Welk kussen schouderpijn/ zijslaper?

Welk kussen schouderpijn/ zijslaper? 

Onderwerp van Margo

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Dat traagschuim werkt voor mij dus niet. Het deukt in en daardoor voelt het alsof ik op een plank lig. Heb er al drie verschillende geprobeerd, maar ga kapot van de nekpijn. Donzen kussen werkt ook niet. Silvana kussens ook niet.

    Ik zoek verder, maar dank voor het linkje!


    Ik heb hetzelfde probleem, heb er al tig geprobeerd. Een latexkussen bevalt het beste, maar ik lig niet pijnvrij.
    Mijn collega slaapt zonder kussen en is vd nekpijn af.....ik vind dat dus helemaal niks.
  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Sanni66


    Ik heb hetzelfde probleem, heb er al tig geprobeerd. Een latexkussen bevalt het beste, maar ik lig niet pijnvrij.
    Mijn collega slaapt zonder kussen en is vd nekpijn af.....ik vind dat dus helemaal niks.

    Nee dat zou voor mij ook niet werken. Ik heb een zacht maar hoog kussen nodig. Niet te vinden, alles deukt in. En dan word ik ‘s ochtends wakker en is mijn nek zo gespannen dat ik er een soort van boven lig in plaats van erop.
  3. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Nee dat zou voor mij ook niet werken. Ik heb een zacht maar hoog kussen nodig. Niet te vinden, alles deukt in. En dan word ik ‘s ochtends wakker en is mijn nek zo gespannen dat ik er een soort van boven lig in plaats van erop.


    Een latexkussen deukt niet in, is in verschillende diktes te verkrijgen
  4. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    Ik had vroeger een waterbed.
    Vond het heerlijk!
    Manlief vond/vind 't 746x niks.

    Maar, zal dat geen' oplossing ' kunnen zijn?
    Je lijf wordt dan nl overal ondersteund..
  5. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo

    quote:
    Dit schreef Sanni66


    Een latexkussen deukt niet in, is in verschillende diktes te verkrijgen

    Dat klinkt ook goed. Ik neem deze mee in de afweging.
  6. Aicha
    Just be

    Toon alleen de berichten van Aicha
    quote:
    Dit schreef Coraline
    Ik slaap nu 3 nachten op het topdek van Leenbakker en een nieuw Silvana kussen en het voelt allemaal al een stuk aangenamer. Het mag van mij nog wel wat zachter dus ik slaap nog wel met kussen tussen/ onder m’n knieën.
    Rug- en schouderklachten zijn al een stuk minder en ik word ook niet meer zo vroeg wakker in de ochtend! Smile

    Hoe is het bij jou @aicha?


    Zie nu pas dat je mij getagd had.

    Ik lig absoluut lekkerder op de topper maar het kussen wat ik er bij gekocht had was een ramp. Ik heb nu weer een ander kussen gekocht. Ik wil graag een hoog kussen waar je lekker inzakt ipv van keihard opligt als je s' ochtends wakker wordt. Kennelijk is dat toch moeilijker te vinden dan gedacht.
  7. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Ik heb dit kussen van Jysk >>LINK<<
    Nu in de aanbieding Smile dat kussen kun je zo stevig maken als je maar wilt.
  8. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Aicha


    Zie nu pas dat je mij getagd had.

    Ik lig absoluut lekkerder op de topper maar het kussen wat ik er bij gekocht had was een ramp. Ik heb nu weer een ander kussen gekocht. Ik wil graag een hoog kussen waar je lekker inzakt ipv van keihard opligt als je s' ochtends wakker wordt. Kennelijk is dat toch moeilijker te vinden dan gedacht.

    Exact dat. Je start oké en eindigt op een betonblok Smile
  9. Lietjuh
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Lietjuh
    quote:
    Dit schreef Coraline
    Ik slaap nu reeds 4 nachten op m’n nieuwe Matt matras ... en GEEN rug- en heup pijn meer!!

    Alleen nog nek/ schouder pijn, maar dat zit ‘m in meer en andere dingen.. Ik ga iig nog zo’n kussen als Anke/ Geanna kopen op advies van de fysiotherapeute.
    Maar niet van de Ikea zei ze. Van Tempur/ M-line of een orthopedische.

    Maar heerlijk dat nieuwe matras! Smile



    Yeah! Fijn dat matras voor jou ook goed is.
  10. Aicha
    Just be

    Toon alleen de berichten van Aicha
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Exact dat. Je start oké en eindigt op een betonblok Smile



    Ja precies dat in de ochtend voelt het als een blok beton waar je op ligt. En de hele dag heb ik dan last van mijn nek.
  11. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Aicha



    Ja precies dat in de ochtend voelt het als een blok beton waar je op ligt. En de hele dag heb ik dan last van mijn nek.

    En daar weer hoofdpijn van. En op sommige dagen ga ik dan echt kapot van de pijn. Werken alleen sterke pijnstillers of een combi van neurofen en paracetamol. Geen goede combinatie, maar het enige dat de pijn verzacht.
  12. Aicha
    Just be

    Toon alleen de berichten van Aicha
    quote:
    Dit schreef Bloem

    En daar weer hoofdpijn van. En op sommige dagen ga ik dan echt kapot van de pijn. Werken alleen sterke pijnstillers of een combi van neurofen en paracetamol. Geen goede combinatie, maar het enige dat de pijn verzacht.



    Herkenbaar hoor, ik ben zelfs 2 weken geleden er mee in het ziekenhuis beland op de SEH omdat ik zoveel spanningshoofdpijn had dat ik het niet meer vertrouwde en tot niets in staat was.
Terug naar de lijst