Ikea keuken(werk)blad

Ikea keuken(werk)blad 

Onderwerp van XXX

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Toevallig heb ik een foto van de doorsnee van een goedkoop Ikea werkblad en ja is spaanplaat en niet geschikt voor vochtige ruimtes en kan ook niet voor die prijs .
    Plaatje
  2. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Dirk

    Klopt en daarom plaatsen we bij Ikea keukenwerkbladen een bescherm strip tussen vaatwasser en blad .



    Is hier ook gedaan.

    Folie thv de spoelbak begint los te laten, terwijl ik elke keer als ik met water bezig ben geweest doekje langs de rand haal.

    Oude aanrecht had precies dezelfde opstelling, zonder beschermstrip tussen vaatwasser en blad en dit blad had deze problemen niet.
  3. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef Vogeltje



    Is hier ook gedaan.

    Folie thv de spoelbak begint los te laten, terwijl ik elke keer als ik met water bezig ben geweest doekje langs de rand haal.

    Oude aanrecht had precies dezelfde opstelling, zonder beschermstrip tussen vaatwasser en blad en dit blad had deze problemen niet.

    Als er een Bribus blad was geplaatst had je die probleem niet omdat die bladen bestaan uit dun verlijmd multiplex maar zijn duurder en hebben een goede coating . Deze bladen worden door de meeste verhuurders gebruikt in de huurwoningen
  4. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Is de overgang tussen spoelbak en blad wel goed afgedicht als de bak op het blad ligt of is de spoelbak geïntegreerd?


    Maak eens een foto
  5. ikke71
    it's me

    Toon alleen de berichten van ikke71
    Ik heb het ook. Veel ingesmeerd met speciale ikea keukenblad olie maar niets helpt. Nooit meer e e houten blad voor mij
  6. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    Lang verhaal kort, @Vogeltje, dit is niet acceptabel. In principe is een keuken geen 'vochtige ruimte', maar ieder weldenkend mens kan toch wel bedenken dat er in een keuken het nodige water gebruikt wordt, vaat gedaan wordt, handen gewassen worden en al die 10.000 andere dingen die mensen dagelijks in de keuken doen.

    Welk type werkblad heb je gekocht?
  7. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef ikke71
    Ik heb het ook. Veel ingesmeerd met speciale ikea keukenblad olie maar niets helpt. Nooit meer e e houten blad voor mij

    Is geen hout zie eerder bericht van me
  8. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Joy
    Lang verhaal kort, @Vogeltje, dit is niet acceptabel. In principe is een keuken geen 'vochtige ruimte', maar ieder weldenkend mens kan toch wel bedenken dat er in een keuken het nodige water gebruikt wordt, vaat gedaan wordt, handen gewassen worden en al die 10.000 andere dingen die mensen dagelijks in de keuken doen.

    Welk type werkblad heb je gekocht?


    SÃ¥ljan maatwerkblad.

    >>LINK<<


  9. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef Vogeltje


    SÃ¥ljan maatwerkblad.

    >>LINK<<



    Dit is niet het goedkoopste blad maar wel spaanplaat . Vraag staat nog open over de spoelbak of hij er op ligt of geïntegreerd?
  10. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Dirk
    Is de overgang tussen spoelbak en blad wel goed afgedicht als de bak op het blad ligt of is de spoelbak geïntegreerd?


    Maak eens een foto


    Dit dus. Dit is voordat ik met doekje langs de rand ga na afwassen, maar dan is leed al geschied.
    Elke druppel die langs de rand gaat trekt onmiddellijk in het werkblad.

    Plaatje
    Plaatje
  11. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Dirk

    Dit is niet het goedkoopste blad maar wel spaanplaat . Vraag staat nog open over de spoelbak of hij er op ligt of geïntegreerd?



    Geintegreerd.

  12. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Ben bang dat blad verkeerd om geplaatst is deze kant hoort aan de muur kant . Welke vakman is hier bezig geweest ?
Terug naar de lijst