Medische keuring CBR

Medische keuring CBR 

Onderwerp van Suzette

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef Bastiana
    Allemachtig...... wat een ellende. Smile

    Dat er nog geen kamervragen zijn gesteld? Dit is toch pure discriminatie overigens.
    Misschien kan het "VN Verdrag inzake de rechten van personen met een handicap" van betekenis zijn?
    Die gaat ook over mensen met een chronische ziekte.

    Melden van discriminatie kan hier:
    >>LINK<<


    Zo hadden we er nog niet over nagedacht. Hij gaat morgen bellen, eens kijken of dat wat oplevert
  2. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef ansvanmil
    Fuck...meteen medisch gebeuren bij cbr ingevuld....eerste €37,50 hebben ze alweer binnen....rijbewijs verlengen is duur


    Ja, geldklopperij is het. En dan moet de ellende nog starten. Succes, ik hoop dat het bij jou op tijd rond komt!
  3. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil
    Net het CBR gebeld...blijkt dat mijn brommerrijbewijs tot 7-5-2020 geldig is, rest tot 7-2-2020!!
    Gevraagd waarom het allemaal zo lang duurt....Ze hebben een nieuw computersysteem waardoor alles sneller moet gaan, maar dit systeem werkt nog niet goed.
    Ik krijg UITERLIJK 13 november bericht van hen over mijn keuring (en ik weet nu al dat ik gekeurd moet worden...dus waarom sturen ze niet meteen een brief, terwijl ik een van de medewerkers aan de telefion heb) en dan naar de huisarts, waarschijnlijk oogarts, dan weer alles opsturen (hopelijk kan het dan ook via de mail) en dan maar hopen dat ik op tijd mijn rijbewijs heb....pffffff

    Zo niet, ben ik ook niet verzekerd en mag ik niet rijden, kan ik dus ook niet naar mijn werk, enz enz

    Ik word er nu al gek van
  4. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    quote:
    Dit schreef Suzette


    Is het proberen waard, morgen de verzekeraar maar bellen. Weet je toevallig welke verzekeraar de buurman heeft?

    (En nu ik je lees...oeps, ik ben wat vergeten! Ik ga morgen even mijn cursusboek zoeken)

    Nee, geen idee welke verzekeraar buurman heeft. Maar hoop dat het bij jullie ook zo werkt. Buurman heeft 2 maanden 'zonder' rijbewijs, en wel verzekerd, gereden. En eind juni kon hij dan eindelijk het plasticje(papiertje...is niet meerSmile) weer ophalen op het gemeentehuis.

    Rustig aan maar.....komt wel, ik heb zelf ook weer even geen rust om mij te verdiepen in fotografietheorieënSmile
  5. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    quote:
    Dit schreef ansvanmil
    Net het CBR gebeld...blijkt dat mijn brommerrijbewijs tot 7-5-2020 geldig is, rest tot 7-2-2020!!
    Gevraagd waarom het allemaal zo lang duurt....Ze hebben een nieuw computersysteem waardoor alles sneller moet gaan, maar dit systeem werkt nog niet goed.
    Ik krijg UITERLIJK 13 november bericht van hen over mijn keuring (en ik weet nu al dat ik gekeurd moet worden...dus waarom sturen ze niet meteen een brief, terwijl ik een van de medewerkers aan de telefion heb) en dan naar de huisarts, waarschijnlijk oogarts, dan weer alles opsturen (hopelijk kan het dan ook via de mail) en dan maar hopen dat ik op tijd mijn rijbewijs heb....pffffff

    Zo niet, ben ik ook niet verzekerd en mag ik niet rijden, kan ik dus ook niet naar mijn werk, enz enz

    Ik word er nu al gek van



    Toch weer bijzonder hoe computers altijd de schuld krijgen als het weer eens ergens mis gaat.

    Ik duim dat het allemaal op tijd wordt afgehandeld!
  6. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef ansvanmil
    Net het CBR gebeld...blijkt dat mijn brommerrijbewijs tot 7-5-2020 geldig is, rest tot 7-2-2020!!
    Gevraagd waarom het allemaal zo lang duurt....Ze hebben een nieuw computersysteem waardoor alles sneller moet gaan, maar dit systeem werkt nog niet goed.
    Ik krijg UITERLIJK 13 november bericht van hen over mijn keuring (en ik weet nu al dat ik gekeurd moet worden...dus waarom sturen ze niet meteen een brief, terwijl ik een van de medewerkers aan de telefion heb) en dan naar de huisarts, waarschijnlijk oogarts, dan weer alles opsturen (hopelijk kan het dan ook via de mail) en dan maar hopen dat ik op tijd mijn rijbewijs heb....pffffff

    Zo niet, ben ik ook niet verzekerd en mag ik niet rijden, kan ik dus ook niet naar mijn werk, enz enz

    Ik word er nu al gek van


    Je hebt nog 7 maanden, ik hoop dat het op tijd rondkomt voor je. Regelmatig blijven bellen, ze moeten binnen 8 weken reageren op de papieren van de huisarts. Toen ze dat overschreden zijn wij gestart met druk zetten. Niet dat het tot nu toe ergens toe leidt, maar als je niks doet, dan schiet het helemaal niet op.
  7. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil
    quote:
    Dit schreef Suzette


    Je hebt nog 7 maanden, ik hoop dat het op tijd rondkomt voor je. Regelmatig blijven bellen, ze moeten binnen 8 weken reageren op de papieren van de huisarts. Toen ze dat overschreden zijn wij gestart met druk zetten. Niet dat het tot nu toe ergens toe leidt, maar als je niks doet, dan schiet het helemaal niet op.


    Ik ben bang dat ik het niet binnen de 6 maanden ga krijgen....morgen de gemeente bellen met de vraag of zij hier iets mee kunnen...en de politie en mijn verzekering....en dan om de week naar t cbr bellen...ga gewoon lastige vrouw zijn/spelen/wordenSmile


    Het is toch raar dat wij het dupe worden van het cbr? Zij hebben hun zaken niet op orde!!
  8. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef ansvanmil


    Ik ben bang dat ik het niet binnen de 6 maanden ga krijgen....morgen de gemeente bellen met de vraag of zij hier iets mee kunnen...en de politie en mijn verzekering....en dan om de week naar t cbr bellen...ga gewoon lastige vrouw zijn/spelen/wordenSmile


    Het is toch raar dat wij het dupe worden van het cbr? Zij hebben hun zaken niet op orde!!


    Het is ook raar. De minister heeft geprobeerd om de rijbewijzen tijdelijk geldig te laten blijven tot nieuwe medische keuring, maar het CBR schijnt daar nee tegen gezegd te hebben. Belachelijk, want datzelfde CBR zorgt voor de ellende. En blijkbaar mogen ze dus weigeren, ik vind het een bizarre situatie.

    Hier inmiddels officieel akkoord van de werkgever om thuis te mogen werken en alleen aanwezig te zijn als het echt niet anders kan. Dat haalt al wat druk van de ketel hier. In praktijk betekent het hooguit 2x per maand naar de zaak en dat kan eventueel gecombineerd worden met familiebezoek omdat mijn man om de hoek bij mijn familie werkt. Kan ik rijden, scheelt 3 uur reistijd per keer dat hij erheen moet.
  9. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil
    quote:
    Dit schreef Suzette


    Het is ook raar. De minister heeft geprobeerd om de rijbewijzen tijdelijk geldig te laten blijven tot nieuwe medische keuring, maar het CBR schijnt daar nee tegen gezegd te hebben. Belachelijk, want datzelfde CBR zorgt voor de ellende. En blijkbaar mogen ze dus weigeren, ik vind het een bizarre situatie.

    Hier inmiddels officieel akkoord van de werkgever om thuis te mogen werken en alleen aanwezig te zijn als het echt niet anders kan. Dat haalt al wat druk van de ketel hier. In praktijk betekent het hooguit 2x per maand naar de zaak en dat kan eventueel gecombineerd worden met familiebezoek omdat mijn man om de hoek bij mijn familie werkt. Kan ik rijden, scheelt 3 uur reistijd per keer dat hij erheen moet.



    Lesgeven gaat lastig vanuit thuis.😂😂😂 dus dat zal hier niet gaan.

    Maar wel tof dat dat zo kan...scheelt veel stress in dit soort gevallen
  10. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef ansvanmil



    Lesgeven gaat lastig vanuit thuis.😂😂😂 dus dat zal hier niet gaan.

    Maar wel tof dat dat zo kan...scheelt veel stress in dit soort gevallen


    Dan wordt onderwijzen wel héél modern inderdaad, met Skype-verbinding Smile

    Hier ICT, het maakt niet zoveel uit of hij nu thuis achter een scherm zit of op het werk. Overleggen gaat sowieso al vaak met videochat of telefonisch
  11. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    Nou, een stapje verder. Drie brieven van het CBR met drie verschillende verzoeken voor keuring bij een arts. Het LUMC heeft alle gegevens, maar wil niet meewerken omdat ze een universitair ziekenhuis zijn en daarom de gegevens niet wil verstrekken aan het CBR (wtf?). En dus 3 verschillende afspraken maken... De papieren voor de diabeteskeuring worden doorgestuurd naar een CBR-arts in Den Haag (Haarlem is véél makkelijker, maar het systeem linkt ons aan Den Haag dus nee...Haarlem kan écht niet), dus nee ze kunnen nog geen afspraak maken want ze krijgen de papieren pas later binnen dan de mensen zelf. Oogarts, commerciële partij... of er dan wel even ruim 200 euro afgetikt kan worden en pas eind september een plek. En de derde, die moeten we nog zoeken. En nogmaals, het LUMC kan zo alle gegevens verstrekken, het is gewoon allemaal al bekend. Bureaucratie ten top weer...Smile
  12. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    DjiesusSmile
Terug naar de lijst