Verlies je plots je vader of moeder, word je daarna ook nog je huis uitgezet.

Verlies je plots je vader of moeder, word je daarna ook nog je huis uitgezet.  

Onderwerp van Anita-G

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    quote:
    Dit schreef Tuwa


    (Ik wilde nog iets schrijven over stemgedrag in het parlement en de verbijstering waarom sommige partijen soms tegen hele goede wetten stemmen.
    Maar dan wordt het waarschijnlijk te veel en te ingewikkeld en te verwarrend)

    Andersom geldt helaas ook. Dat hele slechte wetten worden aangenomen omdat er onderling handjeklap is gedaan 😕.
  2. CuRlY
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van CuRlY
    quote:
    Dit schreef Salome



    Ik ben het zo met je eens.
    Wat een hardheid in dit draadje. Je zal het maar niet allemaal perfect geregeld hebben. Eigen schuld dikke bult dan. Smile


    Inderdaad moeilijk om sommige reacties te lezen. Ik zit in zo'n nare situatie.
    Mijn zoon(zorgenkind) staat al vanaf de dag dat hij 18 is ingeschreven, nu 7 jaar. Maar nog geen enkele kans op woonruimte.
    Nu ben ik ongeneeslijk ziek en binnenkort krijgt mijn zoon dus met deze dingen te maken. Toen ik vorige week informeerde bij de WB wist de mevrouw mij te vertellen dat mijn zoon een maand krijgt om de boel leeg te halen en te verkassen.......
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef CuRlY


    Inderdaad moeilijk om sommige reacties te lezen. Ik zit in zo'n nare situatie.
    Mijn zoon(zorgenkind) staat al vanaf de dag dat hij 18 is ingeschreven, nu 7 jaar. Maar nog geen enkele kans op woonruimte.
    Nu ben ik ongeneeslijk ziek en binnenkort krijgt mijn zoon dus met deze dingen te maken. Toen ik vorige week informeerde bij de WB wist de mevrouw mij te vertellen dat mijn zoon een maand krijgt om de boel leeg te halen en te verkassen.......

    Vreselijk.... Voor jou, voor je zoon. Is er iemand in jullie nabijheid die je zoon straks kan helpen?
  4. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle
    quote:
    Dit schreef CuRlY


    Inderdaad moeilijk om sommige reacties te lezen. Ik zit in zo'n nare situatie.
    Mijn zoon(zorgenkind) staat al vanaf de dag dat hij 18 is ingeschreven, nu 7 jaar. Maar nog geen enkele kans op woonruimte.
    Nu ben ik ongeneeslijk ziek en binnenkort krijgt mijn zoon dus met deze dingen te maken. Toen ik vorige week informeerde bij de WB wist de mevrouw mij te vertellen dat mijn zoon een maand krijgt om de boel leeg te halen en te verkassen.......


    Een maand is wel erg kort.

    >>LINK<<

    Ik maak mij hier ook zorgen over. Hier staat dochter al 8 jaar ingeschreven, maar zij heeft, mocht ik komen te overlijden, niet automatisch recht op een andere woning. Dan dient zij te reageren op de vrijgekomen huurwoningen bij de woningbouwvereniging. Op dit moment reageert zij zich suf, maar staat steeds als 100ste of lager op de lijst.
  5. Dion
    Scribo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Dion
    quote:
    Dit schreef CuRlY

    Toen ik vorige week informeerde bij de WB wist de mevrouw mij te vertellen dat mijn zoon een maand krijgt om de boel leeg te halen en te verkassen.......


    Onmenselijke instelling.

    Misschien nu al een advocaat proberen in te schakelen of juridisch advies inwinnen..
    Geeft hem op zijn minst uitstel, want lopende de procedure (vaak toch minimaal een jaar) kan zoon niet uitgezet worden.
  6. Aicha
    Just be

    Toon alleen de berichten van Aicha
    quote:
    Dit schreef CuRlY


    Inderdaad moeilijk om sommige reacties te lezen. Ik zit in zo'n nare situatie.
    Mijn zoon(zorgenkind) staat al vanaf de dag dat hij 18 is ingeschreven, nu 7 jaar. Maar nog geen enkele kans op woonruimte.
    Nu ben ik ongeneeslijk ziek en binnenkort krijgt mijn zoon dus met deze dingen te maken. Toen ik vorige week informeerde bij de WB wist de mevrouw mij te vertellen dat mijn zoon een maand krijgt om de boel leeg te halen en te verkassen.......


    Hemeltje lief hier schrik ik van. Kan ik iets voor je betekenen?
  7. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    quote:
    Dit schreef Dion


    Onmenselijke instelling.

    Misschien nu al een advocaat proberen in te schakelen of juridisch advies inwinnen..
    Geeft hem op zijn minst uitstel, want lopende de procedure (vaak toch minimaal een jaar) kan zoon niet uitgezet worden.


    Goed advies.

    Sterkte CuRlY. Wat een vreselijk nieuws. Ik hoop dat je lieve mensen om je heen hebt die jullie steunen en dat je ook hier wat laat weten als iemand wat kan doen. Smile
  8. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Wat afschuwelijk. Sterkte.
  9. Marry
    Je bent wie je bent

    Toon alleen de berichten van Marry
    quote:
    Dit schreef CuRlY


    Inderdaad moeilijk om sommige reacties te lezen. Ik zit in zo'n nare situatie.
    Mijn zoon(zorgenkind) staat al vanaf de dag dat hij 18 is ingeschreven, nu 7 jaar. Maar nog geen enkele kans op woonruimte.
    Nu ben ik ongeneeslijk ziek en binnenkort krijgt mijn zoon dus met deze dingen te maken. Toen ik vorige week informeerde bij de WB wist de mevrouw mij te vertellen dat mijn zoon een maand krijgt om de boel leeg te halen en te verkassen.......

    Wat afschuwelijk voor jou
    In eerste instantie natuurlijk, omdat je ongeneeslijk ziek bent 😢😢
    Maar ook wat een zorg erbij🙈😬😢

    Ik wens jou veel kracht en sterkte toe😘
  10. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Wat afschuwelijk heel veel sterkte!
  11. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    CurIY wat vreselijk. Ik hoop dat je iets kunt met de tips hier. En ik hoop dat je sowieso wat ondersteuning hebt.
  12. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Wat erg Curly! Smile
Terug naar de lijst