Mondkapje maken.

Mondkapje maken. 

Onderwerp van Malero

Terug naar de lijst
  1. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo
    Zijn er nog steeds geen officiële richtlijnen vanuit het RIVM?
    En er wordt niet gecontroleerd in het OV las ik net.
    Kansloos toch?
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Agnes


    Deze zijn wel goed; je gebruikt deze nl. maar 1 keer, wegwerp, daardoor ook zo duur.
    Er zullen alleen helaas mensen zijn die vanwege geldgebrek deze mondkapjes wel aldoor opnieuw zullen gaan gebruiken en dan werken ze natuurlijk niet goed meer.
    Ik heb trouwens ook nog andere éénmalige die nog beter zijn (online besteld) met een gecertificeerd keurmerk.

    Het wordt een rotzooitje in het OV met die mondkapjes die vaak niet goed werken. Veiliger zal het er niet op worden. Ik hoop dat het zo rustig blijft zoals het nu is. Nu is het goed te doen, nog rustig in de trein en als mensen te dichtbij komen, gebaar ik of vraag ik vriendelijk om afstand. Ik ben bang voor de tijd dat het drukker gaat worden.



    Mensen die ze hergebruiken besmetten zichzelf. Als ze kapjes blijven dragen en jij ook, is het risico voor jou niet erg groot. Naast handhygiëne, afstand en niet aan je gezicht zitten (plus op de juiste manier kapje af doen).
  3. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Mensen die ze hergebruiken besmetten zichzelf. Als ze kapjes blijven dragen en jij ook, is het risico voor jou niet erg groot. Naast handhygiëne, afstand en niet aan je gezicht zitten (plus op de juiste manier kapje af doen).

    Net bij Beau goed zichtbaar gemaakt
  4. Agnes
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Agnes
    quote:
    Dit schreef Coraline
    Zijn er nog steeds geen officiële richtlijnen vanuit het RIVM?
    En er wordt niet gecontroleerd in het OV las ik net.
    Kansloos toch?


    Wordt er echt niet gecontroleerd? Waar heb je dit gelezen?
    Dan zullen veel mensen geen mondkapje gaan dragen.
    Conclusie: dan wordt het OV erg onveilig.
    Balen voor mij en vele andere reizigers die veilig willen reizen naar hun werk.
    Ik maak me hier veel zorgen over.
    .
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Solar

    Net bij Beau goed zichtbaar gemaakt

    idd
  6. Agnes
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Agnes
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Mensen die ze hergebruiken besmetten zichzelf. Als ze kapjes blijven dragen en jij ook, is het risico voor jou niet erg groot. Naast handhygiëne, afstand en niet aan je gezicht zitten (plus op de juiste manier kapje af doen).


    Afstand bewaren lukt dus niet goed als het drukker wordt in de trein (nu nog wel nu het nog rustig is, maar straks niet meer).
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Agnes


    Afstand bewaren lukt dus niet goed als het drukker wordt in de trein (nu nog wel nu het nog rustig is, maar straks niet meer).

    Nee maar de rest wel.
  8. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
  9. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo
    quote:
    Dit schreef Joy
    >>LINK<<

    @Agnes Zie punt 5.

    Er zijn 2 punten 5 Smile

    Alle punten zijn wel belangrijk eigenlijk.
    Goede link.
  10. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Carla-S



    Haha, ademen is retemoeilijk met een mondkapje.
    Ik denk dat wij na 3 uur een FFP2 een behoorlijk pCO2 stijging hadden.


    De stoffen die ik zelf gemaakt heb valt me mee, uiteraard niet te vergelijken met wat jullie hebben.
    De gehaakte zit wat verder van mijn neus wat ik ook wel prettiger vind
  11. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef 00h

    Geen idee k schrok van de prijs.
    Heb het links 00h nee rechts laten liggen.
    k Baal er ook van dat ik die vieze boodschappenmandjes beet oet pakken, gruwel.
    neem nu een stuk papier mee om zo'n ding beet te pakken, k vind het maar niks, loop liever met mijn eigen tas of niks.


    Als hij dubbellaags is niet hoor, heb ze al voor 15 euro gezien. 5 is nette prijs
  12. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Agnes


    Deze zijn wel goed; je gebruikt deze nl. maar 1 keer, wegwerp, daardoor ook zo duur.
    Er zullen alleen helaas mensen zijn die vanwege geldgebrek deze mondkapjes wel aldoor opnieuw zullen gaan gebruiken en dan werken ze natuurlijk niet goed meer.
    Ik heb trouwens ook nog andere éénmalige die nog beter zijn (online besteld) met een gecertificeerd keurmerk.

    Het wordt een rotzooitje in het OV met die mondkapjes die vaak niet goed werken. Veiliger zal het er niet op worden. Ik hoop dat het zo rustig blijft zoals het nu is. Nu is het goed te doen, nog rustig in de trein en als mensen te dichtbij komen, gebaar ik of vraag ik vriendelijk om afstand. Ik ben bang voor de tijd dat het drukker gaat worden.





    Ik begreep dat de gecertificeerde alleen voor de zorg zijn
Terug naar de lijst