kerstverlichting op kroonsteentje aansluiten 

Onderwerp van Rose_s

Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ws is het gewone kerst verlichting en geen led verlichting. Daar zit geen adapter tussen.
  2. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ws is het gewone kerst verlichting en geen led verlichting. Daar zit geen adapter tussen.



    Maar dan nog, het lijkt me geen goed idee.Smile
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef maartje



    Maar dan nog, het lijkt me geen goed idee.Smile

    Dat ben ik met je eens.
  4. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Dank je Google techneut

    Hmmm in mijn wandcontactdoos zitten maar twee draden, stroom en schakeldraad. Maar goed ze raden het dus af. Ik dacht wanneer de stekker zo in het stopcontact kan, moet je het toch ook rechtstreeks kunnen aansluiten, maar dat kan dus niet.
    Helaas, ga iets anders zoeken komt goed.

    Dan is jouw wandcontactdoos niet geaard. En het is niet stroom en schakeldraad. Het is gewoon plus en min, er wordt niets geschakeld.

    Buiten of het wel of niet kan in dat stopcontact, met stroom moet je niet kloten.
  5. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Als stroom zo ver weg is, zou ik zo'n ledstrip met verschillende kleuren met USB aansluiting kopen, incl een powerbank met flink wat vermogen. Powerbank opladen, bij je kerstboom leggen, ledstrips in je kerstboom, aansluiten op powerbank en klaar.
    Misschien moet je om voldoende stroom te trekken dat de powerbank langer dan 30minuten aanblijft 2 ledstrips gebruiken (in een boom zou ik zelfs meer doen). Powerbank leeg: even opladen overdag en je hebt weer licht genoeg voor minimaal 1 avond.
  6. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s

    quote:
    Dit schreef MaNu

    Dan is jouw wandcontactdoos niet geaard. En het is niet stroom en schakeldraad. Het is gewoon plus en min, er wordt niets geschakeld.

    Buiten of het wel of niet kan in dat stopcontact, met stroom moet je niet kloten.


    De zwarte draad is een schakeldraad en geen stroomdraad.

    Ondanks dat ik ook wel een site heb gevonden waarbij ze het wel doen. Ga ik het oplossen met oplaadbare batterijen en, uiteraard, een ander snoer.
  7. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Verstandig Smile
  8. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s

    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Als stroom zo ver weg is, zou ik zo'n ledstrip met verschillende kleuren met USB aansluiting kopen, incl een powerbank met flink wat vermogen. Powerbank opladen, bij je kerstboom leggen, ledstrips in je kerstboom, aansluiten op powerbank en klaar.
    Misschien moet je om voldoende stroom te trekken dat de powerbank langer dan 30minuten aanblijft 2 ledstrips gebruiken (in een boom zou ik zelfs meer doen). Powerbank leeg: even opladen overdag en je hebt weer licht genoeg voor minimaal 1 avond.


    Stroom is juist erg dichtbij, zie foto op pagina 1. Het gaat niet om een kerstboom, maar om een tak tegen het plafond.
  9. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    Ondertussen is het opgelost, maar mensch Rose ik lig in een kreukel, als je dit leest als buitenstaander, lijkt het alsof de helft in elkaars zwartboek zit. SmileSmile
  10. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s

    quote:
    Dit schreef Sheeba
    Ondertussen is het opgelost, maar mensch Rose ik lig in een kreukel, als je dit leest als buitenstaander, lijkt het alsof de helft in elkaars zwartboek zit. SmileSmile


    Haha hahaha

    Eentje maar hoor.

    Ik heb lampjes gehaald met 6 uurs timer.
    Maar toch denk ik dat het wel kan. Of je nu een stekker in het stopcontact doet of twee draadjes in een kroonsteen...
  11. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    De zwarte draad is een schakeldraad en geen stroomdraad.

    Ondanks dat ik ook wel een site heb gevonden waarbij ze het wel doen. Ga ik het oplossen met oplaadbare batterijen en, uiteraard, een ander snoer.

    Als er 2 draadjes zitten waarvan 1 de stroomdraad (+) is en de ander een “schakeldraad” waar zit dan de min (-)?
  12. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    Rose, live life to the max!
Terug naar de lijst