Gratis ontwikkeladvies voor 45-plussers

Gratis ontwikkeladvies voor 45-plussers 

Onderwerp van miranda1966

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef jellehl


    Nog steeds James?


    Ja klopt, wel verder weg helaas maar prima geregeld. Eerste afspraak duurde even vanwege vakantie, maar we zijn van start gegaan :)
  2. Athene45
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Athene45
    quote:
    Dit schreef Cynthia9
    Ik heb net afspraak gemaakt voor een eerste gesprek. Wat ik van ‘mijn’ coach begreep omvat het traject van de overheid een intake gesprek, 2 gesprekken van 1,5 uur en daarna nog een korte evaluatie. Is dit bij jullie ook zo?


    Ja, dit klopt. Ook ik kreeg vragen lijsten en interesse lijsten om in te vullen en ik ik moest een persoonlijk ontwikellingsplan schrijven die we in September gaan evalueren.
    Persoonlijk mis ik de verdieping wat ik wijt aan de geringe gesprekken. Natuurlik kan ik er voor kiezen het traject voor te zetten op eigen kosten maar vind dit best nog wel prijzig.
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Athene45


    Ja, dit klopt. Ook ik kreeg vragen lijsten en interesse lijsten om in te vullen en ik ik moest een persoonlijk ontwikellingsplan schrijven die we in September gaan evalueren.
    Persoonlijk mis ik de verdieping wat ik wijt aan de geringe gesprekken. Natuurlik kan ik er voor kiezen het traject voor te zetten op eigen kosten maar vind dit best nog wel prijzig.


    Ik hoef geen pop te maken, dat komt pas na dit traject en dan met HRM. welke verdieping zoek je? Ik heb het idee dat ik wel verdieping heb. Ik heb geen interesselijst gekregen. Maar kijk eens naar je cv, wat inspireerde je, wat juist niets. Welk werk ofvwerkzaamheid vond je erg leuk of juist niet leuk etc etc
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Hier schiet het nog niet op. Zij doet alleen gesprekken op donderdag en vrijdag. Ik werk dan in de ochtenden, dus dat beperkt al behoorlijk. Ze heeft eigenlijk alleen deze week plek en daarna pas eind september weer.

    Ik voel enorme weerstand om deze week (ook nog eens midden op de dag) af te spreken, omdat dit mijn enige volledige vakantieweek is. Ik wil dan niet met mijn werk bezig zijn....
  5. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    Dan moet je t niet doen
    Maaarrrr... je bent niet met je werk bezig, maar met jezelf, heel ander point of view maakt de weerstand misschien minder?
  6. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    En een andere coach kiezen, is dat een optie?
  7. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Vandaag 2e afspraak gehad met ontwikkelcoach. Net als 1e keer bijna 2 uur gelopen en gezeten in het bos. Ondertussen de resultaten van de opdrachten bespreken en kernkwaliteitenkwadrant ingevuld.

    De afgelopen weken hebben 5 personen uit mijn omgeving allemaal dezelfde vragen over mij beantwoord. Bijzonder om te zien wat daar uit kwam. Ik moest die antwoorden verzamelen en er een samenvatting van maken. Ik dacht dat heel lastig te vinden, maar één van de eerste dingen die ze erover zei was: "Hier komt één van jouw talenten enorm duidelijk naar voren. Deze kwaliteit wordt ook door meerdere personen genoemd".
    Mijn analytisch vermogen. Iets waarvan ik weet dat ik die kant wel heb, maar om het nou een talent te noemen?? Volgens haar mag ik dat zeker wel zo zien. De voorbeeldjes die ik noemde, maar tegelijkertijd min of meer bagatelliseer, zijn voor anderen blijkbaar lang niet zo vanzelfsprekend.

    Valkuil is dat ik alles óveranalyseer en besluiteloos word. Mijn hoofd staat nooit stil.

    Yep...dat klopt....
  8. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi
    Ik heb dit toevallig vorige week ook aangevraagd. Moet nu vragenlijsten terugsturen en dan krijg ik weer meer te horen.
  9. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Vanuit je valkuilen of je allergieën kun je ook je talenten herleiden.

    Ik heb komende week mijn laatste afspraak en de week erna gesprek met HRM, nav de rapportage.
    Leuk dat jij anderen mocht vragen hoe ze jou zien.

    Nav de gesprekken zie ik nu ook andere opties van werk en heb me al voor iets aangemeld om mee te denken.
    Wat voor een effect heeft dit proces op jou Kaatje.
    Ik merk dat er enthousiast en blij van wordt.
    Overigens zouden wij in een team tegenovergesteld zijn, ik vind alles leuk en wil beginnen, nu kom op schouders eronder en we gaan ervoor...valkuil is veel te veel hooi op mijn vork nemen.
  10. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Pi
    Ik heb dit toevallig vorige week ook aangevraagd. Moet nu vragenlijsten terugsturen en dan krijg ik weer meer te horen.


    Heb je de persoon ook al gesproken Pi?
  11. Patricia
    Volg je hart 💕 dat klopt

    Toon alleen de berichten van Patricia
    Ik heb volgende week een eerste gesprek. Een heel korte vragenlijst ingevuld. Ben benieuwd
  12. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Heb je de persoon ook al gesproken Pi?



    Nee, het loopt via een bureau met landelijke dekking. (>>LINK<<) Weet dus helemaal niks over degene die het uiteindelijk zal gaan doen.
Terug naar de lijst