Wat een gekloot weer Bart 

Onderwerp van Cees

Terug naar de lijst
  1. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef scar
    Allestoringen.nl meldde ook niet toch?

    Volgens mij is dit de eerste keer dat deze storing plaatsvindt. Is het niet qat prematuur om dan meteen over te stappen?

    Nou ja, ik lees net dat OA gaat overstappen.

    Nee het is al langer aan de gang alleen was het nog nooit zo erg. Eerder was het alleen incidentele traagheid. Nu is het opeens structureel.

    Maar de echte reden van de verhuizing is het gebrek aan support. Dat er niemand te bereiken is die het even fikst. Want waarschijnlijk is het best op te lossen alleen niet door mij.
  2. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    .
    Plaatje
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Tuwa
    Succes er mee Bart.
    We nemen de tijdelijke ongemakken die er mee gepaard gaan maar even voor lief.



    Helemaal mee eens Tuwa.
    Heel veel succes Bart.
  4. Capibara
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Capibara
    Succes Bart!
  5. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees

    quote:
    Dit schreef scar
    Allestoringen.nl meldde ook niet toch?

    Volgens mij is dit de eerste keer dat deze storing plaatsvindt. Is het niet qat prematuur om dan meteen over te stappen?

    Nou ja, ik lees net dat OA gaat overstappen.



    De eerste keer ?

    Misschien mag ik er aan herinneren dat ik dit draadje in frustratie destijds heb geopend op . . . . 22 AUGUSTUS !
    En dat nadat ik deze storing al minstens 10 tot 15 keer had ervaren.

    Ook sindsdien is deze zelfde storing herhaaldelijk voorgekomen.

    Nu vind dit eens een keer wat langer en overdag plaats en wordt het ineens iedereen duidelijk! Smile

    Overstap lijkt me een eindelijk een goed idee. Zeker als de nieuwe provider wel stabiliteit en service kan leveren.
  6. Margoos
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Margoos
    +1x 4, want ik kom al 4 dagen nauwelijks meer op OA om dezelfde reden “server overbelast, probeer het later nog eens”.
  7. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    Als 'ie het wel even doet kun je niet zoeken bij 'alle berichten' van iemand.


  8. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Succes Bart!
  9. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Cees



    De eerste keer ?

    Misschien mag ik er aan herinneren dat ik dit draadje in frustratie destijds heb geopend op . . . . 22 AUGUSTUS !
    En dat nadat ik deze storing al minstens 10 tot 15 keer had ervaren.

    Ook sindsdien is deze zelfde storing herhaaldelijk voorgekomen.

    Nu vind dit eens een keer wat langer en overdag plaats en wordt het ineens iedereen duidelijk! Smile

    Overstap lijkt me een eindelijk een goed idee. Zeker als de nieuwe provider wel stabiliteit en service kan leveren.

    Ja eerste keer, zeker in deze mate.

    Doe niet zo knorrig joh.
  10. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Hij is vanochtend gelukkig weer als vanouds.

    Even afkloppen.

    -------------------------------

    De problemen zijn niet nieuw inderdaad. We hebben er achter de schermen veel mee lopen stoeien om het beter te krijgen en dat is grotendeels gelukt. Alleen deze storing was van een geheel andere orde. Hopelijk hebben we nu de juiste remedie gevonden. Zo nee, dan moeten we nog heel veel meer gaan stoeien.

  11. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    PS: het heeft niets met knorrig zijn te maken. Dit is iets wat gewoon moet werken. Punt.
  12. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef bart
    PS: het heeft niets met knorrig zijn te maken. Dit is iets wat gewoon moet werken. Punt.

    Uiteraard. Iets met toon.
Terug naar de lijst