Vraagje over incidenteel overnachten Amsterdam 

Onderwerp van BeBritty

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door BeBritty zelf op 3 september 2019 om 09:08:20

Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Bij mijn zus vandaan gaat de bus in het weekend ook nog niet zo vroeg op zaterdag. Ik denk nog ff of ik andere mensen dichtbij Amsterdam weet.
  2. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef Rene_63


    Dat schiet inderdaad niet op dan maar volgens mij hanteren veel hotels deze leeftijd ook wat ik mij kan herinneren van mijn zoon.

    Ok, goede feedback, ik ga morgen even bellen.
  3. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef Tuwa
    Over welke frequentie gaat het?

    Onduidelijk, ze krijgt rooster pas 2 weken van tevoren. Ik gok hooguit 2x per maand.
  4. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Bij mijn zus vandaan gaat de bus in het weekend ook nog niet zo vroeg op zaterdag. Ik denk nog ff of ik andere mensen dichtbij Amsterdam weet.

    Fijn, dank je wel alvast!
  5. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    Ik ben toch iedere keer weer verbijsterd over de kennis van OA'ers en de hoeveelheid tips die ik krijg als ik een vraag uitzet. OA is óók één grote kennisbank.Misschien ook een tip voor Bart om zich daar wat meer mee te profileren, een site voor gescheiden ouders met kennisSmile.Heel fijn dit!
  6. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef BeBritty

    Onduidelijk, ze krijgt rooster pas 2 weken van tevoren. Ik gok hooguit 2x per maand.



    ik leg 'm neer bij mijn Amsterdamse netwerk.
  7. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef Tuwa



    ik leg 'm neer bij mijn Amsterdamse netwerk.

    DankSmile!
  8. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    Ik woon in Hoofddorp en vanaf mijn huis zijn er mogelijkheden om voor 6.30 uur op Amsterdam CS te komen met bus en trein, reisduur 50 min plm

    Nou ben ik niet elk weekend thuis en mijn dochter komt ook tijdelijk thuis wonen dus structureel niet handig, maar in geval van nood is ze van harte welkom
  9. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef Anke
    Ik woon in Hoofddorp en vanaf mijn huis zijn er mogelijkheden om voor 6.30 uur op Amsterdam CS te komen met bus en trein, reisduur 50 min plm

    Nou ben ik niet elk weekend thuis en mijn dochter komt ook tijdelijk thuis wonen dus structureel niet handig, maar in geval van nood is ze van harte welkom

    Gos, wat ontzéttend lief van je Anke😍! Hopelijk is het niet nodig maar heel fijn om te weten!
  10. meeuw
    druk met leven

    Toon alleen de berichten van meeuw
    Niet fijn maar als ze om om vijf voor vijf de bus pakt op amersfoort centraal naar bussum zuid, dan sprinter naar weesp en dan sprinter naar cs, is ze om 6.17 op cs (9292ov)

    Ergens slapen is fijner uiteraard
  11. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef meeuw
    Niet fijn maar als ze om om vijf voor vijf de bus pakt op amersfoort centraal naar bussum zuid, dan sprinter naar weesp en dan sprinter naar cs, is ze om 6.17 op cs (9292ov)

    Ergens slapen is fijner uiteraard

    Heb je dat helemaal voor mij uit gezocht meeuw?? Wow!
    Dit wordt me wat te gortigSmile. Moet ze om 03.45 uit bed. Kan ze onderweg naar station zwaaien naar haar vrienden die terug komen van het stappen, haha. Maar toch bedanktSmile.
  12. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef Rene_63


    Dat schiet inderdaad niet op dan maar volgens mij hanteren veel hotels deze leeftijd ook wat ik mij kan herinneren van mijn zoon.

    18+ is harde leeftijdsgrensSmile. Maar ik ben al heel wat verder dankzij jullie dus heb goede hoopSmile
Terug naar de lijst