Hello Fresh

Hello Fresh 

Onderwerp van Imke

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef Jako

    Tot die tijd "kook" ik voor mezelf. In Hellevoetsluis. Net die week ben ik dus in Doesburg. Dus. Schnitzel XXL verwacht ik eigenlijk. Niet HF Smile



    Is er een Mac in de buurt?
  2. Imke
    🌼🌼🌼

    Toon alleen de berichten van Imke

    quote:
    Dit schreef Malero



    Is er een Mac in de buurt?


    Daar rijd de paard en wagen uit het dorp niet langs.
    Helaas Smile
  3. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef Imke


    Daar rijd de paard en wagen uit het dorp niet langs.
    Helaas Smile



    Och jee, ik wens de Jaak heel veel sterkte volgende week.
  4. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja
    Nooit meer!!! Probeer er na de proefbox van af te komen, maar das nog n heel gedoe!!!
    Had volgens hun eigen format, die ik van iemand als vb had gekregen, via de mail naar klantenservice meteen opgezegd. Dochter wilde t graag n keer uitproberen. Had er zelf al geen zin, want vaak als je zelf weer moeite met doen met gratis dingen opzeggen, is dat n ellende. Dat bleek ook.
    Ik had netjes middels de herroepingsplicht opgezegd via mail naar klantenservice. Kreeg nog n mail terug of ik het emailadres gekoppeld aan t account even wilde checken. Gedaan en doorgegeven. Ik dacht dat t klaar was.

    Krijgen we vrijdag een melding dat er zaterdag weer een box geleverd werd!!!Smile
    Ik meteen een mail gestuurd met screenshot. Volgende ochtend meteen gebeld. Kreeg ik me toch n onaardig persoon aan de lijn. Dat je niet kon opzeggen via de mail etc etc. Ikzelf het is jullie eigen format en je collega zei in de mail ook nuet dat ik het via een andere weg moest doen!!!
    Ja maar u heeft het verkeerd gedaan.... ik zeg PARDON?????
    Hij kon alleen de box stopzetten die die dag zou komen. Lidmaatschap kon hij op zich wel stopzetten, maar dat zou zonde zijn, want de box was wel betaald!!! Ik zeg ik betaal niks!

    Wat hij na n lang verhaal kon doen, was een tegoed op het account zetten en dat we nog een box konden uitkiezen en als de box binnen kwam, meteen bellen en opzeggen! Inmiddels is er wel weer 52 euro afgeschreven en kreeg ik een tegoed van 70 euro. Ok....22 euro gratis boodschappen, maar wel een box die ik zelf weer heb moeten betalen. Achterlijk gedoe!

    Ik begin er nooit meer aan!
  5. Imke
    🌼🌼🌼

    Toon alleen de berichten van Imke

    Mooi balen, Saskia Smile

    Ik heb de proefbox besteld en gelijk het abbo opgezegd via hun site. De bevestiging van opzeggen heb ik inmiddels ontvangen.
    Ik ga het eerst een weekje uitproberen en als het wat is meld ik mij weer aan.
  6. Imke
    🌼🌼🌼

    Toon alleen de berichten van Imke

    quote:
    Dit schreef Malero



    Och jee, ik wens de Jaak heel veel sterkte volgende week.


    Ik ook Smile
  7. Jako
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jako
    quote:
    Dit schreef Malero



    Och jee, ik wens de Jaak heel veel sterkte volgende week.

    Dank je. Ik heb het nodig. Blijkbaar Smile
  8. Jako
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jako
    quote:
    Dit schreef Jako

    Dank je. Ik heb het nodig. Blijkbaar Smile

    Heeft de Boog trouwens dezelfde problemen, @Malero ?
  9. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef Jako

    Heeft de Boog trouwens dezelfde problemen, @Malero ?



    Wij hebben hier gewoon steak en aardappelen.
  10. Imke
    🌼🌼🌼

    Toon alleen de berichten van Imke

    quote:
    Dit schreef Imke
    Tis een gratis proefbox van Hello Fresh geworden. Volgende werk komt ie. Ik ben benieuwd Smile


    Hij kwam niet, ondanks de bezorg bevestiging.
    De volgende dag gebeld; omdat ik gelijk had opgezegd werd de box niet bezorgd. Dat ik wel een bezorgmoment en bevestiging had ontvangen begreep de telefoonmevrouw ook niet.
    Ik zou een nieuwe kortingscode ontvangen. Daar wacht ik nog op.

    Goodbye Hello Fresh.
  11. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef Imke


    Hij kwam niet, ondanks de bezorg bevestiging.
    De volgende dag gebeld; omdat ik gelijk had opgezegd werd de box niet bezorgd. Dat ik wel een bezorgmoment en bevestiging had ontvangen begreep de telefoonmevrouw ook niet.
    Ik zou een nieuwe kortingscode ontvangen. Daar wacht ik nog op.

    Goodbye Hello Fresh.



    Dan zou ik er ook klaar mee zijn.

    Omdat mijn dochter uit huis gaat, heb ik de mogelijkheid om anders (lees beter) te gaan eten. Misschien wil ik khb proberen, maar dat weet ik nog niet zeker.
    Wat ook een optie is, is deze >>LINK<<

    Ik wil zelf niet allemaal kruiden enzo aan gaan schaffen en ook hou ik niet zo van koken. Maar als het kant en klaar wordt aangeleverd vind ik het wel leuk.
    Dus dit hou ik ook in gedachten.


  12. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Wanneer ik Hello Fresh weer wil. Dan zet k de app weer op mijn telefoon. Ik bestel een doos, zet een melding in mijn telefoon dat ik de box weer afzeg na de aflevering en zeg de box af via de app. Vind het eerlijk gezegd best makkelijk gaan.
Terug naar de lijst