Gran Canaria in januari 

Onderwerp van Bloem

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
    Bericht van Capibara is op 29-11-2019 om 14:06:27 uur verwijderd door Capibara.

    Reden: Fout

     
  1. Capibara
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Capibara
    quote:
    Dit schreef Carla-S
    Wanneer je in Egypte op een all inclusive resort gaat zitten is er niets engs aan.


    +1
  2. Capibara
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Capibara
    Kaapverdische eilanden Bloem? Ligt beetje ter hoogte van The Gambia
  3. jennie61
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van jennie61
    Ik ben één keer in januari in Hurghada geweest maar vond het te koud om te zwemmen. Zeker niet zonovergoten in die periode.
    Wel lekker om overdag ( aangekleed) in het zonnetje te zitten maar daar hield het wel mee op.
    Misschien Marsa Alam?
    Gambia ben ik nooit geweest.
  4. Capibara
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Capibara
    Curacao? Wel langer vliegen, maar je bent er de zelfde dag meestal. Zon, strand, zee gegarandeerdSmile
  5. Capibara
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Capibara
    quote:
    Dit schreef jennie61
    Ik ben één keer in januari in Hurghada geweest maar vond het te koud om te zwemmen. Zeker niet zonovergoten in die periode.
    Wel lekker om overdag ( aangekleed) in het zonnetje te zitten maar daar hield het wel mee op.
    Misschien Marsa Alam?
    Gambia ben ik nooit geweest.


    Ja precies, ik denk dat je dan echt zuidelijker moet gaan zitten dan Hurghada.
  6. Google:
    Plaatje
  7. Marianne-b
    en dan .. is er koffie ☕️

    Toon alleen de berichten van Marianne-b
    Ik ben vorig jaar op Fuerteventura Playa geweest van 4 tot 11 januari en wij hadden prachtig weer 23 - 25 graden elke dag. Lekker zwembad met ligbedden en heerlijk terras met parasols en activiteiten rond het zwembad zoals yoga en darten.
    Corendon had verschillende uitjes waar we aan deel konden nemen (excl.)

    Dichtbij het strand maar geen activiteiten gezien voor kleine kinderen.
  8. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef Carla-S
    Wanneer je in Egypte op een all inclusive resort gaat zitten is er niets engs aan.

    Oké. En buiten het resort? Jij bent tien keer reislustiger dan ik. Zou je met een peutermeisje en pubermeisje in je eentje naar Egypte gaan?
  9. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef Capibara
    Kaapverdische eilanden Bloem? Ligt beetje ter hoogte van The Gambia

    Ik ga eens kijken, dank voor de tip!
  10. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    @ikke71 is net terug uit Curacao...misschien heeft zij een tip?
  11. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Oké. En buiten het resort? Jij bent tien keer reislustiger dan ik. Zou je met een peutermeisje en pubermeisje in je eentje naar Egypte gaan?


    Ik ben 3 x in de herfstvakantie naar Sharm el sheik (wordt niet meer op gevlogen) geweest.
    Meiden waren toen 10/12 11/13 en 12/14
    We zijn wel elk jaar van het resort af geweest, de Sinaï in (dat kon toen nog), met een shuttle van het resort naar een nabijgelegen winkel- en uitgaanscentrum, het oude dorp Sharm el sheik was op loopafstand.
    Met een boot de Rode Zee op.

    Ze keken ons wel eens raar aan.
    Soms vroegen winkeliers waar mijn man was.

    Eng hebben we het nooit gevonden.

    De resorts aan de andere kant (Hurghada en zo) daar zijn ook allemaal nieuwe plaatsen, veel toeristen, vaak zijn de resorts in handen van West Europese eigenaren.

Terug naar de lijst