Traag

Traag 

Onderwerp van scar

Terug naar de lijst
  1. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Ook tijdens het bericht plaatsen in het draadje
    vrijwilligerswerk..

    Tijdens het plaatsen maar even op FB geloerd..Smile
  2. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Ik zat net in de Off topic te lezen, en toen viel het weer weg. Het onderstaande werd toen weergegeven.

    Parse error: syntax error, unexpected '"' in /data/www/oa3.1/init/functions.php on line 10820
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Had ik ook. Heel effetjes.
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef EllesB
    Ik zat net in de Off topic te lezen, en toen viel het weer weg. Het onderstaande werd toen weergegeven.

    Parse error: syntax error, unexpected '"' in /data/www/oa3.1/init/functions.php on line 10820


    Sorry.... Smile
  5. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Het probleem lijkt in de post-tabel te zitten. Die is te groot. Enige wat echt gaat helpen is dat hij kleiner wordt...

    Heb ik weer.


    trouwens, door een cosmetische ingreep zou je nu net iets minder vaak last moeten hebben van vertraging en alleen nog als je voor het eerst in een draadje schrijft.
  6. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar

    Het komt inderdaad iets minder vaak voor, zo lijkt het maar volgens mij gebeurt het ook nog in draadjes waar ik al schreef. Ik hou het in de gaten.
  7. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef scar
    Het komt inderdaad iets minder vaak voor, zo lijkt het maar volgens mij gebeurt het ook nog in draadjes waar ik al schreef. Ik hou het in de gaten.


    Heb zojuist een tweede fix gedaan. Als het goed is.

    Er komt mogelijk wel een ander probleempje van, maar dat merken we dan wel weer. Smile
  8. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar

    Ja haha.

    Eens zien of deze nu nog een keer voorkomt. Overigens kreeg ik de foutmelding maar werd mijn bericht van daarnet wel geplaatst.

    Nee nu ging het goed.
    Plaatje
  9. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef scar
    Overigens kreeg ik de foutmelding maar werd mijn bericht van daarnet wel geplaatst.


    Die is weg, toch?
  10. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar

    quote:
    Dit schreef bart


    Die is weg, toch?

    Yep, schreef ik toch???

    Goed bezig jij Smile
  11. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    Ik ga er vanuit nu eigenlijk niet te hoeven melden omdat het mij lijkt dat er op dit moment echt iets mis gaat?
    17:23 u kan bij over schakelen ( klikken op link ) naar ander topic de site niet meer online krijgen . Doet gewoon niets meer en firefox is aan het zoeken.

    Ook opnieuw opstarten brengt pas na 3 minuten weer beeld en inlog.

    Eerder om ongeveer 16:00u duurde overschakelen op ander draadje al 4 tot 5 seconden.
  12. test
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van test
    quote:
    Dit schreef Cees
    Ik ga er vanuit nu eigenlijk niet te hoeven melden omdat het mij lijkt dat er op dit moment echt iets mis gaat?
    17:23 u kan bij over schakelen ( klikken op link ) naar ander topic de site niet meer online krijgen . Doet gewoon niets meer en firefox is aan het zoeken.

    Ook opnieuw opstarten brengt pas na 3 minuten weer beeld en inlog.

    Eerder om ongeveer 16:00u duurde overschakelen op ander draadje al 4 tot 5 seconden.


    ik ben zwaar aan het klussen aan de traagheid. Excuses dat dat alleen maar meer traagheid lijkt te geven. Goede nieuws is, dat er in de nabije toekomst wel eens rapheid voor in de plaats kan komen.

    Met een voorbehoudje natuurlijk, want ik vind net weer een vervelend bugje.
Terug naar de lijst