Wcpot reinigen

Wcpot reinigen 

Onderwerp van Annemieke35

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Annemieke35
    Het leven is geweldig

    Toon alleen de berichten van Annemieke35
    Heeft iemand ervaring met bruine aanslag verwijderen helemaal onderin de pot (onder water dus). Ik las dat je twee vaatwastabletten in de pot kunt gooien en dan heet water er over heen. Werkt dat? Andere tips?
  2. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    HG extra krachtige toiletreiniger. Die haalt echt aanslag weg ipv het te bleken.
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik heb een keer bruistabletten gehad die het weghaalden, maar geen idee waar ik die gekocht heb.
    Verder schuurmiddel en dan met de wc borstel schoonmaken
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Flink wat cola er in gooien.
  5. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    quote:
    Dit schreef Annemieke35
    Heeft iemand ervaring met bruine aanslag verwijderen helemaal onderin de pot (onder water dus). Ik las dat je twee vaatwastabletten in de pot kunt gooien en dan heet water er over heen. Werkt dat? Andere tips?

    Chloor ...
  6. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    Ik heb laatst bij zoon de pot er in zijn geheel afgehaald. Er bleek jarenlange (30+) opbouw van urinesteen (dat is die bruinige aanslag) in te zitten, echt centimeters dik. Dat er allemaal uitgehaald en de pot is weer als nieuw Smile Het is geen ingewikkelde klus, alleen ff opletten bij de manchetten.
  7. Tresie56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tresie56
    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Ik heb een keer bruistabletten gehad die het weghaalden, maar geen idee waar ik die gekocht heb.
    Verder schuurmiddel en dan met de wc borstel schoonmaken



    Schuurmiddel zou ik niet gebruiken. Beschadig mede pot mee. Het glazuurlaagje gaat er dan nu af.
  8. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Tresie56



    Schuurmiddel zou ik niet gebruiken. Beschadig mede pot mee. Het glazuurlaagje gaat er dan nu af.



    Welnee, dat gaat prima, dat laagje gaat er alleen af wanneer je met iets hards er tegenaan stoot.
    Alle chemische goedjes zoals ontstopper is veel erger
  9. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    Schoonmaakazijn
  10. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    Nou ja als het heel erg is kun je ook nog met een spons al het water uit de pot verwijderen en dan met een schuurspons met schoonmaakazijn of antikalkmiddel.
  11. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Chloor verwijdert geen kal of urinesteen.
  12. cootje
    Alsjestilbenthoorjemeer

    Toon alleen de berichten van cootje
    .
    Plaatje
Terug naar de lijst