Nieuwe kleine(re) auto.

Nieuwe kleine(re) auto. 

Onderwerp van Jeli

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Lisenna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Lisenna
    Ik ben zo blij met dit draadje, heb exact dezelfde wens als jij, behalve de navigatie.

    Bedankt dat jullie het voorwerk een beetje overnemen!Smile
  2. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Lisenna
    Ik ben zo blij met dit draadje, heb exact dezelfde wens als jij, behalve de navigatie.

    Bedankt dat jullie het voorwerk een beetje overnemen!Smile


    Haha, top! Hoop dat je er wat aan hebt.
  3. Colinda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Colinda
    quote:
    Dit schreef Piep


    Mag ik vragen waarom je ingebouwde navigatie zou willen? Ik heb net een andere auto en ook ingebouwde navigatie, maar updaten enzo is een heel gedoe. Plus dat ik liever op google maps rijdt die de real time verkeerssituatie aangeeft. Van mij had het er niet op gehoeven denk ik...


    Dit idd....jaren op gewone navigatie gereden tot ik voor een brug stond die al een half jaar niet in gebruik was en ik enorm moest omrijden.
    Sinds die tijd Google Maps...voor mijn werk dagelijks en dan erg fijn dat het recente afsluitingen etc ook kent.
    Ik heb overigens een lease Kia Picanto met achteruitrijcamera airco etc. in de super gave kleur Alice Bleu Smile
    Zéér tevreden (had hier voor een Aygo maar dit is net iets meer auto!)
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Als je via just lease least, kun je je auto ook voor carsharing in zetten bij snappcar. Misschien het overwegen waard.
  5. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Colinda


    Dit idd....jaren op gewone navigatie gereden tot ik voor een brug stond die al een half jaar niet in gebruik was en ik enorm moest omrijden.
    Sinds die tijd Google Maps...voor mijn werk dagelijks en dan erg fijn dat het recente afsluitingen etc ook kent.
    Ik heb overigens een lease Kia Picanto met achteruitrijcamera airco etc. in de super gave kleur Alice Bleu Smile
    Zéér tevreden (had hier voor een Aygo maar dit is net iets meer auto!)


    Ja, dat is een leuke kleur!
    Heb jij de Picanto in private lease? Of zakelijk?
  6. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Als je via just lease least, kun je je auto ook voor carsharing in zetten bij snappcar. Misschien het overwegen waard.


    Tip voor anderen misschien.
  7. Colinda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Colinda
    quote:
    Dit schreef jeli


    Ja, dat is een leuke kleur!
    Heb jij de Picanto in private lease? Of zakelijk?


    Ik heb hiervoor de Toyota Aygo gehad in privé lease.
    De Kia Picanto staat nu idd "op de zaak"
    Ik was het bijhouden van de rittenadministratie zat Smile
  8. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Colinda


    Ik heb hiervoor de Toyota Aygo gehad in privé lease.
    De Kia Picanto staat nu idd "op de zaak"
    Ik was het bijhouden van de rittenadministratie zat Smile


    Snap ik. Smile
  9. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    Ik krijg bij Hyundai te weinig terug voor mijn huidige auto. Dus die gaat het niet worden.
    Nu is het nog wachten op de inruilprijs van de Nissan dealer die de Micra via ANWB private lease aanbiedt.
    Spannend! Smile
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Kun je ook nog zelf een kleur kiezen?
  11. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Kun je ook nog zelf een kleur kiezen?


    Neeh, helaas niet.
    Het wordt dan zilvergrijs maar daar kan ik eigenlijk ook prima mee leven.Smile
  12. Colinda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Colinda
    quote:
    Dit schreef jeli


    Neeh, helaas niet.
    Het wordt dan zilvergrijs maar daar kan ik eigenlijk ook prima mee leven.Smile


    Ik had hiervoor een witte leaseauto...dat blijkt o.a met grijs de meest voordelige kleur te zijn.
    Dit keer had ik mijn zinnen gezet op een echte kleur...gesprek ging ongeveer zo...
    U wilt een auto....enig idee?
    Ja...merk...maakt niks uit...wel airco en achteruitrijcamera én een leuke kleur...
    Mijnheer schoot in de lach...had vast een idee van mijn haarkleur (blond haha)
    Er stond ergens nog een Kia in Alice Blue..... ..tijdens ons gesprek snel even op Google afbeeldingen gespiekt...Smile
    En toegezegd...
    Omdat het geen standaard kleur was betaal ik nu iets van 3e per maand meer...grijs of wit was voordeliger maar vooruit ik moet er 5 jaar mee doen...dus doe eens gek Smile
    En dus kan ik nu heel makkelijk zien waar mijn auto staat op de parkeerplaats Smile
    27 jul '20 - 17:12:02 / 27 jul '20 - 18:09:23
Terug naar de lijst