Extra veren bij trekhaak laten monteren? 

Onderwerp van jeannetted

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted

    @Carlita
    Wat ik begrepen heb is dat de Hyundai I10 een van de weinige 'kleine' auto's is waarbij een beugel met fietsendrager kan. (dus niet bij UP of Twingo of Opel Karl). Die had ik allemaal bekeken.
    Ik heb inmiddels bij toeval gehoord dat mijn Thule Easyfold fietsendrager XT 933 niet op de eigen beugel van de Hyundai past. Zij adviseren een Uebler fietsendrager.
    Ik baal daar echt van. Deze specifieke informatie heb ik niet gehoord toen ik de auto kocht.
    Oplossing: de Thule verkopen en een Uebler kopen. Daar verlies ik natuurlijk geld op.
  2. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    Wat balen @Jeannetted

    Maar weet je zeker dat die info klopt?

    Misschien nog eens bij zelfde garage (waar je hyundai hebt gekocht) navragen.

    Heb je daar de info toen over gevraagd?

    Wellicht kunnen zij je dan tegemoet komen door je bv voor inkoopprijs de Uebler te leveren. Of 'helpen' met verkoop vd andere fietsdrager.

    Ik heb een kleine citroen c 1 gekocht.

    Ik heb begrepen dat trekhaak hierop niet kan.
    Dus t zal voor mij of een vouwfiets achterin worden.
    Of een fiets huren als ik ergens ben.


  3. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted

    quote:
    Dit schreef Carlita
    Wat balen @Jeannetted

    Maar weet je zeker dat die info klopt?

    Misschien nog eens bij zelfde garage (waar je hyundai hebt gekocht) navragen.

    Heb je daar de info toen over gevraagd?

    Wellicht kunnen zij je dan tegemoet komen door je bv voor inkoopprijs de Uebler te leveren. Of 'helpen' met verkoop vd andere fietsdrager.

    Ik heb een kleine citroen c 1 gekocht.

    Ik heb begrepen dat trekhaak hierop niet kan.
    Dus t zal voor mij of een vouwfiets achterin worden.
    Of een fiets huren als ik ergens ben.




    Ik heb een andere Hyundai garage gebeld om te horen welk verhaal zij hadden. Dat verhaal was identiek.
    Ik heb mezelf ook afgevraagd of af en toe huren van een elektrische fiets elders ook een optie is. Want een beugel + monteren kost ook veel geld. Daar kan je heel vaak voor huren. Maar spontaan erop uit en elders fietsen is er dan niet bij
    Ik ga deze zomer een week naar Vlieland waar ik wil fietsen. Huren van een elektrische fiets is best duur en voelt raar als je er thuis een hebt staan.
    Ik ben er nog niet uit. Wordt dus vervolgd. 😊
  4. George
    De enige echte

    Toon alleen de berichten van George
    quote:
    Dit schreef Carlita


    Ik heb een kleine citroen c 1 gekocht.

    Ik heb begrepen dat trekhaak hierop niet kan.
    Dus t zal voor mij of een vouwfiets achterin worden.
    Of een fiets huren als ik ergens ben.




    Op ons bedrijf hadden we ca 80 C1's
    1 dame had op de C1 een speciale trekhaak waar alleen een speciale fietsdrager op paste.


    >>LINK<<
  5. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted

    quote:
    Dit schreef George


    Op ons bedrijf hadden we ca 80 C1's
    1 dame had op de C1 een speciale trekhaak waar alleen een speciale fietsdrager op paste.


    >>LINK<<


    Dankjewel @George
    Daar hebben ze ook een trekhaakbeugel voor mijn auto als ik mijn kenteken invul.
    Nu maar hopen dat hier mijn fietsendrager wel op past.
    Ik ga ze morgen bellen.
  6. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted

    @Carlita
    Gefeliciteerd met de aankoop van je auto.
  7. Herna
    Geniet

    Toon alleen de berichten van Herna
    quote:
    Dit schreef jeannetted
    @Carlita
    Wat ik begrepen heb is dat de Hyundai I10 een van de weinige 'kleine' auto's is waarbij een beugel met fietsendrager kan. (dus niet bij UP of Twingo of Opel Karl). Die had ik allemaal bekeken.
    Ik heb inmiddels bij toeval gehoord dat mijn Thule Easyfold fietsendrager XT 933 [B]niet
    op de eigen beugel van de Hyundai past. Zij adviseren een Uebler fietsendrager.
    Ik baal daar echt van. Deze specifieke informatie heb ik niet gehoord toen ik de auto kocht.
    Oplossing: de Thule verkopen en een Uebler kopen. Daar verlies ik natuurlijk geld op. [/B]




    Ik heb in 2019 een Opel Karl gekocht. Afgelopen week bij dealer geweest met de vraag voor fietsendrager.
    Dit kan met een speciale trekhaak gaf de verkoper aan. Kosten tussen 600 en 700 euro incl monteren.
    Zit hier ook nog te denken wat doe ik....
  8. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted

    quote:
    Dit schreef Herna




    Ik heb in 2019 een Opel Karl gekocht. Afgelopen week bij dealer geweest met de vraag voor fietsendrager.
    Dit kan met een speciale trekhaak gaf de verkoper aan. Kosten tussen 600 en 700 euro incl monteren.
    Zit hier ook nog te denken wat doe ik....


    Dat is een normale prijs (helaas).
    Heb je al een fietsendrager of wordt de keuze van je fietsendrager bepaald door de trekbeugel?
    Houd daar rekening mee.
    Alles bij elkaar (trekhaak + fietsendrager (+ eventueel extra veren)) een hele grote uitgave.
  9. Tresie56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tresie56
    Bij mijn vorige auto had ik een trekhaak met fietsendrager.
    Jarenlang ging mijn fiets dan ook regelmatig mee op de drager, maar ik vond dit de laatste jaren aardig zwaar worden.
    Heb er daarom voor gekozen geen trekhaak meer op mijn huidige auto te nemen, en dus ook geen fietsendrager meer. De keren dat ik nu elders in Nederland wil fietsen, huur ik een fiets, en dat bevalt me prima.

    Succes JeannetteSmile
  10. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    quote:
    Dit schreef George


    Op ons bedrijf hadden we ca 80 C1's
    1 dame had op de C1 een speciale trekhaak waar alleen een speciale fietsdrager op paste.


    >>LINK<<


    Dank je wel voor de tip. Fijn te weten dat t kan
    Al is t veel geld als je bedenkt dat mn autootje 'maar' 3.500 euro kostte.
    Maar misschien rijd ik er nog wel jaren mee.
  11. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    quote:
    Dit schreef jeannetted
    @Carlita
    Gefeliciteerd met de aankoop van je auto.


    Dank je @Jeanetted, ik ben er heel blij mee 😍
  12. Hightower
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hightower
    Dat antwoord stond er al enige berichten geleden.
Terug naar de lijst