Stofzuiger

Stofzuiger 

Onderwerp van Eeva

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door Eeva zelf op 7 augustus 2020 om 10:37:49

Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Caroline


    Heb de mijne bij het grof vuil gezet, ga weer voor een gewone. Zuigkracht van de Dyson was voor mij matig, het leegmaken van de stofbak elke keer een waar stuiffestijn in de tuin boven de kliko. ik ga Hetty halen.



    Ja Hetty is leuk, is dat ook de sterkstr?
    Ik vond Dyson ook niet heel denderend en heel veel lawaai maken, maar was een oudere
  2. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Ja Hetty is leuk, is dat ook de sterkstr?
    Ik vond Dyson ook niet heel denderend en heel veel lawaai maken, maar was een oudere


    Geen idee, ik ga mij laten informeren.
  3. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef Caroline


    Heb de mijne bij het grof vuil gezet, ga weer voor een gewone. Zuigkracht van de Dyson was voor mij matig, het leegmaken van de stofbak elke keer een waar stuiffestijn in de tuin boven de kliko. ik ga Hetty halen.


    Ik heb al 20 jaar de Henry
    Zou nu voor een Hetty gaan, te leuk
    Numatic wordt veel in de schoonmaak branche gebruikt, de professionele stofzuigers dan. De Henry/Hetty uitvoeringen zijn voor particulieren. Omdat de motor bovenin zit heeft hij veel zuigkracht is mij verteld. Hij bevalt mij gewoon super, nog steeds
    3 aug '20 - 23:35:07 / 4 aug '20 - 08:33:58
  4. quote:
    Dit schreef Dianaa


    Ik heb al 20 jaar de Henry
    Zou nu voor een Hetty gaan, te leuk
    Numatic wordt veel in de schoonmaak branche gebruikt, de professionele stofzuigers dan. Het Henry/Hetty uitvoeringen zijn voor particulieren. Omdat de motor bovenin zit heeft hij veel zuigkracht is mij verteld. Hij bevalt mij gewoon super, nog steeds



    Ik heb de Hetty nu al heel wat jaartjes, ik zuig zelfs achter thuis ermee.
    Voorheen heel wat stofzuigers gehad maar mocht deze stuk gaan dan koop ik er gelijk weer 1, ijzersterk en heel goede zuigkracht en dat vermindert ook niet.

  5. jennie61
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van jennie61
    Ik heb mijn nilfisk al meer dan 20 jaar. Gewoon top.
  6. quote:
    Dit schreef Dianaa


    Ik heb al 20 jaar de Henry
    Zou nu voor een Hetty gaan, te leuk
    Numatic wordt veel in de schoonmaak branche gebruikt, de professionele stofzuigers dan. Het Henry/Hetty uitvoeringen zijn voor particulieren. Omdat de motor bovenin zit heeft hij veel zuigkracht is mij verteld. Hij bevalt mij gewoon super, nog steeds

    +1
  7. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    Morgenavond komt Hetty. Smile Smile
  8. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    ik wil sowieso geen zak.
  9. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva

    Dank allen voor de support..

    ik stoot wrs. velen tegen de voet.. maar die Henry en Hetty vind ik persoonlijk, persoonlijk dan he..lelijk.
    Maar doorslaggevend is wel het gewicht voor mij..moet er ook de trap mee op en af en juist die trap ook stofzuigen..paar x per week..(dat kan mijn huishoudelijke hulprobot nl. niet), relatief zwaar die dikbuikige dame en heer..

    Dyson schijnt hip te zijn momenteel en wrs supergoed..maar boven mijn budget...

    ik denk dat ik ga voor die AEG en hopelijk gaat deze dan ook 20 jaar mee minimaal, ben ik daar voorlopig van af..
  10. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    quote:
    Dit schreef Caroline


    Heb de mijne bij het grof vuil gezet, ga weer voor een gewone. Zuigkracht van de Dyson was voor mij matig, het leegmaken van de stofbak elke keer een waar stuiffestijn in de tuin boven de kliko. ik ga Hetty halen.


    Ik heb de Henry Smile
  11. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Ik weet helemaal niet wat ik privé voor stofzuiger in de kast heb staan . Ik gebruik hem nooit
  12. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    zaterdag deze gekocht voor 180 euro!! bij dezelfde bol.com
    >>LINK<<

    Het is erg wennen vooral dat de stang en de stofzuigermond een ton wegen in vergelijking met mijn vorige miele cat en dog.
    Hij mag binnen 90 dagen terug....
    en dat gaat misschien ook wel gebeuren doordat de stang zwaarder is dan het apparaat zelfSmile
Terug naar de lijst