Lushdreams kussen

Lushdreams kussen 

Onderwerp van cool_lizz

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    >>LINK<<
    Ikea heeft ook zoiets.

    Ex-vriend had er 1 voor thuis, 1 voor in zijn vakantiehuisje...tegen het snurken Smile
  2. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    quote:
    Dit schreef cool_lizz

    Dat zou ik ook wel willen... heb je misschien een linkje voor mij?


    Ik vind het Deron traagschuim kussen het fijnst. Ik heb veel merken en vormen uitgeprobeerd toen ik nog als accountmanager in de revalidatietechniek werkte en zaken deed met verschillende leveranciers van o.a. medische hoofdkussens. Het kussen is minder massief dan Tempur waardoor ik 'm comfortabel vind liggen en bovendien minder warm. Bij dit kussen vind ik het nadeel van traagschuim, dat het even hard aanvoelt als je van positie wisselt, te verwaarlozen.

    Ik heb dit kussen destijds gekocht bij Deron zelf (+2 reserves toen bleek dat ik het een fijn kussen vond) omdat dat toen een zakenpartner was en ik dus voor inkoopsprijs kon kopen. Ze leveren aan verschillende winkels, in bijna alle thuiszorgwinkels zijn ze wel te vinden.

    Hierbij een linkje naar het kussen via een webshop:
    >>LINK<<

    Linkje naar hun dealers, ik zou even rondkijken waar het het goedkoopst is als je serieus overweegt dit kussen te kopen:
    >>LINK<<
  3. quote:
    Dit schreef scar

    Heel plat vind ik dus weer niet fijn. Ik prop het kussen onder mijn hoofd, arm eronder, hoofd naar rechts... dan draai ik in mijn slaap op zij of rug en zodra ik wakker word ga ik weer naar mijn buik om zo in slaap te vallen.

    Dat doe ik ook. Heb nu een kussen van een tientje dat ik fijn vind liggen. Had er wat vulling uitgehaald omdat ik het te dik vond.
  4. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik heb ze gemaild over buikslaapkussens. Ik kreeg een totaal nietszeggend mailtje over hun kussens voor alle slapers. Dus vroeg ik om meer informatie omdat op de site niets staat over buikslapers. Zelfde soort nietszeggende mailtje. Op de site komt het woord buik één keer voor, eerder volgens mij niet toen ik ernaar zocht, voor mijn gevoel hebben ze dat er even snel tussen gepropt. Bij de beoordelingen, die allemaal hetzelfde taalgebruik kennen, ook nul buikslapers.

  5. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Ik heb het Tempur Millennium kussen. Enigzins vergelijkbaar. Slaapt heerlijk. En op een Tempur kussen mag je proef slapen.
    >>LINK<<
    Nu in de aanbieding, maar sowieso goedkoper dan het kussen van je link.
  6. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    Bedankt Marjan, Suzette en Erna voor jullie linkjes naar fijne kussen-opties, en voor alle info er ook bij.
    Ik schuif een koop nog even op de lange baan, ik ga liever eerst voelen en proberen in een winkel.

    Ik was nieuwsgierig wat de prijs zou zijn; een kussen van over de 100 euro daar moet ik even aan wennen.
    Ik begreep niet goed dat het dreamlush kussen volgens jullie duurder uitviel, maar dat is logisch; het leek zo omdat ik een link met de prijs voor wel 4 kussens geplakt hadSmileSmile.
    Één kussen kost 49 euro, 4 kussens voor 140 euro.
    Ik heb ‘t even aangepast, voor de duidelijkheid.
Terug naar de lijst