Internet en TV Welke snelheid te kiezen.

Internet en TV Welke snelheid te kiezen. 

Onderwerp van martijntje

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Aly_ve
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Aly_ve
    Mijn zoons konden via tele2 slecht gamen.
    Volgens hun staat tele2 daarom bekend onder gamers...hoe t precies zit weet ik niet, maar nu via ziggo zijn ze erg tevreden.
  2. Bericht van Athene45 is op 03-08-2020 om 18:29:26 uur verwijderd door ComputerHoek-beheer.

    Reden: omdat de hele wereld je bericht kan zien. de computerhoek is ook voor niet leden zichtbaar

     
  3. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Dat abo had ik ook gewild van ze. Maar ze wilden de energie tarieven niet tussentijd aanpassen, dus was ik niet goedkoper uit bij ze. Goeie keus denk ik.


    Ik hoop het voor hem :).
  4. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    quote:
    Dit schreef Aly_ve
    Mijn zoons konden via tele2 slecht gamen.
    Volgens hun staat tele2 daarom bekend onder gamers...hoe t precies zit weet ik niet, maar nu via ziggo zijn ze erg tevreden.


    Ziggo had voor hem ook fijn geweest want die aansluiting kon binnen 3 dagen. Maar hij woont in 1 huis bestaande uit 2 etages die niet officieel aparte woonruimtes zijn. En zijn beneden buurvrouw heeft denk Ziggo want er was al een aansluiting op het adres. Nu moet hij bijna 3 weken wachten op de aansluiting.
  5. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    quote:
    Dit schreef Aly_ve
    Mijn zoons konden via tele2 slecht gamen.
    Volgens hun staat tele2 daarom bekend onder gamers...hoe t precies zit weet ik niet, maar nu via ziggo zijn ze erg tevreden.

    Dat zal te maken hebben met de network latency, oftewel de tijd die nodig is om de data van punt A naar punt B te sturen.

    Bij online-spellen waarbij je snel moet reageren op wat er om je heen gebeurt is het belangrijk dat die latency laag is. Als je moet wegduiken voor een kogel maakt het nogal wat uit of de datapakketjes er 7 milliseconden over doen om bij de server te komen, of dat ze er 35 milliseconden over doen. Stel dat de game-server in Engeland staat en de ene provider heeft een redelijk rechtstreekse netwerkverbinding naar Engeland, maar de andere routeert alle dataverkeer via de VS, dan zal die laatste provider waarschijnlijk minder goed presteren (maar het zou kunnen dat 'ie bij andere games juist beter presteert).

    Latency heeft overigens geen invloed op bandbreedte. Je kan dus een aansluiting hebben van 500/500 Mbps en toch een slechte game-ervaring hebben. Andersom is het wel zo dat een te lage bandbreedte je latency kan vergroten, omdat er dan verzadiging van je verbinding kan optreden, waardoor je netwerkpakketjes moeten wachten tot ze kunnen worden verstuurd.
Terug naar de lijst