt.

    Als je nu al gebruik maakt van de gratis onedrive lijkt me dat geen probleem, dan verandert er niets.

    Maar nogmaals, voor je eigen geruststelling, stel je bestanden even veilig.

    O365 en MS office bestanden zijn 100% uitwisselbaar qua software.


    Ik heb nu een Office 365 Personal abonnement en ik kreeg een mailtje dat er binnenkort 69,95 afgeschreven wordt voor het komende jaar. (Ik dacht zelfs eerst dat het een soort phishing mail was Smile) Dus ik voel meer voor overstappen naar jouw variant. Ik ga even kijken of ik onedrive heb. Geen idee. Ik sla altijd op in mappen en that's it. Smile
  5. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    quote:
    Dit schreef scar
    Nee. Geen office 365 maar gewoon office, geen cloud oplossing dus maar gewoon op mijn laptop geïnstalleerd.

    >>LINK<<


    Je ontvangt alle gegevens om het pakket te installeren. Daarnaast ben je verzekerd van de laatste updates en is het mogelijk om levenslang gebruik te maken van het pakket (geen abonnement, dit is een eenmalige aanschaf).

    Na bestelling ontvang je de activatiecode, handleiding en download-link. Dit product kan geïnstalleerd worden op 1 PC/laptop en kan je opnieuw installeren op hetzelfde apparaat indien nodig.


    Installatie en instructie enorm duidelijk, ik was binnen een kwartier up en running.

    Donders.
    Deze tip ga ik even opslaan.
  6. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Zwembandje

    Donders.
    Deze tip ga ik even opslaan.


    Ik heb het ook, erg goedkoop en professioneel pakket
  7. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    quote:
    Dit schreef scar


    Maar nogmaals, voor je eigen geruststelling, stel je bestanden even veilig.



    Ik heb een extern geheugen besteld, dat komt morgen. Dan ga ik ook meteen dat Microsoftpakket bestellen en die andere tegenhouden. Dank @scar!
Terug naar de lijst