Chat

Chat 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. Carin
    happy

    Toon alleen de berichten van Carin
    Ik heb in mijn veld onderin op oa chat gedrukt, daarna kwam er een rood vlakje met een kruis.
    Ik neem aan dat ik er daarna uit was
  2. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    quote:
    Dit schreef K2

    Volgens mij stond je er nog steeds als deelnemer bij...



    Oh, dat zou wel knap zijn. Had het toch echt niet meer open staan Smile
  3. Pluskat
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluskat
    quote:
    Dit schreef bart
    Ik hoor graag wat de ervaringen met de chat zijn....

    Hoe is de privacy ingesteld?
    Worden de chatgesprekken ergens vastgelegd, en kunnen derden onzichtbaar in chatgesprekken meelezen, zoals dat bij de vorige OA chat was?


  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Pluskat

    Hoe is de privacy ingesteld?
    Worden de chatgesprekken ergens vastgelegd, en kunnen derden onzichtbaar in chatgesprekken meelezen, zoals dat bij de vorige OA chat was?





    Zodra ik maar even iets buiten de chat doe, door bv op een ander tabblad te klikken kan ik al niet meer de chat volgen of teruglezen
  5. Edwin1967
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Edwin1967
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Zodra ik maar even iets buiten de chat doe, door bv op een ander tabblad te klikken kan ik al niet meer de chat volgen of teruglezen


    Op de PC lukt het (bij mij) wel.
    Mobiele telefoon gebruik ik weinig (tot niet)
  6. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Edwin1967


    Op de PC lukt het (bij mij) wel.
    Mobiele telefoon gebruik ik weinig (tot niet)



    Okay dat kan, maar wanneer je de chat uitgaat kun toch niet meer lezen wat er geschreven wordt?
  7. Edwin1967
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Edwin1967
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Okay dat kan, maar wanneer je de chat uitgaat kun toch niet meer lezen wat er geschreven wordt?


    Wanneer ik op de pc, de chat open, dan opent zich een nieuw tabblad.
    Zolang ik dat tabblad niet afsluit, kan ik gewoon switchen tussen andere tabbladen en daarna gewoon weer terug gaan in de chat en eventueel terug lezen..
  8. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Sorry, ik was even een paar dagen met andere dingen bezig, maar vanaf nu staat de Chat weer op het lijstje.

    Het klopt dat er niet terug te lezen is. Het probleem waar ik nu mee zit, is dat die functie alleen voor iedereen werkt. Dus ofwel er is een aantal minuten terug te lezen, of niet.
    Als ik dat op - bijvoorbeeld - 5 minuten zet, dan kun je 5 minuten teruglezen. Alles wat er gezegd is. Of je er nou eerder al was of niet. Ik heb dat als ongewenst gezien en die optie weggehaald. Je kunt nu dus 0 minuten teruglezen. Ik zie eigenlijk niet hoe dit anders zou kunnen...

    Mobile toegang ga ik nu eens goed naar kijken.



    Hoe gaat het verder in de chat? Ik zag dat er al gebruik van gemaakt werd. Ik hoor graag wat de ervaringen zijn.
  9. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Carin
    Ik heb in mijn veld onderin op oa chat gedrukt, daarna kwam er een rood vlakje met een kruis.
    Ik neem aan dat ik er daarna uit was

    Dit moet je een beetje uitleggen... of is het inmiddels opgelost?

    Mijn vraag is bijvoorbeeld wat "mijn veld" betekent.
    Was je ingelogd?
  10. tasco
    volg je gevoel

    Toon alleen de berichten van tasco
    op de pc is het goed te doen
    op mobiel is lastiger want je ziet niet wie er binnen komt.
    wat ik wel mis is de kleurtjes voorheen kon je goed zien wie wat typte omdat iedereen een ander kleurtje of lettertype had.
    het is leuk om mensen weer zo te kunnen spreken.
    rest heb ik geen klachten erbij
  11. Carin
    happy

    Toon alleen de berichten van Carin
    quote:
    Dit schreef bart

    Dit moet je een beetje uitleggen... of is het inmiddels opgelost?

    Mijn vraag is bijvoorbeeld wat "mijn veld" betekent.
    Was je ingelogd?


    Ik was ingelogd op mijn iPad
    Links onderin het chatveld staat in het blauw een klein balkje met oachat erop, als ik deze aantik komt er een balkje met een kruisje erachter.
    Het lijkt erop of ik na het aanklikken hiervan de chat verlaat.

    Nog even een aanvulling over het teruglezen van de chat van vóór iemand aanwezig is.
    Persoonlijk vind ik dit niet wenselijk, nieuwe aanwezigen worden even bijgepraat of de chat neemt een andere wending. Lijkt mij prima zo
  12. tasco
    volg je gevoel

    Toon alleen de berichten van tasco
    quote:
    Dit schreef Carin


    Ik was ingelogd op mijn iPad
    Links onderin het chatveld staat in het blauw een klein balkje met oachat erop, als ik deze aantik komt er een balkje met een kruisje erachter.
    Het lijkt erop of ik na het aanklikken hiervan de chat verlaat.

    Nog even een aanvulling over het teruglezen van de chat van vóór iemand aanwezig is.
    Persoonlijk vind ik dit niet wenselijk, nieuwe aanwezigen worden even bijgepraat of de chat neemt een andere wending. Lijkt mij prima zo



    ben met je eens Carin over teruglezen.
    Men kiest er zelf voor om even uit te chat te gaan.
    zag trouwens dat je prive chat wel blijft staan mits je denk ingelogd blijft, dat vind ik zelf geen probleem omdat het prive chat is
Terug naar de lijst