Jaarnota energierekening

Jaarnota energierekening 

Onderwerp van tineke69

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door tineke69 zelf op 3 november 2020 om 20:58:09

Terug naar de lijst
  1. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    quote:
    Dit schreef tineke69


    Ik heb, dacht ik, 8 zonnepanelen.

    Bel morgen gewoon even de klantenservice


    Ik krijg elke maand van mijn energiebedrijf een overzicht van wat ik opgewekt en verbruikt heb.
    Ik heb ook een app op mijn telefoon. Ik vergelijk de opbrengst met vorige jaren.
  2. Hightower
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hightower
    Ja dat kan gerust. Ik heb zelf ook mijn dak vol liggen met 26m2 panelen. Zit bij greenchoice en krijg per kw gebruikt zelfde prijs als kw geleverd. Ook ik heb meer geleverd dan gebruikt. Ik gebruik veel stroom en nog krijg ik terug. Je hebt er apps voor die de standen bij houden en aangeven wat je gebruikte en wat je leverde.

    Het salderen wat ze gaan doen is jou minder betalen voor een kw geleverde stroom dan van een kw gebruikte stroom. Zolang je maar meer gebruikte dan geleverd zit je goed.

    Heb net even gekeken heb in febr ook 1250 terug gekregen. En gem 4000 kw opgewekt. 11800 sind ik er woon. En ik betaal 5 euro per maand is 60 per jaar aan stroom en krijg er 1200 terug. En ze zaten bij koop van huis er reeds op. Geen kosten alleen verdiensten.
    2 nov '20 - 23:03:59 / 2 nov '20 - 23:17:59
  3. Hightower
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hightower
    Een willekeurige zonnige dag in september. Gebruik ik 40 kw en wek er 118 op dus verdien die dag alleen al 15 euro
    Plaatje
  4. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik meende te hebben begrepen dat terugbetaling van geleverde energie gaat stoppen?
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef scar
    Ik meende te hebben begrepen dat terugbetaling van geleverde energie gaat stoppen?

    Wordt langzaam afgebouwd. Zie >>LINK<<

    Plaatje
  6. tineke69
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van tineke69

    Het klopt!! Smile

    Samen met de man van het energiebedrijf hebben we de jaarnota doorgenomen en het klopt. Ik krijg veel terug aan overheidsheffingen en ik heb meer zonne-energie opgeleverd dan dat ik energie heb gebruikt.
    Heerlijk om zo'n bedrag terug te ontvangen!
  7. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Wat fijn!
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef tineke69
    Het klopt!! Smile

    Samen met de man van het energiebedrijf hebben we de jaarnota doorgenomen en het klopt. Ik krijg veel terug aan overheidsheffingen en ik heb meer zonne-energie opgeleverd dan dat ik energie heb gebruikt.
    Heerlijk om zo'n bedrag terug te ontvangen!

    Heerlijk! Geniet er van. Zo'n check is wel fijn, dan weet je zeker dat het goed zit.
  9. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Wow top geniet ervan!
  10. Capibara
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Capibara
    Dat is een lekker centje terug jaSmile
  11. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
  12. Annette62
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Annette62
    quote:
    Dit schreef tineke69
    Het klopt!! Smile

    Samen met de man van het energiebedrijf hebben we de jaarnota doorgenomen en het klopt. Ik krijg veel terug aan overheidsheffingen en ik heb meer zonne-energie opgeleverd dan dat ik energie heb gebruikt.
    Heerlijk om zo'n bedrag terug te ontvangen!


    Oh dat is zeker heerlijk!!Smile
Terug naar de lijst