Nieuwe kleine(re) auto.

Nieuwe kleine(re) auto. 

Onderwerp van Jeli

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    >>LINK<<

    Ken je deze site? De consumentenbond heeft voorwerk gedaan en contracten uitgespit.
    Misschien zit hier iets voor je bij?

    Ik had de kijk op 'n Peugeot 108 voor (ong) 180,00 per maand. Uiteindelijk toch besloten om een 2e hands auto te kopen. Dat is een Toyota Aygo geworden.. En ik ben er blij mee!
  2. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef MarjanvanE
    >>LINK<<

    Ken je deze site? De consumentenbond heeft voorwerk gedaan en contracten uitgespit.
    Misschien zit hier iets voor je bij?

    Ik had de kijk op 'n Peugeot 108 voor (ong) 180,00 per maand. Uiteindelijk toch besloten om een 2e hands auto te kopen. Dat is een Toyota Aygo geworden.. En ik ben er blij mee!


    Ik ken de site inderdaad al. Toch bedankt.
    Toyota en Peugeot zijn / waren allebei kanshebbers maar ik kan de optie cruisecontrol niet vinden. Ik ga straks nog een keer kijken maar als dat niet mogelijk is vallen ze af.
  3. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef jeli


    Ik ken de site inderdaad al. Toch bedankt.
    Toyota en Peugeot zijn / waren allebei kanshebbers maar ik kan de optie cruisecontrol niet vinden. Ik ga straks nog een keer kijken maar als dat niet mogelijk is vallen ze af.


    Komt het aan op een tientje per maand?
    Want cruise control inbouwen is niet zo spannend.
    Dat moet wel tegen een kleine meerprijs te regelen zijn.
  4. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef EmC


    Komt het aan op een tientje per maand?
    Want cruise control inbouwen is niet zo spannend.
    Dat moet wel tegen een kleine meerprijs te regelen zijn.


    Wist niet dat dat kon. Het komt niet aan op een tientje per maand dus dat is wel goed om te weten. Daar kan ik dus eventueel naar informeren. Bedankt!
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef jeli


    Ik ken de site inderdaad al. Toch bedankt.
    Toyota en Peugeot zijn / waren allebei kanshebbers maar ik kan de optie cruisecontrol niet vinden. Ik ga straks nog een keer kijken maar als dat niet mogelijk is vallen ze af.

    Oh cruise control is nieuw. Alles wat jij wil is als optie meestal wel mogelijk. Buiten het standaard pakket om.
  6. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Oh cruise control is nieuw. Alles wat jij wil is als optie meestal wel mogelijk. Buiten het standaard pakket om.


    Het stond er al vanaf het eerste bericht. ;)
    Maar het was mij in eerste instantie niet opgevallen dat het geen standaard optie is bij sommige auto's die hier zijn genoemd.
    Dat bedoel ik dus met 'door de bomen het bos niet meer zien'. Smile. Ik vind het echt een wirwar.

    Maar ik heb vanmiddag een afspraak bij Nissan voor een proefrit en ga ook nog wat proberen te regelen bij Hyundai.
  7. 7jeroen7
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van 7jeroen7
    quote:
    Dit schreef jeli
    [
    Maar ik heb vanmiddag een afspraak bij Nissan voor een proefrit en ga ook nog wat proberen te regelen bij Hyundai. [/B]

    Heel verstandig.
    Om een auto echt goed te kunnen beoordelen moet je er toch even in gereden hebben.
    Ben benieuwd wat je van de Hyundai i10 vind?
    Mijn vriendin heeft er zo 1, en de auto heeft mij verbaasd wat ruimte, degelijkheid en rijden betreft. Daarbij vind ik bijvoorbeeld een VW up qua comfort een kar bij 😃
  8. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef 7jeroen7

    Heel verstandig.
    Om een auto echt goed te kunnen beoordelen moet je er toch even in gereden hebben.
    Ben benieuwd wat je van de Hyundai i10 vind?
    Mijn vriendin heeft er zo 1, en de auto heeft mij verbaasd wat ruimte, degelijkheid en rijden betreft. Daarbij vind ik bijvoorbeeld een VW up qua comfort een kar bij 😃


    Grappig, die verschillen in beleving van een auto!

    Hyundai ook geregeld voor vanmiddag.
    Ik kan mijn 'vrije' dag maar het beste nuttig besteden. Smile
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef jeli


    Het stond er al vanaf het eerste bericht. ;)
    Maar het was mij in eerste instantie niet opgevallen dat het geen standaard optie is bij sommige auto's die hier zijn genoemd.
    Dat bedoel ik dus met 'door de bomen het bos niet meer zien'. Smile. Ik vind het echt een wirwar.

    Maar ik heb vanmiddag een afspraak bij Nissan voor een proefrit en ga ook nog wat proberen te regelen bij Hyundai.

    Oh, gemist. Maar goed, bij luxe pakketten zit dat er meestal wel in. Ben benieuwd wat je van de proefritten vindt. Ga je de micra proberen? Zuinige leuke auto. Een volgens mij met al jouw gewenste opties.
  10. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Oh, gemist. Maar goed, bij luxe pakketten zit dat er meestal wel in. Ben benieuwd wat je van de proefritten vindt. Ga je de micra proberen? Zuinige leuke auto. Een volgens mij met al jouw gewenste opties.


    Yep, Nissan Micra en Hyundai I10.
    Ik laat het weten!
  11. cootje
    Alsjestilbenthoorjemeer

    Toon alleen de berichten van cootje
  12. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef cootje
    VW Up niets voor jou?


    >>LINK<<


    Met de opties die ik wil vind ik hem te duur worden.

    En @7jeroen7 vindt het niks, hè Smile
Terug naar de lijst