Bolero

Bolero 

Onderwerp van Suzette

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    quote:
    Dit schreef Suzette


    Stevia. Normaal hou ik daar niet van (ik vind het een vieze bijsmaak hebben), maar bij dit spul proef ik het niet Smile


    Ik vind dat zo vies! Maar ik kan een proefzakje proberen. Het is zo lastig om lekker drinken te vinden zónder prik en zónder suiker, stevia of aspartaam.
  2. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own
    Is er een mix pakket? Ik zie het zo snel niet. Ben echt benieuwd.
  3. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef on-my-own
    Is er een mix pakket? Ik zie het zo snel niet. Ben echt benieuwd.


    Ja, dan kun je zelf kiezen wat je wilt aan smaken. 24 smaken zijn 9,95 (groter pakket kan natuurlijk ook) en dan zou ik er ook nog een pakketje van 4 voor 0,01 bij doen als ik jou was.

    Hier de verschillende proefpakketten: >>LINK<<
  4. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef fleurie


    Ik vind dat zo vies! Maar ik kan een proefzakje proberen. Het is zo lastig om lekker drinken te vinden zónder prik en zónder suiker, stevia of aspartaam.


    Ik vind dat ook lastig en was uitgekeken op de Raak Zero die ik best aardig vind. Ik vind dat je de stevia echt niet proeft (bij sommige smaken een héél klein beetje maar niet storend), normaal ren ik al weg als er stevia op de verpakking staat. Ik vind het een uitkomst omdat ik nu voor het eerst écht keuze heb ipv alleen maar aardbei, framboos of tropical.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik heb dat ook met stevia. Maar deze is echt lekker.
  6. Imke
    🌼🌼🌼

    Toon alleen de berichten van Imke
    Is het de bedoeling dat je bij de bestelling 0,01 cent overmaakt?
  7. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef Imke
    Is het de bedoeling dat je bij de bestelling 0,01 cent overmaakt?


    Euh, geen idee want ik heb alleen in combi met een ander proefpakket en losse bestellingen besteld. Maar denk het niet, want er komen nog verzendkosten bij als je een kleine bestelling doet. Wij hebben nu met de laatste bestelling 100 zakjes besteld (oké, ik weet het, is veel) en toen zaten er geen verzendkosten bij.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Imke
    Is het de bedoeling dat je bij de bestelling 0,01 cent overmaakt?

    Je kunt met ideal betalen en er komen 2,95 verzendkosten bij.
  9. Imke
    🌼🌼🌼

    Toon alleen de berichten van Imke
    Oke, dan snap ik het. Dank jullie wel!
  10. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    quote:
    Dit schreef Suzette


    Stevia. Normaal hou ik daar niet van (ik vind het een vieze bijsmaak hebben), maar bij dit spul proef ik het niet Smile



    Hmmm... niet alleen. Ook sucralose en acelsulfaam en maltodextrine. Die staan eerder genoemd.
  11. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    quote:
    Dit schreef Colly



    Hmmm... niet alleen. Ook sucralose en acelsulfaam en maltodextrine. Die staan eerder genoemd.


    Ja, ik heb het inmiddels gevonden: >>LINK<<
    Met name sucralose kan een dikmaker zijn en ook acesulfaam wordt ontraden (bron: mijn diëtist) en aangezien zelfs een maagverkleining bij mij is mislukt, neem ik geen enkel risico meer om te voorkomen dat ik nog vetter word dan ik al ben.
  12. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef Colly



    Hmmm... niet alleen. Ook sucralose en acelsulfaam en maltodextrine. Die staan eerder genoemd.


    Oh, dat had ik niet gelezen. Op de verpakking staat wel groot stevia maar die andere niet (en die kleine lettertjes...Smile)
Terug naar de lijst