Plaat in deurkozijn maken

Plaat in deurkozijn maken 

Onderwerp van Dayenne

Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Ja die heb ik al liggen. Die afdichting.
  2. Eric1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eric1
    O ja, overheen gelezen. Dat wordt 'm dus niet.
  3. meeuw
    druk met leven

    Toon alleen de berichten van meeuw
    Kun je een hordeurplaatsen waarin je het gat voor de slang maakt en de hor afdicht met plastic? Of houten plaat?

    Of met een plaat en klitteband op kozijn werken?
  4. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Een plaat maken in de dag en deze met schuiven vastzetten . Rondom tocht strips anders om plaatsen waar de plaat tegenaan drukt . Gat met aansluitbus onder in maken Waar je de slang op kunt drukken .
    Dus je plaat is een goed idee .
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Wat voor plaat gebruik ik het best hiervoor? Ik zat eerst aan plexiglas te denken, maar daar is nauwelijks aan te komen.
  6. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Wat voor plaat gebruik ik het best hiervoor? Ik zat eerst aan plexiglas te denken, maar daar is nauwelijks aan te komen.

    Ik zou populieren multiplex gegrond gebruiken . Erg lichte plaat en met een dikte van 12 mm .
  7. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Als ik schetsje in doorsnee maak snap je dat ?
  8. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Schets doorsnee en aangezicht vanuit binnenkant
    Plaatje
    Plaatje
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Heel duidelijk. Ik had ook al zoiets in mijn hoofd getekend. Zat zelf te denken om met duimhengen te werken. Kan de deur toch nog open en dicht Smile
  10. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Heel duidelijk. Ik had ook al zoiets in mijn hoofd getekend. Zat zelf te denken om met duimhengen te werken. Kan de deur toch nog open en dicht Smile

    Ja top maar zorg er wel voor dat er geen valse lucht extra wordt aangezogen via de kieren vandaar mijn tochtstrippen
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Dirk

    Ja top maar zorg er wel voor dat er geen valse lucht extra wordt aangezogen via de kieren vandaar mijn tochtstrippen

    Ja dat is een goede tip. Als de deur er in hangt vanaf de buitenkant er op plakken, is dat handig? Of juist tussen deur en kozijn?
  12. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Ja dat is een goede tip. Als de deur er in hangt vanaf de buitenkant er op plakken, is dat handig? Of juist tussen deur en kozijn?

    Kijk nog eens naar de doorsnede .

    Trusten
Terug naar de lijst