Afvoerslang wasmachine vervangen

Afvoerslang wasmachine vervangen 

Onderwerp van Dorien

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    een raar gat op een vreemde plek. lijkt mij alsof deze is doorgeprikt, anders mogelijk een fabikagefout. lijkt mij geen slijtplek.

    hoe oud is deze wasmachine? zou je een beroep kunnen doen op fabrieksgarantie?
  2. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    Heb je al bij een zaak als >>LINK<< geprobeerd? Daar heb ik zelf mijn wateraanvoerslang van mijn Siemens vandaan. Ander type, dat wel. Die liep ook naar voren en kon ik er wel uithalen
  3. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    quote:
    Dit schreef koen
    een raar gat op een vreemde plek. lijkt mij alsof deze is doorgeprikt, anders mogelijk een fabikagefout. lijkt mij geen slijtplek.

    hoe oud is deze wasmachine? zou je een beroep kunnen doen op fabrieksgarantie?

    Ik heb toch het vermoeden dat deze dame haar vlijmscherpe klauw erin heeft gezet. Vast niet expres. Ze wordt nog wel eens achterna gezeten door de andere katten.
    Plaatje
  4. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    En fijn is een jaar of 3. Denk ik. Of 4. Zoiets.
  5. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    Ja. Althans. Zoon heeft gekeken. Ook daar zegt ie. Ik zal morgen nog eens zelf kijken met het typenummer. Lig nu al in bed.
  6. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    Siliconenkit erop om het gaatje te dichten?

  7. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Astrid
    Siliconenkit erop om het gaatje te dichten?




    Dat blijft niet zitten en gaat lekken, dat tape wat maartje noemde werkt eerder
  8. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    zou je er een klein RVS schoefje in kunnen draaien? dan de vulkaniserende tape eromheen.

    zou het mogelijk zijn de slang in te korten?
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Oh ter hoogte van het gaatje door nemen en daar een nieuwe er omheen bevestigen?
  10. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    quote:
    Dit schreef koen
    zou je er een klein RVS schoefje in kunnen draaien? dan de vulkaniserende tape eromheen.

    zou het mogelijk zijn de slang in te korten?

    Ook nog een idee. De slang an sich is 1 geheel. Ijlings eerst maar aan de slag met dat zwembadreparatiekitje. Als dat niet helpt op zoek naar die tape. Dank voor het meedenken!
  11. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Ik zou alleen op het gaatje eerst ducttape plakken:). Desnoods met wat lijm op het gaatje. Dus ik hoop dat dat zwembandkitje helpt!
    Dat vulcaniserende spul lijkt meer geschikt voor een gladde buis.
  12. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    Het zwembadkitje pakte niet. De lijm hecht niet aan de slang. Ducttape geplakt maar dat lekt er doorheen. Siemens gemaild en die adviseerden mij een bandenplaksetje. Dat vind ik dan wel weer lollig. Wel wilden ze hem komen vervangen zonder voorrijkosten. Alleen niet nu ik met corona thuis zit... gelijk hebben ze.
    Ik vind dat schroefjesidee met het vulcaniserend tape een leuke nieuwe poging.
    Mijn vader opperde om de richel vol een of andere kit te spuiten en dan weer tape. Misschien alle3Smile
Terug naar de lijst