ToDo voor Bart

ToDo voor Bart 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef bart


    Was niet duidelijk. maximaal aantal keer waarbij het mislukt. Zodat ze niet een robot 1000 keer kunnen laten proberen in te loggen op manu's account.

    Ik voel me zeer vereerd. Al die moeite voor mij...
  2. Wiebeline
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wiebeline
    quote:
    Dit schreef bart
    - Maximaal aantal keer mislukken van inloggen per uur/dag.




    Na drie keer blokkeren? Of zet je er een captcha tussen voor een vierde poging?
  3. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Wieb



    Na drie keer blokkeren? Of zet je er een captcha tussen voor een vierde poging?


    Een steeds moeilijkeeee captcha. Na drie keer een eenvoudige som, dan steeds moeilijker na tien keer moet je een paper inleveren over het ontstaan van Mars.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef bart


    Een steeds moeilijkeeee captcha. Na drie keer een eenvoudige som, dan steeds moeilijker na tien keer moet je een paper inleveren over het ontstaan van Mars.

    Ja gaaf. 😂Smile
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef bart


    Een steeds moeilijkeeee captcha. Na drie keer een eenvoudige som, dan steeds moeilijker na tien keer moet je een paper inleveren over het ontstaan van Mars.



    Ja ik stem voor Smile
  6. George
    De enige echte

    Toon alleen de berichten van George
    Mars is ongeveer 4,57 miljard jaar oud en is ontstaan uit de Zonnenevel, net als de andere objecten in ons zonnestelsel.
    De planeet heeft een doorsnede bij de evenaar van 6.792,4 kilometer (ongeveer de helft van de doorsnede van de aarde) en de afstand tussen de beide polen is ongeveer 6.752,4 kilometer.
    Doordat deze twee getallen niet hetzelfde zijn, weet men dat Mars niet geheel een cirkelvorm heeft.

    De omtrek van Mars bij de evenaar is 21.344 km.
    De gemiddelde afstand van Mars tot de zon is 227.939.100 kilometer (deze afstand is ongeveer 1,5 astronomische eenheid).

    De schuine stand van de as (25,19°) veroorzaakt de jaargetijden tijdens haar baan om de zon en de baansnelheid (om de zon) is 24,08 kilometer per seconde. Dit is 86.677 kilometer per uur!
  7. Ster
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ster
    [QUOTE]Dit schreef bart

    - spelletjes

    - corona-proof-uitjes

    -


    Online koken met elkaar? Online kookworkshop die iedereen kan volgen?
  8. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef Ster


    Online koken met elkaar? Online kookworkshop die iedereen kan volgen?



    Wat een wereld idee voor een veiling.
    Ik ga een workshop geven.Smile
  9. Ster
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ster
    quote:
    Dit schreef Malero



    Wat een wereld idee voor een veiling.
    Ik ga een workshop geven.Smile



    Leuk. Daar gaat mijn idee.... Maar goed had ik het duidelijker neer moeten zetten.... Of je had kunnen vragen of ik dat zelf wilde doen....anyhow je hebt het er al gelijk op gezet.
  10. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef George
    Mars is ongeveer 4,57 miljard jaar oud en is ontstaan uit de Zonnenevel, net als de andere objecten in ons zonnestelsel.
    De planeet heeft een doorsnede bij de evenaar van 6.792,4 kilometer (ongeveer de helft van de doorsnede van de aarde) en de afstand tussen de beide polen is ongeveer 6.752,4 kilometer.
    Doordat deze twee getallen niet hetzelfde zijn, weet men dat Mars niet geheel een cirkelvorm heeft.

    De omtrek van Mars bij de evenaar is 21.344 km.
    De gemiddelde afstand van Mars tot de zon is 227.939.100 kilometer (deze afstand is ongeveer 1,5 astronomische eenheid).

    De schuine stand van de as (25,19°) veroorzaakt de jaargetijden tijdens haar baan om de zon en de baansnelheid (om de zon) is 24,08 kilometer per seconde. Dit is 86.677 kilometer per uur!

    Jij mag inloggen.
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Ster



    Leuk. Daar gaat mijn idee.... Maar goed had ik het duidelijker neer moeten zetten.... Of je had kunnen vragen of ik dat zelf wilde doen....anyhow je hebt het er al gelijk op gezet.

    Misschien spreekt jouw workshop anderen meer aan dan die van Malero? Gewoon er op zetten (ff afwachten wat Malero doet en dan iets compleet anders er op zetten). Kan naast elkaar bestaan hè Smile
  12. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Het wordt geen captcha maar het duurt iedere keer een beetje langer voordat je contact krijgt. Werkt nog niet en is nog in de testfase.
Terug naar de lijst