1 cent van Forlease op mijn rekening

1 cent van Forlease op mijn rekening 

Onderwerp van Pluk

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    quote:
    Dit schreef koen


    het doen van een overschrijving kost je 9 cent aan bankkosten. 1 cent overboeken kost dus 10 cent. goedkoper dan een brief, goedkoper dan een sms.



    kost je helemaal niets hoor..
    maak iedere dag wel geld over aan zoon..die doet een boodschap, meestal voor zichzelf.. bijvoorbeeld een pak eieren of een pak melk en betaald dat via zijn pas.. ik maak dan dat bedrag over naar hem met de mededeling.. alweer een pak melk of er zitten 10 eieren in dat pak daar kun je 3 dagen omeletten mee bakken..

    daar was ik allang mee gestopt als dat geld kost..
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Eeva



    kost je helemaal niets hoor..
    maak iedere dag wel geld over aan zoon..die doet een boodschap, meestal voor zichzelf.. bijvoorbeeld een pak eieren of een pak melk en betaald dat via zijn pas.. ik maak dan dat bedrag over naar hem met de mededeling.. alweer een pak melk of er zitten 10 eieren in dat pak daar kun je 3 dagen omeletten mee bakken..

    daar was ik allang mee gestopt als dat geld kost..

    Ja dat 😂

    Als je betaalt voor overschrijving @koen, dan zou ik een andere bank gaan zoeken.
  3. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    quote:
    Dit schreef scar
    Nou ja zeg, die tip van 1 cent storten als je een bankpas vindt kende ik niet. Wat gaaf, had ik zelf nooit bedacht. Stom.



    O, ik maak er bijna dagelijks mensen op attent die via FB van die bankpassen.. gevonden! erop zetten.. kalken ze de naam door of het nummer en dan gaat het op zo'n FB de halve wereld rond.. met altijd dezelfde tips.. afgeven bij kantoor ( waar dan) opsturen naar de bank ( kost je postzegel en werk) of allerlei namen gaan op dat FB voor diegene die misschien weet van wie die pas is..

    1 cent overmaken en je telefoonnummer erbij vermelden..tekst. Ik heb je bankpas hier.. bel me!
  4. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    quote:
    Dit schreef Eeva
    e hebt je bankpas nog?



    Jazeker
  5. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    Ik ga mijn rekening bij ING stopzetten.
    Was al lang van plan om naar Triodos te gaan.
    Nu moet ik er maar es werk van maken.

    Vind het helemaal niks die ene cent.
    Dat mens van ING grapte dat het leuker was geweest als iemand 1000 had gestort.
    Helemaal niet mafmiep, zou ik helemaal griezelig hebben gevonden.
  6. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    een overboeking vanaf een zakelijkerekening kost 9 cent (hangt af bij welke bank forlease bankiert)
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Heb je dat bedrijf zelf al gebeld om je vragen hoe ze aan je rekeningnummer komen? Dat zou voor mij de eerste stap zijn.
  8. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Heb je dat bedrijf zelf al gebeld om je vragen hoe ze aan je rekeningnummer komen? Dat zou voor mij de eerste stap zijn.


    Ik vind het vervelend dat ze mijn telefoonnummer dan ook hebben.
    Misschien als ik op het werk ben, dan kan ik anoniem bellen.
  9. Fri1974
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Fri1974
    quote:
    Dit schreef Pluk


    Ik vind het vervelend dat ze mijn telefoonnummer dan ook hebben.
    Misschien als ik op het werk ben, dan kan ik anoniem bellen.


    Je kunt nummerherkenning uitschakelen;
    >>LINK<<
  10. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    let je op dat het geen betaald nummer ergens in Timboektoe is..je zult de eerste niet zijn.

    Ergens vind ik dat je er een melding van dient te doen, officieel bij de ING bank ( mail ze) en mogelijk bij een andere firma.
    Het lijkt een volkskredietbank te zijn..

    Ik vind de firma for lease erg twijfelachtig klinken en via je rekeningnummer contact met je uitlokken not done..


    >>LINK<<
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    0858769361 en ze bankieren bij KNAB. Is gewoon een Nederlands internet telefoonnummer.

    Je kunt ook het contactformulier invullen Smile uiteraard gebruik je een niet bestaand telefoonnummer en een emailadres waar je nauwelijks gebruik van maakt. >>LINK<<
  12. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    quote:
    Dit schreef Fri1974


    Je kunt nummerherkenning uitschakelen;
    >>LINK<<


    Dank je wel voor de tip! Ik heb gebeld.
Terug naar de lijst