Chromecast 

Onderwerp van Geanna

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. LeonB
    Pluk de dag!

    Toon alleen de berichten van LeonB
    Ik heb ook zo'n Chromecast, nu vroeg ik.me af of jullie het volgende herkennen: geen of zeer zelden haperingen in beeld, wel vaak een hapering in het geluid. Wat ik ook doe kwaliteit omlaag en zo, het blijft. Voornamelijk bij YouTube.
    Mijn WiFi signaal is overigens zeer goed te noemen.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ervaar ik niet, maar ik kijk dan ook alleen tv via itv van kpn. YouTube gebruik ik niet.

    Misschien helpt het om de cast er eens uit te halen, tv aan te zetten, tv uit zetten en dan de cast weer aansluiten. Mogelijk is het een handshake dingetje van de hdmi.
  3. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna

    Ik heb dat woord verkeerd geschreven zie ik 🙄🤦🏼‍♀️😅
    Chromecast..


    Ik heb geen idee (nog) wat ik met dat ding kan.. Smile
    Krijg 'm morgen (als dat lukt via postnl).. En wil voor nu alleen discovery plus kijken.. (ook dat wiel nog uitvinden hoe ik dat op m'n tv krijg 🤔🤭)
  4. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Geanna
    Ik heb dat woord verkeerd geschreven zie ik 🙄🤦🏼‍♀️😅
    Chromecast..


    Ik heb geen idee (nog) wat ik met dat ding kan.. Smile
    Krijg 'm morgen (als dat lukt via postnl).. En wil voor nu alleen discovery plus kijken.. (ook dat wiel nog uitvinden hoe ik dat op m'n tv krijg 🤔🤭)

    Hoe kijk je nu discover plus dan?
  5. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna

    quote:
    Dit schreef scar

    Hoe kijk je nu discover plus dan?

    Niet


    Kan niet, las ik...
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Geanna

    Niet


    Kan niet, las ik...

    Maar hoe denk je dat dan via de chromecast te doen? Het moet ergens vandaan komen. Heb je een discovery app op je tablet of telefoon?
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Hier vind je de discovery plus app voor Android >>LINK<< na registratie kun je sws op je mobiel of Android tablet kijken.

    En dit is m voor iOs >>LINK<<
  8. LeonB
    Pluk de dag!

    Toon alleen de berichten van LeonB
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ervaar ik niet, maar ik kijk dan ook alleen tv via itv van kpn. YouTube gebruik ik niet.

    Misschien helpt het om de cast er eens uit te halen, tv aan te zetten, tv uit zetten en dan de cast weer aansluiten. Mogelijk is het een handshake dingetje van de hdmi.


    Dat zou zomaar ook eens mee kunnen spelen.
    Maar ook denk ik een bandbreedte probleem. Als ik er teveel naast doe op bijvoorbeeld mijn telefoon dan is het helemaal erg. Ik heb gewoon 5g wifi maar ook de lagere band. Misschien eens op zoek naar een andere router waar ik bandbreedte wel kan managen. M.a.w. toewijzen.
  9. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Chromecast is alleen maar een ontvanger om iets van een ander apparaat op je tv af te spelen.

    Het kan wel maar dan moet je ook een discovery abonnement aanschaffen. Op zich niet duur.

    App op je mobiel zetten, chromecast koppelen en kijken maar.

    En dat kan... kijk maar.

    Plaatje
    Plaatje
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef LeonB


    Dat zou zomaar ook eens mee kunnen spelen.
    Maar ook denk ik een bandbreedte probleem. Als ik er teveel naast doe op bijvoorbeeld mijn telefoon dan is het helemaal erg. Ik heb gewoon 5g wifi maar ook de lagere band. Misschien eens op zoek naar een andere router waar ik bandbreedte wel kan managen. M.a.w. toewijzen.



    Vziw werkt chromecast alleen op 2,4ghz. Als je vanaf je mobiel streamt moet deze ook verbonden zijn met 2,4ghz. Zou de handshake eerst eens proberen.
  11. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Hier vind je de discovery plus app voor Android >>LINK<< na registratie kun je sws op je mobiel of Android tablet kijken.

    👍🏼👍🏼

    Dankje!
    Maar ik wil niet op m'n telefoon of tablet kijken..
    Ik begreep dat je idd een app ofzo moet hebben en dan dat op de tv kan kijken. En dat je daarvoor die chromecast nodig hebt.

    Wat doen jullie met die chromecast?
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Geanna

    👍🏼👍🏼

    Dankje!
    Ik begreep dat je idd een app ofzo moet hebben en dan dat op de tv kan kijken. En dat je daarvoor die chromecast nodig hebt.

    Wat doen jullie met die chromecast?

    Ik heb geen tv ontvanger op mijn slaapkamer, dus ik kijk via mijn mobiel tv op de chromecast.

    Je hebt het goed begrepen. Eens kijken of je op je mobiel of tablet de app aan het werk kan krijgen, dan gaat het straks als je de chromecast hebt makkelijker.
Terug naar de lijst