Nieuwe kleine(re) auto.

Nieuwe kleine(re) auto. 

Onderwerp van Jeli

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. cootje
    Alsjestilbenthoorjemeer

    Toon alleen de berichten van cootje
    quote:
    Dit schreef jeli




    En @7jeroen7 vindt het niks, hè Smile

    Ja, dat snap ik wel.Smile
  2. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja
    Ben achteraf helemaal niet blij met mn Toyota aygo.
    Hij is van 2013 meen ik en hij lekt overal waar maar water naar binnen kan. Mn kofferbak staat blank na flinke regen, bij de bijrijdersstoel voorin krijg je natte voeten. De achterbank is geregeld nat. En de dealer zegt dat deze "kwaal" niet bekend isSmile.
    Nou er is zat over te lezen op t internet. Er zijn trouwens meerdere kleine soortgelijke auto's die dit mankement hebben. Hoor ook andere eigenaren hierover.
    >>LINK<<
  3. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    quote:
    Dit schreef Saskieja
    Ben achteraf helemaal niet blij met mn Toyota aygo.
    Hij is van 2013 meen ik en hij lekt overal waar maar water naar binnen kan. Mn kofferbak staat blank na flinke regen, bij de bijrijdersstoel voorin krijg je natte voeten. De achterbank is geregeld nat. En de dealer zegt dat deze "kwaal" niet bekend isSmile.
    Nou er is zat over te lezen op t internet. Er zijn trouwens meerdere kleine soortgelijke auto's die dit mankement hebben. Hoor ook andere eigenaren hierover.
    >>LINK<<

    Jeetje...tot nu toe heb ik geen problemen maar heb de auto sinds april
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Saskieja
    Ben achteraf helemaal niet blij met mn Toyota aygo.
    Hij is van 2013 meen ik en hij lekt overal waar maar water naar binnen kan. Mn kofferbak staat blank na flinke regen, bij de bijrijdersstoel voorin krijg je natte voeten. De achterbank is geregeld nat. En de dealer zegt dat deze "kwaal" niet bekend isSmile.
    Nou er is zat over te lezen op t internet. Er zijn trouwens meerdere kleine soortgelijke auto's die dit mankement hebben. Hoor ook andere eigenaren hierover.
    >>LINK<<

    Jeetje.... Niet normaal hoor.
  5. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    @Saskieja dat is echt balen!
    Ik heb nu een Toyota Yaris, daar heb ik gelukkig nooit dat soort problemen mee gehad.
    Zie dat je hem bij de dealer hebt gekocht. Daar kunnen ze zich toch niet zo van af maken!
  6. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    Zaterdag een proefrit in Kia Picanto gehad.
    Vandaag Nissan Micra en Hyundai i10.
    Na vandaag is duidelijk dat de Picanto afvalt.
    De Hyundai en Micra zijn allebei goed bevallen. Rijden beide fijn. De Micra is iets groter en ligt ook wat steviger op de weg. Bij de Nissan dealer bieden ze een flinke prijs voor mijn huidige auto en er staat een lease aanbieding in de showroom. Pluspunten dus voor de Micra.
    De i10 is iets goedkoper in leaseprijs (maar niet heel veel doordat Nissan die lease aanbieding heeft) en er zitten uitgebreide opties op de door mij gewenste uitvoering.
    Ik heb daar echter niet meteen een prijs te horen gekregen voor mijn huidige auto. Dus die wacht ik even af.
    Als ik die weet maak ik een keuze uit deze twee auto's.
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Klinkt goed!
  8. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Kijk aan! Je bent er bijna uit Smile
  9. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja
    quote:
    Dit schreef jeli
    @Saskieja dat is echt balen!
    Ik heb nu een Toyota Yaris, daar heb ik gelukkig nooit dat soort problemen mee gehad.
    Zie dat je hem bij de dealer hebt gekocht. Daar kunnen ze zich toch niet zo van af maken!

    Nee niet bij dealer gekocht, maar er kwam een terugroep voor alle aygo's uit bepaalde jaartallen. Er bleek een fout te zitten in de ophanging of zo van de achterruiten en deze konden er spontaan uitvallen. Ik natuurlijk gaan googlen en dacht dat daar dus ook mn lek.vandaan kwam. Volgens de dealer kon t daar niet lekkenSmileSmile tuurlijk! En er was hun ook.niet bekend dat er ooit bij iemand spontaan n raam was losgegaanSmile ook dat kun je nalezen op internet. Ze hebben t gemaakt,maar was mijn woord tegen dat van hun over die lekkages. Pas toen ik smiddags terug ging om de auto op te halen zei ik dat ik gegoogeld had en wat ik allemaal tegen was gekomen. Toen zei hij dat hij er wel.over gehoord had eens....
  10. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76
    Ik heb de Hyundai i10 sinds vorig jaar! Ik ben er zeer blij mee! 😃
  11. Sjak
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sjak
    quote:
    Dit schreef Saskieja
    Ben achteraf helemaal niet blij met mn Toyota aygo.
    Hij is van 2013 meen ik en hij lekt overal waar maar water naar binnen kan. Mn kofferbak staat blank na flinke regen, bij de bijrijdersstoel voorin krijg je natte voeten. De achterbank is geregeld nat. En de dealer zegt dat deze "kwaal" niet bekend isSmile.
    Nou er is zat over te lezen op t internet. Er zijn trouwens meerdere kleine soortgelijke auto's die dit mankement hebben. Hoor ook andere eigenaren hierover.
    >>LINK<<


    Mijn moeder had dat ook bij de Aygo. Kon je niet mee door de carwash dan werd alles nat....
    Gelukkig werd ie total loss gereden terwijl hij geparkeerd stond en nu heeft ze een Hyundai I10. Zit fijn hoog.
  12. foetske
    ja, best jôh!

    Toon alleen de berichten van foetske
    Ik zat ff aan nog 'n karretje te denken. Kwalitatief is 't merk volgens mij meer dan prima, kwalen komen er nauwelijks voor en 't is echt 'n betaalbaar leuk ding: Suzuki Ignis

    Of maak ik 't daar moelijker mee (weer meer keuze...)

    En er zijn nog (vorige model, ietsje anders) van 2019. Wel nieuw maar' oude voorraad'. Bij inruil later ietsje nadelige maar nu een stukje goedkoper.
Terug naar de lijst