Traag

Traag 

Onderwerp van scar

Terug naar de lijst
  1. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Hier loopt ie als een zonnetje....
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Ja, die hele hele lange draadjes zijn een probleem. Dat overigens al veel langer speelt...

    Er zijn helaas geen eenvoudige oplossingen. Nou, behalve deze dan: een draadje sluit automatisch als er meer dan X berichten zijn. Moet ik X nog even bepalen...
  3. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Laten we X voorlopig op 5000 zetten.

    Bij reactie 5001 sluit het oude draadje, en opent er een nieuw draadje met de zelfde titel en [1] er voor en met als eerste bericht een link naar het vorige draadje.

    best een goed idee...
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    De hele site is traag....


    Echt niet.
  5. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Ik merk er echt helemaal niets van...

    is het over heel OA, of zit het hem in die hele lange draadjes?
  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Dit werd bijvoorbeeld vrijwel direct geplaatst...
  7. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Cees
    Zonet in draadje "waar werd ik blij van" , om 05:01u tot 05:04u moeten wachten om van bladzij 8973 naar bladzij 8974 over te schakelen.


    Dat is het moment dat de updates draaien, dus dan kan het inderdaad langzaam gaan.
  8. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef EllesB
    Gisteravond kon ik helemaal niet meer op OA, wel op andere sites. (rond 23.00 uur).

    Dat was de aangekondigde server-update.
  9. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef scar
    Er is namelijk een aantoonbaar probleem, waar meerdere mensen vaak last van hebben.


    Waarbij het probleem is, dat ik er zelf nog nooit iets van gemerkt heb. En daardoor is het verg lastig er iets mee te kunnen. Ik kan alleen maar gokken wat het zou kunnen zijn, en dat heeft tot nu toe geen effect gehad.
  10. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Er wordt hieraan geklust.

    Dat wil niet zeggen dat het meteen beter wordt, maar er kan wel iets veranderen. Dus als je iets opvalt, dan hoor ik het graag.

    kortdurende foutmeldingen hoef je niet te melden. Dan zit ik even niet op te letten.

    Als een foutmelding langer blijft, dan heel graag een berichtje!
  11. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef EllesB
    Ik zat net in de Off topic te lezen, en toen viel het weer weg. Het onderstaande werd toen weergegeven.

    Parse error: syntax error, unexpected '"' in /data/www/oa3.1/init/functions.php on line 10820


    Sorry.... Smile
  12. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Het probleem lijkt in de post-tabel te zitten. Die is te groot. Enige wat echt gaat helpen is dat hij kleiner wordt...

    Heb ik weer.


    trouwens, door een cosmetische ingreep zou je nu net iets minder vaak last moeten hebben van vertraging en alleen nog als je voor het eerst in een draadje schrijft.
Terug naar de lijst