Het moestuinseizoen begint weer! 

Onderwerp van nienkevb

BEHEERD DOOR:
indigo

Dit onderwerp is gesloten.
door nienkevb zelf op 14 januari 2023 om 20:45:22

Terug naar de lijst
  1. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    Een middagje in een kille moestuin.
    Op de eerste foto de opgekomen spinazie, dan de knoflook die ik aan het wieden ben, en de rabarber komt op.

    Vandaag heb ik raapstelen, nog meer spinazie en snijbiet gezaaid. De tuinbonen en de erwten zitten ook al in de grond.
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
  2. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    Knap van je, Anthea! Ik heb totaal geen verstand van moestuinen maar heb veel respect voor mensen die dat toch maar doen (zeker als je in de stad woont). Vroeger kreeg ik wel eens fruit en groenten van een kennis met een moestuin. Dat smaakt toch echt héél anders dan wat je in de supermarkt koopt!

    Mocht je eens een overschotje hebben, laat maar weten Smile
  3. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef nienkevb


    Goed bezig! Heb je de potgrond al of moet je die nog gaan kopen? Dan is bestellen mss een optie?



    Nou de Aldi heeft ze ook dus denk dat ik de fiets van jongste pak
    die heeft een rek voorop.. Smile En de Aldi is dichtbij
  4. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    Wow Anthea, dat ziet er al goed uit! O en die rabarber... prachtig. Ik heb in mijn tuin nog geen rabarber op zien komen. Ik heb dit weekend tijd ingeruimd voor de moestuin. De capucijners en de radijsjes koken bij mij al op!
  5. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    @Joy Nou courgette hebben we altijd te veel en snijbiet en bietjes. Het is altijd afwachten natuurlijk. Smile We zitten naast een natuurgebiedje. Zag daar vandaan al zeker 15 konijnen lopen. En die eten wat af. Smile Maar we gaan stug door.