Nieuwe kleine(re) auto.

Nieuwe kleine(re) auto. 

Onderwerp van Jeli

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Judith
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Judith
    quote:
    Dit schreef jeli
    Zaterdag een proefrit in Kia Picanto gehad.
    Vandaag Nissan Micra en Hyundai i10.


    Leuk he, proefritjes maken. Ben benieuwd welke het gaat worden. En welke kleur ook.Smile
  2. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Sjak


    Mijn moeder had dat ook bij de Aygo. Kon je niet mee door de carwash dan werd alles nat....
    Gelukkig werd ie total loss gereden terwijl hij geparkeerd stond en nu heeft ze een Hyundai I10. Zit fijn hoog.


    Dat je nog eens blij bent dat je auto total loss wordt verklaard ...Smile
  3. 7jeroen7
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van 7jeroen7
    Goed bezig Jeli!
    Het verbaast mij dat die Micra prijstechnisch in de buurt komt van de Hyundai.
    De Micra is een klasse hoger, dus de Nissan-dealer biedt je wel een hele goede deal aan. Maar dat gaf jezelf ook al aan.
    Om te zien vind ik de Micra een mooie verschijning!
  4. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Saskieja

    Nee niet bij dealer gekocht, maar er kwam een terugroep voor alle aygo's uit bepaalde jaartallen. Er bleek een fout te zitten in de ophanging of zo van de achterruiten en deze konden er spontaan uitvallen. Ik natuurlijk gaan googlen en dacht dat daar dus ook mn lek.vandaan kwam. Volgens de dealer kon t daar niet lekkenSmileSmile tuurlijk! En er was hun ook.niet bekend dat er ooit bij iemand spontaan n raam was losgegaanSmile ook dat kun je nalezen op internet. Ze hebben t gemaakt,maar was mijn woord tegen dat van hun over die lekkages. Pas toen ik smiddags terug ging om de auto op te halen zei ik dat ik gegoogeld had en wat ik allemaal tegen was gekomen. Toen zei hij dat hij er wel.over gehoord had eens....


    Ongelofelijk, echt rot dit.
  5. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Judith


    Ben benieuwd welke het gaat worden. En welke kleur ook.Smile


    Ik ook Smile
  6. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Nuevenniet
    Ik heb de Hyundai i10 sinds vorig jaar! Ik ben er zeer blij mee! 😃


    Ik vond het ook een fijne auto, dus kan me voorstellen dat je er blij mee bent.
  7. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef 7jeroen7
    Goed bezig Jeli!
    Het verbaast mij dat die Micra prijstechnisch in de buurt komt van de Hyundai.
    De Micra is een klasse hoger, dus de Nissan-dealer biedt je wel een hele goede deal aan. Maar dat gaf jezelf ook al aan.
    Om te zien vind ik de Micra een mooie verschijning!


    Dank je!
    Ik heb nu gezien dat ANWB dezelfde Nissan Micra aanbiedt als die ik bij de dealer heb gezien. ANWB is nog goedkoper én betere voorwaardes.
    Dus vrijdag heb ik nog een afspraak bij een Nissan dealer die met de private lease van ANWB meedoet.
    Tegen die tijd weet ik hoop ik ook de prijs die de Hyundai dealer biedt voor mijn huidige auto.
  8. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef foetske
    Ik zat ff aan nog 'n karretje te denken. Kwalitatief is 't merk volgens mij meer dan prima, kwalen komen er nauwelijks voor en 't is echt 'n betaalbaar leuk ding: Suzuki Ignis

    Of maak ik 't daar moelijker mee (weer meer keuze...)

    En er zijn nog (vorige model, ietsje anders) van 2019. Wel nieuw maar' oude voorraad'. Bij inruil later ietsje nadelige maar nu een stukje goedkoper.


    Ik had de Ignis eerst zelf ook in gedachten. Deze is echter in een eerder stadium al afgevallen. (Weet niet meer precies waarom...).
    Toch bedankt.
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Hoe was het gisteren bij de Nissan dealer @jeli?
  10. Tien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tien
    Gaspandaal komen alle aanbieders samen en kan je goed filteren...succes
  11. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Hoe was het gisteren bij de Nissan dealer @jeli?


    Goed! Ik heb gewoon nog een proefrit gemaakt ;)
    Ze laten me vandaag of begin volgende week hun prijs voor mijn huidige auto weten. Net als Hyundai als het goed is. Dat zal voor een groot deel mijn beslissing (mee) bepalen. Al neig ik sterk naar de Micra nu, toch net iets meer auto voor ongeveer dezelfde leaseprijs.
  12. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Tien
    Gaspandaal komen alle aanbieders samen en kan je goed filteren...succes


    Dank je. Ik ben er gelukkig voor het grootste deel uit, dus ik ga er niet meer kijken om (nog meer) keuzestress te voorkomen. ;)
Terug naar de lijst