Advies; robotstofzuiger 

Onderwerp van MarjanvanE

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Eeva
    klinkt allemaal goed.. voor 70 euro hoef ik me er dan geen buil aan te vallen... ik ga deze maar eens halen denk ik..

    Zou ik absoluut gedaan hebben.
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Eeva
    klinkt allemaal goed.. voor 70 euro hoef ik me er dan geen buil aan te vallen... ik ga deze maar eens halen denk ik..


    Deze is getest door de consumentenbond, maar ik ben geen lid dus weet niet hoe hij uit de test komt
  3. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    Waar zit je dit dat die nu 70 euro kost. In de folder staat die niet.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Sanni66
    Waar zit je dit dat die nu 70 euro kost. In de folder staat die niet.

    Volgens mij plaatselijke afprijzing. Dr staat er nog één zo te zien op de foto.
  5. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    quote:
    Dit schreef Sanni66
    Waar zit je dit dat die nu 70 euro kost. In de folder staat die niet.



    was net bij de winkelcentrum en Aldi in mijn woonplaats, voor de wekelijkse boodschappen. Ga er zo meteen weer even heen...
    en daar stonden er een paar inene voor mijn neus in een vitrine...afgeprijsd inderdaad
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Eerste keer goed opladen. Beter voor de batterij. Morgen de eerste keer laten zuigen. Virtuele muur is handig! Dat heb ik niet.
  7. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    Ook 70,-

    (ik hoef geen.. M'n hond vind 't niks denk ik , vind de gewone stofzuiger al een onding + m'n hond verhaard niet 👌🏼)
    Plaatje
  8. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Geanna
    Ook 70,-

    (ik hoef geen.. M'n hond vind 't niks denk ik , vind de gewone stofzuiger al een onding + m'n hond verhaard niet 👌🏼)



    Zostraks toen ik met leasehond aan het wandelen was, kwam ik net zo’n beestje als die van jou tegen.
  9. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef maartje



    Zostraks toen ik met leasehond aan het wandelen was, kwam ik net zo’n beestje als die van jou tegen.

    Leuk is dat hé, wandelen met een hond(je). Je komt zo snel in gesprek met mede honden wandelaars 🌼
  10. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Geanna

    Leuk is dat hé, wandelen met een hond(je). Je komt zo snel in gesprek met mede honden wandelaars 🌼



    Smile
  11. Aicha
    Just be

    Toon alleen de berichten van Aicha
    quote:
    Dit schreef Eeva



    was net bij de winkelcentrum en Aldi in mijn woonplaats, voor de wekelijkse boodschappen. Ga er zo meteen weer even heen...
    en daar stonden er een paar inene voor mijn neus in een vitrine...afgeprijsd inderdaad



    Ik zie in het draadje over huisdieren dat jij je robot aan de wandel hebt gelaten, hoe doet ie het, pakt hij ook je kleed mee?
  12. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    quote:
    Dit schreef Aicha



    Ik zie in het draadje over huisdieren dat jij je robot aan de wandel hebt gelaten, hoe doet ie het, pakt hij ook je kleed mee?



    Yep, doet het goed. Kleed geen enkele moeite, ook over de bankpoten klimt ie overheen.
    Vzv ik kan beoordelen, tis mijn eerste robot. Ben er wel bijgebleven want soms moest er even wat verschoven worden omdat robimop er net niet meer uit kon. Dat kan blijven staan nu. Digitale muur ook gebruikt in de hal waar het onder de meterkast bleef steken. Het terugvinden van de home basis had de robot wel moeite mee. Volgende keer nog eens kijken hoe dit nu zo komt. Ik ga de robot gebruiken in de kamer, keuken en de hal. Voor boven ga ik nog eens over nadenken, veel hoekjes en obstakels schat ik zo in.

    Overigens zag ik gisteren bij deze Aldi een veel duurder (3x) exemplaar.. ik vermoed dat deze ook een dweilfunctie dan heeft.. voor 70 euro voldoet deze vooralsnog prima..
Terug naar de lijst