Hello Fresh

Hello Fresh 

Onderwerp van Imke

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    Ideaal! Heerlijke recepten, ik bestel voor 2 personen en daar eten we ruim met 3 van. Scheelt mij juist heel veel geld omdat ik nu alleen voor de koffie etc boodschappen doe, geen impulsaankopen meer.
    De premiumgerechten ook minimaal eenmaal per week, ik had het jaren eerder moeten doen.
  2. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz
    Mijn zus en zwager hebben hf ook al wel een paar jaar naar volle tevredenheid, zo’n vijf maaltijden in de week.
  3. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef Caroline
    Ideaal! Heerlijke recepten, ik bestel voor 2 personen en daar eten we ruim met 3 van. Scheelt mij juist heel veel geld omdat ik nu alleen voor de koffie etc boodschappen doe, geen impulsaankopen meer.
    De premiumgerechten ook minimaal eenmaal per week, ik had het jaren eerder moeten doen.



    Voor hoeveel x in de week bestel je dan? En wat zijn de premiumgerechten?
  4. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef EllesB



    Voor hoeveel x in de week bestel je dan? En wat zijn de premiumgerechten?

    4 soms 5 keer. Premium heeft een niveau hoger koken, beetje exclusiever. Doe ik er minimaal eenmaal per week bij. Van die gerechten dat niemand iets zegt maar elkaar aankijkt en dan een grote grijns verschijnt.
  5. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef Caroline

    4 soms 5 keer. Premium heeft een niveau hoger koken, beetje exclusiever. Doe ik er minimaal eenmaal per week bij. Van die gerechten dat niemand iets zegt maar elkaar aankijkt en dan een grote grijns verschijnt.


    Dank je!
  6. Nep_indigo
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nep_indigo
    quote:
    Dit schreef Imke


    Hij kwam niet, ondanks de bezorg bevestiging.
    De volgende dag gebeld; omdat ik gelijk had opgezegd werd de box niet bezorgd. .



    Tja ik vind dit niet gek
    Beetje inhalig Imke
  7. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Geen premium, wel lastige keuze dit keer
    Plaatje
  8. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Geen premium, wel lastige keuze dit keer


    Ik kon ook niet kiezen, daarom deze week 6 gerechten met 4 van welke jij ook hebt uitgekozen. Dat 6e gerecht kost maar 1,75 per persoon.
  9. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef nibo


    Ik kon ook niet kiezen, daarom deze week 6 gerechten met 4 van welke jij ook hebt uitgekozen. Dat 6e gerecht kost maar 1,75 per persoon.



    Ik vond het zo raar dat 1 gerecht extra me €14 ging kosten, was geen premium, dus ik heb het maar niet gedaan.
    Ik had ook keuzestress :)
  10. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Geen premium, wel lastige keuze dit keer



    Vind je een broodje biefstuk en een Flamkuchen echt een volwaardige avondmaaltijd? En een worteltortilla, kweenie, ik vind het echt geen avond eten na een dag werken.
  11. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef Malero



    Vind je een broodje biefstuk en een Flamkuchen echt een volwaardige avondmaaltijd? En een worteltortilla, kweenie, ik vind het echt geen avond eten na een dag werken.


    Wij hebben er altijd genoeg aan. Salades hou ik altijd ruim over en dan maak ik meestal maar de helft.
    Plaatje
  12. Imke
    🌼🌼🌼

    Toon alleen de berichten van Imke

    quote:
    Dit schreef TanteLydia



    Tja ik vind dit niet gek
    Beetje inhalig Imke


    Nee hoor. Ik had een bon voor een gratis box. Daar waren geen voorwaardes aan verbonden.
Terug naar de lijst