Lengte zoon

Lengte zoon 

Onderwerp van An-drea

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Suzette


    Ze zeggen nog 2 jaar groei, zo'n 10cm na 1e menstruatie. Maar of dat klopt? Geen idee


    Bij dochter in ieder geval niet.
  2. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Bizar he, ik ook een zoon van net achttien en ruim 1.90 .

    Ik zei al, als je later op jezelf gaat moeten we echt investeren in een bed van 2.20, misschien wel 2.40 als zoiets al bestaat.
  3. Dion
    Scribo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Dion
    Gelukkig hebben we Internet.
    Hier kun je uitrekenen hoe lang je kind wordt.
    Groeicalculator van TNO.
    >>LINK<<
  4. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Hendriks schat dat er sinds de jaren vijftig, toen artsen met deze behandelingen begonnen, in Nederland zo’n 7.500 vrouwen groeiremmende hormonen hebben gekregen. Het merendeel daarvan is nu tussen de 20 en 35 jaar. Voor hen zijn de resultaten van het onderzoek relevant.


    Ik weet niet wie hier zat te rekenen....
  5. Bericht van EmC is op 09-09-2019 om 21:50:56 uur verwijderd door Read.

    Reden: hchcgh

     
  6. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef An-drea
    Beste mensen, wie heeft ervaring met groeicurves voor jongens en/of lange kinderen?
    Mijn zoon is pas 13, en inmiddels 187 cm (nagenoeg de lengte van van zijn vader) met schoenmaat 45.
    Wanneer gaat dit eigenlijk stoppen?


    De voeten stoppen het eerst met groeien, dan de lengte.

    Er is toch niets mis met een jongen van 2 meter?

    Bij mijn dochters waren de groeicurves in het ‘groene’ boekje de beste voorspelling, op hun tweede werd al gezegd wat de verwachtte eindlengte zou zijn, met een marge van 2 cm naar boven en beneden.
    De oudste is 172 cm en de jongste 184 cm.

    Zelf was ik op mn 18e 172 cm en op 22e 180 cm, nog heel lang doorgegroeid dus.

    O ja, grote voeten horen bij lange mensenSmile
  7. mamavan2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mamavan2
    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Volgens die foto zou dochter rond de 1,65 blijven. Inmiddels is ze op 1,78 uitgegroeid. Zo'n foto hoeft dus helemaal niets te zeggen. Ik zou daar dus niet van uitgaan.

    Ook de melding dat meisjes stoppen met groeien na hun 1e menstruatie kan ik uit 2e hand uit de wereld helpen. Of ze is de uitzondering die de regel bevestigd. Dat kan ook.


    Aha dat wist ik niet.
    Hier juist de foto gemaakt bij zoon omdat hij heel vrorg in de puberteit zat. Hij zou nig wel even doorgroeien tot 1.75. Hij is nu 13 en 1.70. Hoop dat er nog wat cm bijkomen. Maar voeten staan wel stil.
  8. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    quote:
    Dit schreef Malero
    Bizar he, ik ook een zoon van net achttien en ruim 1.90 .

    Ik zei al, als je later op jezelf gaat moeten we echt investeren in een bed van 2.20, misschien wel 2.40 als zoiets al bestaat.



    een bed van 2.20 past niet handig in een gangbare slaapkamer. is ook lastig om passend beddengoed te krijgen.

    ik ben 2.03 en slaap in een bed van 2m en heb nooit last daarmee. een open voeteneind en een "kort" kussen. je ligt toch nooit als een plank gestrekt.
    Alleen in een hotel, als er een bed is met een schot op het voeteneind heb ik een probleem.
  9. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef koen



    een bed van 2.20 past niet handig in een gangbare slaapkamer. is ook lastig om passend beddengoed te krijgen....


    Je maakt haar nog bang Smile
    BOL heeft 1292 dekbedovertrekken 200*220 en 142 matrassen in die maat
    Smile
  10. Bericht van fleurie is op 29-07-2019 om 22:01:24 uur verwijderd door fleurie.

    Reden: open rubriek

     
  11. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    Overigens kan ik me voorstellen dat iemand een kind dat echt heel lang dreigt te worden, denk >2 meter bij een jongen en >1.90 bij een meisje. Ongeveer.
  12. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    Partner van mijn dochter is 2.07 m
    Mijn kleindochter van 3 jaar is ook al erg groot voor haar leeftijd.
Terug naar de lijst