Verlies je plots je vader of moeder, word je daarna ook nog je huis uitgezet.

Verlies je plots je vader of moeder, word je daarna ook nog je huis uitgezet.  

Onderwerp van Anita-G

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    @Malva Smile

    Vanwege de laatste zinnen, de pijn vanwege Fleuri
    En omdat ik het helemaal met je eens ben
    28 dec '20 - 19:41:49 / 29 dec '20 - 11:11:08
  2. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Ik schijn vandaag niets goed te kunnen doen.

    Ik heb eerder gezegd dat ik vind dat 18-jarigen niet zo’n probleem moeten hebben. Dat die ontzien moeten worden.
    Dat een 27-jarige verwacht dat hij in een woning kan blijven vind ik niet goed nagedacht.
    Mijn dochter kreeg op haar 18e verjaardag een brief van de gemeente met o.a. de tip om zich in te schrijven bij de wbv, ik denk dat niet alleen de gemeente Amsterdam dat doet.


    Maar goed, ik hou mijn mond wel. Blijkbaar ben een harteloos monster of zo.
  3. sanny
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van sanny
    quote:
    Dit schreef Inge65
    Ik schijn vandaag niets goed te kunnen doen.


    Ach Inge, we zijn vandaag allemaal wat van slag.
    Smile
  4. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Inge65
    Ik schijn vandaag niets goed te kunnen doen.

    Ik heb eerder gezegd dat ik vind dat 18-jarigen niet zo’n probleem moeten hebben. Dat die ontzien moeten worden.
    Dat een 27-jarige verwacht dat hij in een woning kan blijven vind ik niet goed nagedacht.
    Mijn dochter kreeg op haar 18e verjaardag een brief van de gemeente met o.a. de tip om zich in te schrijven bij de wbv, ik denk dat niet alleen de gemeente Amsterdam dat doet.


    Maar goed, ik hou mijn mond wel. Blijkbaar ben een harteloos monster of zo.


    Natuurlijk niet. Je bent gewoon realistisch. Je hebt helemaal gelijk. Het leven is geen sprookje helaas.
  5. Capibara
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Capibara
    Zoon is nu 8 dagen 18, heeft zich op zijn verjaardag ingeschreven. Geen idee wat toekomt gaat doen, alleen mocht hij een huis nodig hebben dan is deze kans er in ieder geval.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Capibara
    Zoon is nu 8 dagen 18, heeft zich op zijn verjaardag ingeschreven. Geen idee wat toekomt gaat doen, alleen mocht hij een huis nodig hebben dan is deze kans er in ieder geval.

    Weet hij al wat hij na deze opleiding gaat doen en waar? Dan zsm inschrijven bij studenten huisvesting.
  7. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Inge65



    Maar goed, ik hou mijn mond wel. Blijkbaar ben een harteloos monster of zo.


    Huh?Smile

    Ik heb het idee, dat we vandaag allemaal van slag zijn, alsik iets verkeerds heb gezegt of je de indruk heb gegeven dat...SmileSmile
  8. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Iedereen is ook van slag. Er is een OA-familielid overleden. Ze was er gewoon elke dag.
  9. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Inge65
    Ik schijn vandaag niets goed te kunnen doen.

    Ik heb eerder gezegd dat ik vind dat 18-jarigen niet zo’n probleem moeten hebben. Dat die ontzien moeten worden.
    Dat een 27-jarige verwacht dat hij in een woning kan blijven vind ik niet goed nagedacht.
    Mijn dochter kreeg op haar 18e verjaardag een brief van de gemeente met o.a. de tip om zich in te schrijven bij de wbv, ik denk dat niet alleen de gemeente Amsterdam dat doet.


    Maar goed, ik hou mijn mond wel. Blijkbaar ben een harteloos monster of zo.

    Welnee, je hebt helemaal niets verkeerd geschreven. Smile

    Sommige dingen moeten gewoon zakelijk benaderd worden. Als we overal iedereens emotie op zouden moeten plakken, op elke voor sommigen verdrietige situatie, als we daar regelgeving op zouden maken, kan de politiek wel naar huis, hebben we geen overheid meer nodig, geen regels ook, want iedereen heeft overal wel een emotie bij.
  10. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    quote:
    Dit schreef scar

    Welnee, je hebt helemaal niets verkeerd geschreven. Smile

    Sommige dingen moeten gewoon zakelijk benaderd worden. Als we overal iedereens emotie op zouden moeten plakken, op elke voor sommigen verdrietige situatie, als we daar regelgeving op zouden maken, kan de politiek wel naar huis, hebben we geen overheid meer nodig, geen regels ook, want iedereen heeft overal wel een emotie bij.

    Graag....geen politiek meer
    Wel medemenselijkheid
    Op het juiste moment
    Dan zijner veeeeeel minder problemen.
  11. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef malva

    Graag....geen politiek meer
    Wel medemenselijkheid
    Op het juiste moment
    Dan zijner veeeeeel minder problemen.


    Ik denk dat je daar een grote inschattingsfout maakt.
  12. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil
    Ik.vind het een goed draadje...zoon wordt over 3 dagen 'pas' 14, maar ik zei wel tegen hem dat hij over 4 jaar iig een inschrijving bij de wbv cadeau krijgt...

Terug naar de lijst