Nieuwe kleine(re) auto.

Nieuwe kleine(re) auto. 

Onderwerp van Jeli

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    Bedankt! Smile
    Kan niet wachten Smile
  2. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    Zo iets vreemds!
    Dik anderhalve week geleden het leasecontract ondertekend via ANWB private lease, krijg ik afgelopen vrijdag een telefoontje dat de auto niet meer leverbaar is!
    Dat is toch raar en eigenlijk schandalig?
    Als je een contract ondertekent dan mag je er toch van uit gaan dat de desbetreffende auto ook daadwerkelijk geleverd gaat worden......
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Dat is echt bizar ja. Belachelijk ook.
  4. Wim
    Abonnee sinds 12.01.2008

    Toon alleen de berichten van Wim
    🤔
  5. sis
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van sis
    Wat zegt de ANWB ervan? En wat bieden ze nu voor optie?
  6. Bericht van Judith is op 24-08-2020 om 11:48:31 uur verwijderd door Judith.

    Reden: Hoeft niet

     
  7. Eric1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eric1
    Staat er niet iets in het contract over het niet nakomen van de afspraken of iets dergelijks? Ze zouden op zijn minst toch met een alternatief voorstel moeten komen.
  8. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    Er staat in het contract dat het onder voorbehoud is van beschikbaarheid. En dat indien de auto niet beschikbaar is, ze een alternatief aanbieden.
    Dat hebben ze gedaan. Ik kon dezelfde auto leasen, maar dan automaat. € 25,00 per maand duurder!
    Ik wil geen automaat en al zeker niet meer betalen voor iets dat ik eigenlijk niet wil.
    Of ze hebben nog een Opel Corsa, maar dan moet ik snel beslissen want die zijn ook bijna op.
    Ik vind dit echt waardeloos!
    Zoveel tijd en energie er in gestoken, denk je alles goed geregeld te hebben via de ANWB, krijg je dit.
    Heb ik weer!
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Opel corsa is ook fijn. Let wel even op de opties, dat die gelijkwaardig zijn.
  10. Marthijs
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marthijs
    leasen lijkt me zo duur, of kijk ik dan helemaal verkeerd of denk ik verkeerd. misschien ff kort door de bocht, maar misschien heeft iemand hier al over nagedacht en weet het antwoord? (of ga ik dan off topic)

    ik rijd tweedehands, weet niet of dat uitmaakt, maar nieuw hoeft voor mij niet, kan het ook niet betalen, maar in vergelijking met tweede hands vraag ik me wel eens af wat nu echt goedkoper is, iemand zo een een pas klaar antwoord?
  11. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Marthijs
    leasen lijkt me zo duur, of kijk ik dan helemaal verkeerd of denk ik verkeerd. misschien ff kort door de bocht, maar misschien heeft iemand hier al over nagedacht en weet het antwoord? (of ga ik dan off topic)

    ik rijd tweedehands, weet niet of dat uitmaakt, maar nieuw hoeft voor mij niet, kan het ook niet betalen, maar in vergelijking met tweede hands vraag ik me wel eens af wat nu echt goedkoper is, iemand zo een een pas klaar antwoord?


    >>LINK<<
  12. Marthijs
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marthijs
    quote:
    Dit schreef jeli


    >>LINK<<



    dank je, kijk gelijk het antwoord, lekker snel ;)

    jij fijne kilometers gewenst in je nieuwe bak, geniet ervan en veel veilige kilometers toegewenst!
Terug naar de lijst