Lengte zoon

Lengte zoon 

Onderwerp van An-drea

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    Ik ga toch ook uit van de langst gemeten lengte die je hebt bereikt, anders wordt het wel heel ingewikkeld en flexibel.
  2. foetske
    ja, best jôh!

    Toon alleen de berichten van foetske
    quote:
    Dit schreef An-drea
    Bij zijn geboorte was het maar een mager manneke van amper 44 cm. Eenmaal op de basisschool zat hij al snel op de P90 - P95 van de standaard curves. De schoolarts heeft het nooit gehad over groeiremmers en ik heb er nooit aan gedacht. Ik maak me weinig zorgen, maar in het afgelopen anderhalfjaar is er in ene keer >15 cm bijgekomen. Het gaat nu wel erg hard. En mager is 'ie nog steeds ondanks veel carbs. Hij groeit de verkeerde kant op, haha. Met twee meter en schoenmaat >46 wordt het leven een stuk laten we zeggen 'onhandiger' en een stuk duurder. Er wordt vrijwel niets 'standaard' gemaakt op die maten. Enfin, we zullen wel zien. Hij is niet de enige zo te lezen.


    Met twee meter en schoenmaat 48 is er nog weinig aan de hand. En dat weet ik al wat jaren uit eigen ervaring. Dertig jaar geleden was dat lastig, maar nu, de laatste 10 jaar, kan ik ook bij de budgetshoppers terecht. Dat twee meter lang zijn niet altijd even leuk is, klopt. Maar als man 165 zijn is volgens mij veel erger.
  3. Zooitje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Zooitje
    Het groene boekje.. 2 jaar helft volwassenen lengte..
    Bij mijn heren klopt het exact..
    En die groeispurt in de pubertijd...
    Mond groeit ook meeSmile
  4. An-drea
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van An-drea

  5. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    quote:
    Dit schreef Zooitje

    Mond groeit ook meeSmile


    O yeah... Smile
  6. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    quote:
    Dit schreef foetske


    Met twee meter en schoenmaat 48 is er nog weinig aan de hand. En dat weet ik al wat jaren uit eigen ervaring. Dertig jaar geleden was dat lastig, maar nu, de laatste 10 jaar, kan ik ook bij de budgetshoppers terecht. Dat twee meter lang zijn niet altijd even leuk is, klopt. Maar als man 165 zijn is volgens mij veel erger.



    Schoenmaat 48 is te doen.

    Schoenmaat 49 niet meer. Alleen bij dure winkels.
  7. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    >>LINK<<

    Hormoonbehandelingen worden trouwens niet meer toegepast
  8. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    quote:
    Dit schreef Carla-S
    >>LINK<<

    Hormoonbehandelingen worden trouwens niet meer toegepast


    Ik zag het op de tv gisteren.
    Ik heb een schoonzoon van 2.07 m. Hij is niet behandeld, zijn zusje wel.
    Mijn kleindochter van 3 jaar is ook al erg groot voor haar leeftijd.
    Ook met de aanschaf van een auto moet je goed opletten. Als je geen dikke portemonnee hebt ben je beperkt.
    Het leven is gewoon duurder als je lang bent.
  9. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    quote:
    Dit schreef An-drea
    Dat van die X-foto wist ik niet. Op de straling na (maar goed, ga een week op wintersport en dan heb je die ook te pakken) is het een onderzoek met een lage impact dus misschien wel het overwegen waard.


    En dan.. op basis daarvan zou dochter 1.95 worden
    Ze is 1.85 geworden
  10. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Onze voorouders uit de Middeleeuwen waren een stuk kleiner. Ik denk dat het toen normaal was als je ergens tussen de 1,50 en 1.70 lang was.Smile

    Ik zit mij af te vragen of wij het feit dat we langer worden dat allemaal moeten tegen houden met medicijnen en operaties. Moeten we dat willen?Smile

    Misschien kunnen we beter de omgeving aanpassen zover de mogelijk is: hogere plafonds en deuren, meer beenruimte in vervoersmiddelen, etc..

    Dat is in het verleden uiteindelijk ook gebeurd.

    Zo was de hoogte van een gasfornuis en aanrecht zo'n 60 jaar geleden een klein stukje lager. Bedden van 2.20 meter lang waren er nog niet.

    Toen ik 20 jaar geleden werkte als uitvaartbegeleider moest ik regelmatig checken of een heel oud familiegraf wel de juiste maten had om plek te bieden voor een 2e of 3e persoon.
    De oude standaard was 1.80 meter en is later 2.00 meter geworden. Het zou mij niet verbazen als dat een keer wordt aangepast naar 2.20 meter of zo.

  11. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    Deze orthopeed - fantastische man, arts van mijn dochter- legt de groei stil.


    >>LINK<<
  12. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    quote:
    Dit schreef twelve
    Onze voorouders uit de Middeleeuwen waren een stuk kleiner. Ik denk dat het toen normaal was als je ergens tussen de 1,50 en 1.70 lang was.Smile

    Ik zit mij af te vragen of wij het feit dat we langer worden dat allemaal moeten tegen houden met medicijnen en operaties. Moeten we dat willen?Smile

    Misschien kunnen we beter de omgeving aanpassen zover de mogelijk is: hogere plafonds en deuren, meer beenruimte in vervoersmiddelen, etc..

    Dat is in het verleden uiteindelijk ook gebeurd.

    Zo was de hoogte van een gasfornuis en aanrecht zo'n 60 jaar geleden een klein stukje lager. Bedden van 2.20 meter lang waren er nog niet.

    Toen ik 20 jaar geleden werkte als uitvaartbegeleider moest ik regelmatig checken of een heel oud familiegraf wel de juiste maten had om plek te bieden voor een 2e of 3e persoon.
    De oude standaard was 1.80 meter en is later 2.00 meter geworden. Het zou mij niet verbazen als dat een keer wordt aangepast naar 2.20 meter of zo.




    Ik was als kind zowel de jongste als de langste van de klas. Tegenwoordig zie ik regelmatig pubermeiden die boven mij uitsteken.
Terug naar de lijst