Petitie: Gescheiden ouders hebben recht op een huis!

Petitie: Gescheiden ouders hebben recht op een huis! 

Onderwerp van bart

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Jee
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jee
    quote:
    Dit schreef EmC


    Of minder geneukt en meer gestorven Smile

    En hoe wil je dat effectueren?
  2. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Jee

    En hoe wil je dat effectueren?


    Ik ben niet van de details Smile
  3. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    quote:
    Dit schreef EmC


    Tsss.. ik had het op pagina 4 al opgelost.

    >>LINK<<

    Echtniet !!

    Ik haakte af bij minder neuken.

    Minder neuken Smile Smile Smile Smile

    Er moet juist veel meer liefde de wereld in !!
    Er moet heel veel meer geliefgehebt worden.
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Zwembandje

    Echtniet !!

    Ik haakte af bij minder neuken.

    Minder neuken Smile Smile Smile Smile

    Er moet juist veel meer liefde de wereld in !!
    Er moet heel veel meer geliefgehebt worden.


    Dat ik jou nu nog niet uitleggen dat er een verschil zit tussen beuken en liefhebben. Uiteraard kan het samengaan, maar is niet nodig
  5. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef fleurie
    Woningtekort is eigenlijk vooral: gebrek aan betaalbare woningen.

    Betaalbaar is subjectief. Er moeten woningen komen voor alle inkomens. Dan ontstaat er doorstroming. Koop en huur.

    De plannen waren groots, toen werden alle bouwplannen stilgelegd icm co2 problematiek, toen kwam Covid-19.

    Het geeft alleen nut ingeschreven te staan als je inkomen lag genoeg is. Ik kom werkelijk nooit in aanneming voor sociale huur ivm mijn inkomen en mijn huis is zo goedkoop dat ik dat nooit moet opgeven.

    Maar goed, ik ga ook nooit meer trouwen.
  6. Kilroco
    Going home

    Toon alleen de berichten van Kilroco
    quote:
    Dit schreef scar

    Betaalbaar is subjectief. Er moeten woningen komen voor alle inkomens. Dan ontstaat er doorstroming. Koop en huur.

    De plannen waren groots, toen werden alle bouwplannen stilgelegd icm co2 problematiek, toen kwam Covid-19.

    Het geeft alleen nut ingeschreven te staan als je inkomen lag genoeg is. Ik kom werkelijk nooit in aanneming voor sociale huur ivm mijn inkomen en mijn huis is zo goedkoop dat ik dat nooit moet opgeven.

    Maar goed, ik ga ook nooit meer trouwen.


    + 1.......
  7. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Dat ik jou nu nog niet uitleggen dat er een verschil zit tussen beuken en liefhebben. Uiteraard kan het samengaan, maar is niet nodig

    Psies.
    Ik zeg dus niet dat fruit altijd een peer is maar heb het over de situatie waarbij een peer nog steeds als fruit aangerekend mag worden.

    Maar hoe dan ook, ook als de "horizontal mile" geen liefhebben betreft, dan nog, wat helpt het om dat af te schaffen?
    Hoe helpt het actief om zeep helpen van een leuk leven bij het zorgen voor een huis voor gescheiden ouders ? Smile Smile Smile Smile
  8. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Kilroco


    + 1.......



    Dus jij en Scar boren mij bij voorbaat al een feestje door de neus.... . .
  9. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Zwembandje

    Psies.
    Ik zeg dus niet dat fruit altijd een peer is maar heb het over de situatie waarbij een peer nog steeds als fruit aangerekend mag worden.

    Maar hoe dan ook, ook als de "horizontal mile" geen liefhebben betreft, dan nog, wat helpt het om dat af te schaffen?
    Hoe helpt het actief om zeep helpen van een leuk leven bij het zorgen voor een huis voor gescheiden ouders ? Smile Smile Smile Smile




    Uhmmmmmm ehhhhhhhh ehhhhhhh


    Denk ik
  10. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    quote:
    Dit schreef scar

    Betaalbaar is subjectief. Er moeten woningen komen voor alle inkomens. Dan ontstaat er doorstroming. Koop en huur.

    De plannen waren groots, toen werden alle bouwplannen stilgelegd icm co2 problematiek, toen kwam Covid-19.

    Het geeft alleen nut ingeschreven te staan als je inkomen lag genoeg is. Ik kom werkelijk nooit in aanneming voor sociale huur ivm mijn inkomen en mijn huis is zo goedkoop dat ik dat nooit moet opgeven.

    Maar goed, ik ga ook nooit meer trouwen.

    Eigenlijk is dat laatste, een stukje mechanisme wat een rol speelt bij een deel van de oorzaak van het probleem.

    Als je gaat trouwen, dan weet je met stelligheid dat je noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit meer uit elkaar gaat.
    (Ikzelf wist ooit met stelligheid dat ik nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit zou trouwen.)
    Sommige mensen richten hun leven in op basis van die eerste stelligheid.
    Dat daaruit een situatie kan voortkomen die zo nijpend is dat je geen kant meer op kunt, daar kan ik me alles bij voorstellen.

    Noot : Ik zeg niet dat dat altijd de oorzaak is, ik zeg alleen dat dat in sommige gevallen een oorzaak kan zijn, waarbij in sommige gevallen wellicht een nijpende noodzaak voorkomen had kunnen worden als men daar anders ingestaan had.
    (En al zou je daarmee slechts 10% kunnen voorkomen, da's dan toch "mooi verdiend" alvast.)

    Jij gaat nooit meer trouwen, wacht maar tot je mijn tweelingbroer tegenkomt, dan piep je wel anders.
  11. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    quote:
    Dit schreef Rose_s




    Uhmmmmmm ehhhhhhhh ehhhhhhh


    Denk ik

    O, in dat geval .....

    Tsja, daar zit wel wat in, zo had ik het nog niet bekeken maar als je dan rekening houdt met het fluïditeitsmechanisme, dan kom je al snel weer terecht bij de basisbeginselen van het restrictieaspect en gaat het hele verhaal weer net niet op.
  12. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    En toch gaan veel mensen gewoon weer op de VVD stemmen, de volgende keer.
    Terwijl die toch echt de geestelijk vader van de huidige woningnood is.
    Die hebben jaren van woonbeleid in no-time om zeep geholpen.

    En "de vrije markt", die het allemaal zoveel beter wist, en die alles had moeten oplossen: die lost niks op, maar maakt het probleem alsmaar groter.
Terug naar de lijst