Stofzuiger

Stofzuiger 

Onderwerp van Eeva

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door Eeva zelf op 7 augustus 2020 om 10:37:49

Terug naar de lijst
  1. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    Ik zou voor een Miele gaan. Ik zie veel stofzuigers in mijn werk als huishoudelijke hulp. En ik vind de Miele het fijnste. En Nilfisks ook.
    Van de Miele vind ik die klik dingetjes zo fijn ook nu ik er eenmaal aan gewend ben.
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Eeva
    Dank allen voor de support..

    ik stoot wrs. velen tegen de voet.. maar die Henry en Hetty vind ik persoonlijk, persoonlijk dan he..lelijk.
    Maar doorslaggevend is wel het gewicht voor mij..moet er ook de trap mee op en af en juist die trap ook stofzuigen..paar x per week..(dat kan mijn huishoudelijke hulprobot nl. niet), relatief zwaar die dikbuikige dame en heer..

    Dyson schijnt hip te zijn momenteel en wrs supergoed..maar boven mijn budget...

    ik denk dat ik ga voor die AEG en hopelijk gaat deze dan ook 20 jaar mee minimaal, ben ik daar voorlopig van af..



    Voor de trap gebruik ik een kruimeldief, heb die van Philips maar andere kan ook
  3. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Voor de trap gebruik ik een kruimeldief, heb die van Philips maar andere kan ook


    Ik ook.
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Anthea
    Ik zou voor een Miele gaan. Ik zie veel stofzuigers in mijn werk als huishoudelijke hulp. En ik vind de Miele het fijnste. En Nilfisks ook.
    Van de Miele vind ik die klik dingetjes zo fijn ook nu ik er eenmaal aan gewend ben.


    Heb een Miele Cat&Dog van ruim 20jaar oud. Heb een nieuwe Miele gekocht, meer omdat ik heel moeilijk aan nieuwe stofzakken kan komen dan omdat hij het niet goed meer doet.
    Er is een tijd geweest dat de stangen veel te kort voor mij waren die met stofzuigers werden meegeleverd, maar dat is tegenwoordig minder een probleem (wel een punt om naar te kijken als je wat langer bent).
  5. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Caroline


    Ik ook.

    dyson 1 stofzuiger en is dan ook kruimeldief.
  6. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Eeva


    ik denk dat ik ga voor die AEG en hopelijk gaat deze dan ook 20 jaar mee minimaal, ben ik daar voorlopig van af..



    prima stofzuiger

    Smile
  7. Jans
    _________

    Toon alleen de berichten van Jans
    quote:
    Dit schreef Solar

    dyson 1 stofzuiger en is dan ook kruimeldief.

    Hier ook zo’n steelstofzuiger, maar dan van Bosch. Doet ‘t prima-de-luxe, ben ermee van het vervelende snoeren en slangen trauma verlost en de accu’s (twee mee geleverd) zijn uitwisselbaar met Bosch gereedschap wat ik gebruik.
  8. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk
    Ik heb een AEG steelstofzuiger, vind het fantastisch.

    Denk dat het alleen niet zo goed zou werken op tapijt.
    Maar dat heb ik niet.
  9. sanny
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van sanny
    Ik heb ook een Miele. Mijn vorige heb ik na 16 jaar vervangen omdat ik hem van boven naar beneden van de trap heb laten vallen. Hij deed het nog wel, maar een klepje sloot niet meer goed. Mijn buren zijn er blij mee.
    Daarvoor had ik ook een Miele. Die is 15 jaar meegegaan, maar heeft meerdere verbouwingen meegemaakt waarbij met deze stofzuiger alle puin en zooi werd opgezogen. Toen werd de zuigkracht wat minder.
Terug naar de lijst