Traag

Traag 

Onderwerp van scar

Terug naar de lijst
  1. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar

    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Ik vraag me af of het een oplosbaar probleem is. De een heeft er wel last van een de ander weer niet.
    Het is ook niet altijd een probleem, ik heb er af en toe last van, maar vaker niet dan wel.

    Natuurlijk is het oplosbaar. Er is namelijk een aantoonbaar probleem, waar meerdere mensen vaak last van hebben.

    Er moet alleen even serieus ingedoken worden.
  2. cootje
    Alsjestilbenthoorjemeer

    Toon alleen de berichten van cootje
    Zit er eigenlijk wel iemand achter de knoppen?
    Ik zie vrijwel geen beweging.
  3. Capibara
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Capibara
    quote:
    Dit schreef cootje
    Zit er eigenlijk wel iemand achter de knoppen?
    Ik zie vrijwel geen beweging.


    Denk dat Bart op wintersport is?
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Cees
    Zonet in draadje "waar werd ik blij van" , om 05:01u tot 05:04u moeten wachten om van bladzij 8973 naar bladzij 8974 over te schakelen.


    Dat is het moment dat de updates draaien, dus dan kan het inderdaad langzaam gaan.
  5. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef EllesB
    Gisteravond kon ik helemaal niet meer op OA, wel op andere sites. (rond 23.00 uur).

    Dat was de aangekondigde server-update.
  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef scar
    Er is namelijk een aantoonbaar probleem, waar meerdere mensen vaak last van hebben.


    Waarbij het probleem is, dat ik er zelf nog nooit iets van gemerkt heb. En daardoor is het verg lastig er iets mee te kunnen. Ik kan alleen maar gokken wat het zou kunnen zijn, en dat heeft tot nu toe geen effect gehad.
  7. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    Jammer, want het is echt vaak zo traag als dikke *piep* door een trechter 😕
  8. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar

    quote:
    Dit schreef bart


    Waarbij het probleem is, dat ik er zelf nog nooit iets van gemerkt heb. En daardoor is het verg lastig er iets mee te kunnen. Ik kan alleen maar gokken wat het zou kunnen zijn, en dat heeft tot nu toe geen effect gehad.

    Lastig hè? Staat je logging aan? Daarom meld ik telkens hoe laat ik iets plaats. Dan kan je misschien gerichter zoeken.
    Schoon je je logboeken wel eens op? Lopen ze niet vol?
    Lopen je schijven niet vol?
    Maak je gebruik van views?
    Staan je netwerk kaarten allemaal hetzelfde geteamd?
  9. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    quote:
    Dit schreef bart


    Waarbij het probleem is, dat ik er zelf nog nooit iets van gemerkt heb. En daardoor is het verg lastig er iets mee te kunnen. Ik kan alleen maar gokken wat het zou kunnen zijn, en dat heeft tot nu toe geen effect gehad.


    Ok als ik om 05:00 's ochtends online ben worden er updates gedaan . Dat kan ook kloppen met het tijdstip van mijn eerdere melding.
    Wel zijn er andere tijdstippen dat ik er ook ( niet in de geschetste mate, maar toch ) last van heb gehad.
    Ik ga het beter in de gaten houden en momenten vastleggen om je daarmee te informeren.

    Het lijkt me ook heel lastig deze situatie
    Dan heb je ontevreden klanten en je weet niet wat je er aan zou kunnen doen.
    Zijn er mogelijkheden om te meten wat "verkeer" doet en hoe lang men over handelingen doet?

    Succes !

  10. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    31 seconden geklokt om 02:02 á 3 om van thuis pagina naar onderwerp te komen na aanklikken.
  11. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Er wordt hieraan geklust.

    Dat wil niet zeggen dat het meteen beter wordt, maar er kan wel iets veranderen. Dus als je iets opvalt, dan hoor ik het graag.

    kortdurende foutmeldingen hoef je niet te melden. Dan zit ik even niet op te letten.

    Als een foutmelding langer blijft, dan heel graag een berichtje!
  12. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar

    Zojuist weer, 20 seconden denk ik wel, in Blabla.
Terug naar de lijst