Wie woont er in Emmer-Compascuum? 

Onderwerp van Malero

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. vera100
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van vera100
    quote:
    Dit schreef Piep


    Nee hoor, actie is verlengd tot 01-01-2021


    Idd, mocht je het kaartje nodig hebben, dan hoor ik het wel.
  2. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef Piep


    Nee hoor, actie is verlengd tot 01-01-2021



    Serieus? Daar ga ik nu achteraan. Vera je gaat van me horen. Leeuwin ook. Smile

    Wat zijn jullie leuk.
  3. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Malero



    Serieus? Daar ga ik nu achteraan. Vera je gaat van me horen. Leeuwin ook. Smile

    Wat zijn jullie leuk.


    >>LINK<<
  4. Ster
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ster
    Zou leuk zijn als je die stoel toch kunt bemachtigen.
    Even off topic: ik was gisteren bij de pedicure en zij vertelde dat ze eigenlijk een gelaats/spatscherm zou moeten dragen tijdens het werk. Dat is natuurlijk niet goed te doen. Dus daarom had ze een plastic scherm gehangen boven de stoel waar de onderbenen nog onderuit staken zodat er toch, afgezien van de onderbenen dus, geen direct contact was tussen haar en degene die ze behandelt maar je elkaar wel kunt zien. Verder had ze plastic over haar bak gedaan waar je je voeten op legt en droegen we allebei een mondkapje. Deze verstrekte ze zelf tegen betaling.

    Succes met je zoektocht naar een stoel!
  5. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef Ster
    Zou leuk zijn als je die stoel toch kunt bemachtigen.
    Even off topic: ik was gisteren bij de pedicure en zij vertelde dat ze eigenlijk een gelaats/spatscherm zou moeten dragen tijdens het werk. Dat is natuurlijk niet goed te doen. Dus daarom had ze een plastic scherm gehangen boven de stoel waar de onderbenen nog onderuit staken zodat er toch, afgezien van de onderbenen dus, geen direct contact was tussen haar en degene die ze behandelt maar je elkaar wel kunt zien. Verder had ze plastic over haar bak gedaan waar je je voeten op legt en droegen we allebei een mondkapje. Deze verstrekte ze zelf tegen betaling.

    Succes met je zoektocht naar een stoel!



    Klopt.
    Ik heb inmiddels een doorzichtig douchegordijn binnen, die gaat Boog ophangen zodra ik mijn stoel heb en ik weet hoe en waar dat ding moet hangen. Ik ga geen mondkapjes verstrekken, ook niet tegen betaling. Cliënten gaan handen wassen bij binnenkomst en kunnen dan plaatsnemen op de stoel. Daarom "moet" ik een elektrische stoel hebben zodat ik netjes van een afstand mijn cliënt goed kan neerzetten.
    Een plastic doorzichtig douchegordijn is ook makkelijk te desinfecteren.
    Ikzelf draag wel mondkapje, plastic schort en handschoenen maar dat was altijd al zo.
  6. DianaB
    Go with the flow....

    Toon alleen de berichten van DianaB
    Malero,

    Ik heb de beschikking over een Citroen Berlingo en zeeën van tijd. Je hebt mij ontmoet en volgens mij redden wij het wel om vele kilometers bij elkaar in de auto te zitten.

    Overigens ben ik afgelopen maanden niet ziek of verkouden geweest en zou ik @leeuwin70 (ik nodig mezelf even uit haha) ook graag eens willen ontmoeten.

  7. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef DianaB
    Malero,

    Ik heb de beschikking over een Citroen Berlingo en zeeën van tijd. Je hebt mij ontmoet en volgens mij redden wij het wel om vele kilometers bij elkaar in de auto te zitten.

    Overigens ben ik afgelopen maanden niet ziek of verkouden geweest en zou ik @leeuwin70 (ik nodig mezelf even uit haha) ook graag eens willen ontmoeten.


    Lief!
  8. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef DianaB
    Malero,

    Ik heb de beschikking over een Citroen Berlingo en zeeën van tijd. Je hebt mij ontmoet en volgens mij redden wij het wel om vele kilometers bij elkaar in de auto te zitten.

    Overigens ben ik afgelopen maanden niet ziek of verkouden geweest en zou ik @leeuwin70 (ik nodig mezelf even uit haha) ook graag eens willen ontmoeten.




    Wat een onwijs lief aanbod is dit. Smile

    ( Stoel uit Emmer Compascuum is inmiddels verkocht aan een ander, ik heb haar berichtje geschreven dat als de ander niet komt opdagen, ik alsnog wil komen kijken. )
  9. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h
    wat een spannend vervolgverhaal! Zet m op Malero
    mogen we meehelpen zoeken (ook over de grens)?
    Heb je de info van deze stoel? Zodat we weten waar je naar zoekt?
    Dan zet ik het Duitsland team vlak over de grens in....
  10. Wim
    Abonnee sinds 12.01.2008

    Toon alleen de berichten van Wim
    dus de hamvraag (zie bijgaande screenshot) is dan -dus- ook niet relevant meer?

    jammer, ik vond deze insteek erg leuk, iig (tot zover) bedankt * voor dit draadje, Malero 😏.

    * = en een ieder ander voor zijn/haar inbreng

    ben benieuwd naar het -verdere- vervolg
    Plaatje
    15 mei '20 - 07:33:23 / 15 mei '20 - 08:16:06
  11. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    Oh, dat zo'n draadje wel eens anders loopt vind ik niet zo erg. Eigenlijk vind ik het wel heel erg fijn dat mijn mede - OA broers en zussen zo met mij meedenken om zo tot een juiste beslissing te komen.
  12. Wim
    Abonnee sinds 12.01.2008

    Toon alleen de berichten van Wim
    dat dus

    Smile
Terug naar de lijst