Ikea keuken(werk)blad

Ikea keuken(werk)blad 

Onderwerp van XXX

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Dirk
    Ben bang dat blad verkeerd om geplaatst is deze kant hoort aan de muur kant . Welke vakman is hier bezig geweest ?



    Iemand via werkspot.
    Maar blad kon alleen maar op deze manier geplaatst worden ivm de uitsparingen voor kraan en kookplaat.
    Allebei de keren is het zo door ikea geleverd.
  2. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Maak eens een foto van de hele opstelling
  3. Bericht van Dirk is op 09-01-2020 om 08:22:54 uur verwijderd door Dirk.

    Reden: Verkeerd

     
    Bericht van Dirk is op 09-01-2020 om 13:33:45 uur verwijderd door Dirk.

    Reden: Klaar

     
  4. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Dirk
    Maak eens een foto van de hele opstelling


    Betere heb ik even niet.
    Plaatje
  5. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Dirk

    Wie heeft het ingemeten ?




    Wij zelf mbv Ikea keukenplanner in de winkel mbv de maten en tekening van de oude opstelling.
  6. Bericht van Dirk is op 09-01-2020 om 13:34:15 uur verwijderd door Dirk.

    Reden: Klaar

     
  7. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Dirk
    Dan ben ik bang dat je zelf voor alle kosten gaat opdraaien omdat jezelf de keukenplanner hebt gehanteerd . Je hebt de fout daar gemaakt en de keuken is gespiegeld besteld en dan mag je nog blij zijn dat Ikea de vorige x nog garantie heeft gegeven .daarbin moet ik wel de opmerking maken dat de werkspot man dit niet zo had moeten uitvoeren en je had moeten waarschuwen . Maar ook daar valt niks te halen . Het spijt me voor je .Ikea is hier niet voor verantwoordelijk .



    Keuken is getekend ingemeten door iemand van de keukenafdeling. Had de opstelling incl maten en duidelijk aangegeven waar raam en muur was, met de maten erbij.
    Snap niet dat het dan verkeerd ingemeten kan zijn.
    En dat tot 2x toe.
    Keuken staat er nog in deze opstelling bij Ikea Zwolle, zal volgende keer als ik daar ben eens kijken hoe hun het blad er op gemonteerd hebben.
  8. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef Vogeltje



    Keuken is getekend ingemeten door iemand van de keukenafdeling. Had de opstelling incl maten en duidelijk aangegeven waar raam en muur was, met de maten erbij.
    Snap niet dat het dan verkeerd ingemeten kan zijn.
    En dat tot 2x toe.
    Keuken staat er nog in deze opstelling bij Ikea Zwolle, zal volgende keer als ik daar ben eens kijken hoe hun het blad er op gemonteerd hebben.

    Als je dat kunt bewijzen dan sta je sterk en ligt de fout bij Ikea en zullen ze inderdaad dit kosteloos gaan herstellen . De fout kan de eerste keer ook in de productie van het blad gemaakt zijn . De 2e x hebben ze gewoon gekopieerd .


    En dan heb ik nog een vraag : Hoe oud is die foto ? Want het is net of het hier wel goed is
  9. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    Iets voor de Belbus?
  10. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Dirk

    Als je dat kunt bewijzen dan sta je sterk en ligt de fout bij Ikea en zullen ze inderdaad dit kosteloos gaan herstellen . De fout kan de eerste keer ook in de productie van het blad gemaakt zijn . De 2e x hebben ze gewoon gekopieerd .


    En dan heb ik nog een vraag : Hoe oud is die foto ? Want het is net of het hier wel goed is


    8 mnd oud. Blad wat er daar op zat had precies hetzelfde.
    Nieuwe blad was/is gelijk aan dat blad.
  11. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Vogeltje


    8 mnd oud. Blad wat er daar op zat had precies hetzelfde.
    Nieuwe blad was/is gelijk aan dat blad.



    Niet te lang wachten met je klacht, zie de link die ik eerder plaatste.
Terug naar de lijst