Katten verjager

Katten verjager  

Onderwerp van Geanna

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Katten schrikken (volgens filmpjes) toch van komkommers? Misschien die in je tuin leggen Smile

    Hier ook veel katten in de tuin. Boomschors en schelpen vinden ze niet prettig, maar ja, dat wil je ook niet overal....
  2. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Katten schrikken (volgens filmpjes) toch van komkommers? Misschien die in je tuin leggen Smile

    Hier ook veel katten in de tuin. Boomschors en schelpen vinden ze niet prettig, maar ja, dat wil je ook niet overal....


    Ik heb zelf katten, en die vinden boomschors helemaal niet erg, zelfs grind niet:(.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef EllesB


    Ik heb zelf katten, en die vinden boomschors helemaal niet erg, zelfs grind niet:(.

    Hier idem. Was de belangrijkste reden om mijn tuin met grind te gaan bestraten.... Het was één grote kattenbak geworden. Bleeegh.
  4. Capibara
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Capibara
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Katten schrikken (volgens filmpjes) toch van komkommers? Smile



    Ja ook vaak gezien, en uitgeprobeerd bij mijn katten want het zag er zo grappig uit.........nóóit wat gewordenSmileSmile
  5. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Hier idem. Was de belangrijkste reden om mijn tuin met grind te gaan bestraten.... Het was één grote kattenbak geworden. Bleeegh.


    Dan kan je het nog beter in de volle grond hebben:).
  6. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil
    Ik heb een spuitflacon met biologisch niet giftig spul gebruikt waar rode peper in zit.....je hoest je te pletter als je het spuit, maar ik heb geen katten meer in mijn tuin! Gekocht bij de Boerenbond...
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef ansvanmil
    Ik heb een spuitflacon met biologisch niet giftig spul gebruikt waar rode peper in zit.....je hoest je te pletter als je het spuit, maar ik heb geen katten meer in mijn tuin! Gekocht bij de Boerenbond...

    Deze? >>LINK<<
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Misschien is dit wat voor jou @geanna >>LINK<<
  9. George
    De enige echte

    Toon alleen de berichten van George
    quote:
    Dit schreef ansvanmil
    Ik heb een spuitflacon met biologisch niet giftig spul gebruikt waar rode peper in zit.....je hoest je te pletter als je het spuit, maar ik heb geen katten meer in mijn tuin! Gekocht bij de Boerenbond...


    Krijg je geen Hotdog maar een Hotcat.
  10. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Deze? >>LINK<<



    Ja deze idd.
  11. NettieL
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van NettieL
    Mijn buren hebben een soort "spike matten" in hun tuin, gewoon met wat grond eroverheen, zie je bijna niks van en het houdt de katten weg. Zoiets: >>LINK<<
  12. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Misschien is dit wat voor jou @geanna >>LINK<<

    Ik zal er eens naar kijken..

    M'n hond moet zich wel vrij en vrolijk kunnen bewegen in de tuin... 🙄
Terug naar de lijst