Wie woont er in Emmer-Compascuum?

Wie woont er in Emmer-Compascuum? 

Onderwerp van Malero

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    Laat je niet gek maken @Malero , alles gewoon in jouw tempo en op jouw manier. Smile
  2. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef Inge65

    Je kunt toch gelijk met de auto gaan? Als hij bevalt neem je hem direct mee.



    Ja, maar ik ben niet zo. Ik vind het zonde van de tijd die ik vraag van Boog om " effe" heen en weer te rijden voor een stoel, met de mogelijkheid om voor niets te gaan. Als ik een gunst vraag van mensen , in dit geval van Boog en mijn vader ( de auto) dan moet het ook een doel hebben.
    Om misschien voor niks te gaan en twee mensen te belasten vind ik echt teveel gevraagd.

    Dus daarom wilde ik eerst gaan kijken, ik heb toch de tijd en leek me leuk om dat inderdaad in combinatie te doen met Leeuwin.
  3. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef 00h
    Heb je al eens in Duitsland gekeken? Daar zijn dit soort zaken vaak goedkoper b.v. op Ebay.com
    Naam en typenummer dat je nu in beeld hebt googlen? tekst vertalen in het Duits en zoekopdracht plaatsen?

    Is maar een idee hoor.



    Nee, geen enkel idee dat zoiets ook mogelijk was. Ik ben gewoon vertrouwder met de Nederlandse marktplaats. Ik ben niet zo thuis met Ebay enzo. ( Moet je weer een account maken, daar heb ik allemaal geen zin in)
  4. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef Sheeba


    Heeft PRO-VOET geen lijst met pedicures die stoppen of gestopt zijn? Of heb je deze stoel ook op die manier gevonden?

    Of via je opleiding?



    Nou, de opleiding niet. Provoet kan ik nog eens gaan kijken. ( Ik heb aan het begin van de opleiding gevraagd of ze een lijst hadden van studenten van vorig jaar, ik wilde namelijk boeken kopen, maar ze hadden geen lijst boeken moest ik nieuw kopen. Heb ik ook niet gedaan trouwens, via Marktplaats heb ik ook tweedehands gekocht)
  5. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef Agnes
    Het is nu nog rustig in de trein (is mijn ervaring) waardoor het afstand houden nu nog goed lukt.
    Vanaf 1 juni zal het helaas een stuk drukker worden.
    Dus als je gaat, ga dan zo snel mogelijk voordat het drukker wordt in de trein.



    Daar hoopte ik dus een beetje op.

    ( misschien moet ik toch maar gaan, dan betaal ik maar het volle pond.)
  6. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h
    quote:
    Dit schreef Malero



    Daar hoopte ik dus een beetje op.

    ( misschien moet ik toch maar gaan, dan betaal ik maar het volle pond.)

    Dan zou ik gelijk Kangooo en Boog meenemen...
    00h eerst lezen 00h

    een andere opti is heen kijken nadenken bij Leeuwin en dan de volgende dag Boog laten aanrukken en met hem mee terug
    Retour of enkele reis maakt niet zo veel uit in kosten.

    t Is een hele expeditie die reis met de trein.

    Heb je nog over de grens gekeken naar dat soort stoelen?
  7. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef 00h

    Dan zou ik gelijk Kangooo en Boog meenemen...
    00h eerst lezen 00h

    een andere opti is heen kijken nadenken bij Leeuwin en dan de volgende dag Boog laten aanrukken en met hem mee terug
    Retour of enkele reis maakt niet zo veel uit in kosten.

    t Is een hele expeditie die reis met de trein.

    Heb je nog over de grens gekeken naar dat soort stoelen?



    Nee, ik ben daar niet zo in thuis.
  8. vera100
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van vera100
    Ik heb nog een kruitvat kaartje voor je. Is geldig tot December 2021
  9. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    Weet je budget niet maar ik koop de behandelstoelen altijd bij nailsonly in Den Haag en die hebben ook pedicurestoelen voor weinig

    >>LINK<<
  10. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef vera100
    Ik heb nog een kruitvat kaartje voor je. Is geldig tot December 2021



    Ja, maar volgens mij zijn die nu niet meer geldig. Ze hebben alles teruggeroepen .
  11. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef MaNu
    Weet je budget niet maar ik koop de behandelstoelen altijd bij nailsonly in Den Haag en die hebben ook pedicurestoelen voor weinig

    >>LINK<<



    Ja, ik heb mijn eigen groothandel, en die hebben ook ongeveer dezelfde prijzen.
  12. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Malero



    Ja, maar volgens mij zijn die nu niet meer geldig. Ze hebben alles teruggeroepen .


    Nee hoor, actie is verlengd tot 01-01-2021
Terug naar de lijst