Wat een gekloot weer Bart

Wat een gekloot weer Bart 

Onderwerp van Cees

Terug naar de lijst
  1. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    Om 01:10 is de server weer eens overbelast!
    Kennelijk heeft die server het met de afnemende aantallen leden op OA het steeds zwaarder .

    Ik begin me toch echt af te vragen wat er nou aan de hand is .
    Heel regelmatig is de site niet bereikbaar of , zoals nu, kennelijk overbelast . En dat terwijl het aantal leden alleen maar af neemt.
    Bij aantallen bezoekers die toch werkelijk niet geweldig zijn !
    Immers met het stijgen van de gemiddelde leeftijd hier, gaat men toch echt een stuk eerder naar bed en dus is er ook om die reden op dit soort tijdstippen zeker niet sprake van spitsuren !

    Ik hoop maar dat het slecht functioneren van de OA website niet te maken heeft met de tijd die je nu steekt in je nieuwe campinghobby.
    Wellicht is het zaak een betere verdeling in je aandacht aan te brengen of anders de site in handen te geven van iemand die er wel voldoende tijd aan kan en vooral wil besteden?
  2. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    Jeetje Cees, misschien moet je de gewoonte van de gemiddelde leeftijd hier wat meer overnemen en wat vroeger naar bed gaan. Je wordt er niet vriendelijker op. 😳
  3. Eric1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eric1
    Wat een ontzettend gemopper voor een server die het even niet deed. Ik was rond die tijd ook nog even aan het rondsurfen en de server heeft er ms. 10 seconden uitgelegen en deed het daarna weer.
  4. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Er moet nou eenmaal even wat onderhoud gedaan worden. Dat gebeurt eigenlijk altijd midden in de nacht.
  5. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    De hittegolf is weer over. Er is weer tijd voor rust, kalmte en verkoeling.
  6. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Eric1
    Wat een ontzettend gemopper voor een server die het even niet deed. Ik was rond die tijd ook nog even aan het rondsurfen en de server heeft er ms. 10 seconden uitgelegen en deed het daarna weer.


    10 seconden van je leven niet op OA gekund.
    Ik verwacht een claim van minstens 1,4 miljoen Smile
  7. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    Rust, reinheid en rebellie..
  8. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    [QUOTE]Dit schreef Cees
    [B]Om 01:10 is de server weer eens overbelast!
    Kennelijk heeft die server het met de afnemende aantallen leden op OA het steeds zwaarder .

    Ik begin me toch echt af te vragen wat er nou aan de hand is .
    Heel regelmatig is de site niet bereikbaar of , zoals nu, kennelijk overbelast . En dat terwijl het aantal leden alleen maar af neemt.
    Bij aantallen bezoekers die toch werkelijk niet geweldig zijn !
    Immers met het stijgen van de gemiddelde leeftijd hier, gaat men toch echt een stuk eerder naar bed en dus is er ook om die reden op dit soort tijdstippen zeker niet sprake van spitsuren !

    Ik hoop maar dat het slecht functioneren van de OA website niet te maken heeft met de tijd die je nu steekt in je nieuwe campinghobby.
    Wellicht is het zaak een betere verdeling in je aandacht aan te brengen of anders de site in handen te geven van iemand die er wel voldoende tijd aan kan en vooral wil besteden?

    Dan draai je jezelf om in bed en ga slapen... er is ook een leven zonder oa s'nachts
  9. happy-56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van happy-56
    Gevalletje mopperen om het mopperen?SmileSmile
  10. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    Het is maar goed dat je 's nachts om 5 uur niet op OA kijkt.
    Regelmatig gehad dat om 5 uur 's nachts OA eruit lag en dan was het niet voor 10 seconden..

  11. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Astrid
    Het is maar goed dat je 's nachts om 5 uur niet op OA kijkt.
    Regelmatig gehad dat om 5 uur 's nachts OA eruit lag en dan was het niet voor 10 seconden..



    Dat is de tijd dat de server zijn ding doet.
    Had Bart ook verteld. Het leek hem de tijd dat zo min mogelijk mensen er last van zouden hebben.
  12. cootje
    Alsjestilbenthoorjemeer

    Toon alleen de berichten van cootje
    Een nieuwe trend.
Terug naar de lijst